Fitness Seller

Dilemma...

Bezoekers in dit topic

She2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
445
Waardering
0
Graag jullie hulp!!!
Zie onderstaand verhaal...

6:30

EERST
1 ei + 1 geperste sinaasappel + brinta met water
NU
Joghurt/soya melk/brinta 35 gram + 1/2 banaan met 1 eetl. lijnzaadolie (250ML is de totale shake)

9:30

EERST
2 boterhammen met pindakaas/sambal
NU
1 boterham met pindakaas/sambal

12:30

EERST/NU
2 boterhammen met pindakaas/sambal

15:30

EERST/NU
handje amandelen + banaan/kiwi handje amandelen + banaan/kiwi

18:00

EERST
aardappelen/pasta/rijst met groente (voornamelijk peulvruchten)

NU
aardappelen/pasta/rijst met groente (voornamelijk peulvruchten) en 1 ei of portie tofu

20:00

EERST
125 ML kwark of 1 ei + 1 eiwit

NU
250 ML kwark met 1 eetlepel lijnzaadolie

SPORT

EERST
3X fullbody krachttraining (circuitvorm 2 setjes)
1X HITT zwemmen

NU
2X fullbody krachttraining (circuitvorm 3 setjes)
1X HITT zwemmen

Zoals je ziet ben ik meer gaan eten, omdat men op het forum dacht dat ik te weinig at.
Ik ben in korte tijd van 60 kilo naar 62 kilo gegaan. Ik weet niet of dit spier of vet is. Mijn buik is de laatste tijd opgezet.

Ligt die opgezette buik aan het feit dat:

- door spaarstand in het eerste schema (at ik te weinig?) dat ik nu snel aankom als iets meer ga eten?
- door meer zuivel gebruik een dikkere huid en meer gewicht?
- eet ik nu teveel? Ik doe 2x in de week aan KT fullbody (3x circuitvorm) en daarnaast 1 x HITT zwemmen. Ik heb een kantoorbaan.
- Ligt de verandering aan het feit dat ik anders sport?

Graag jullie hulp en advies!!

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Niemand..?
 
Let er eens op alstie sochtends alsje opstaat gezwollen is
 
Let er eens op alstie sochtends alsje opstaat gezwollen is

Voorheen was mijn buik niet echt opgezwollen, maar nu als ik 's morgens opsta wel...
Het lijkt geen vet te zijn, eerder vocht of zo...???? :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat dit vocht is of msis heefted te maken met je menstruatiecyclus?
 
Heb je je vetpercentage voor en na al gemeten? Dan weet je namelijk of je vetpercentage niet is toegenomen.
Dat je onderhuids wat meer vet opslaat met zuivel is algemeen bekend, maar dat wil niet zeggen dat je buik ineens zichtbaar dikker wordt. Misschien moet je lichaam nog wennen aan de extra Kh's... Dat je metabolisme nog niet echt op gang is gebracht.

Een tip; probeer je schema eens uit te werken in hoeveelheden Kh's en verhouding vetten, eiwitten en koolhydraten. Dan krijg je meer inzicht in je datgene dat je binnenkrijgt.

En wat is precies je doel met dit schema?
 
als je veel koolhydraten eet krijg je dit effect, dat heb ik in ieder geval wel
 
Heb je je vetpercentage voor en na al gemeten? Dan weet je namelijk of je vetpercentage niet is toegenomen.
Dat je onderhuids wat meer vet opslaat met zuivel is algemeen bekend, maar dat wil niet zeggen dat je buik ineens zichtbaar dikker wordt. Misschien moet je lichaam nog wennen aan de extra Kh's... Dat je metabolisme nog niet echt op gang is gebracht.

Een tip; probeer je schema eens uit te werken in hoeveelheden Kh's en verhouding vetten, eiwitten en koolhydraten. Dan krijg je meer inzicht in je datgene dat je binnenkrijgt.

En wat is precies je doel met dit schema?


Thanks! Mijn doel is om mijn body zo te houden (vetverbrandend)...
 
ik denk dat dit vocht is of msis heefted te maken met je menstruatiecyclus?

Menstruatiecyclus is wel in de war sinds ik mijn vetpercentage om laag aan het brengen ben... :eek:
Misschien dat het daar aan ligt.

Bedankt voor je reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm vreemd, ik heb ook een opgezette pens maar eigenlijk pas als ik behoorlijk wat brood en rijst naar binnen heb gewerkt. Als ik s'ochtends opsta is het redelijk vlak maar s'avonds als ik me buik uitzet lijk ik wel zwanger. ben je niet zwanger ?;)
 
Kan niet... ik ben getrouwd met mijn VROUW....!
 
:roflol: Duh!

Ik heb ook nog steeds last van mijn opgezette buik. :(

Jaaaaaaa, ik ook weer... bij mij komt het doordat mijn menstruatie op z'n gat ligt (door vetpercentage verlaging), maaar dat kan bij jou niet het geval zijn...;)
 
Back
Naar boven