XXL Nutrition

dilemma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
hey iedereen, ik zit een beetje met een dilemma, ik ga eind jan voor een halfjaar naarhet buitenland, om te studeren en om lol te maken, nu ben ik van plan on daar ook veel te gaan trainen maar ook veel andere sporten. nu ben ik echt fanatiek bezig ben heel wat aangekomen laatste half jaar, mijn vraag is nu, voordat ik wegga zal ik gaan cutten of niet?!!?? het is daar dan zomer en in die tempreturen zal het moeilijker zijn om echt intensief te eten en te trainen vind ik uit ervaring. en ik zie het echt als er even tussenuit en dan wil ik niet teveel mijn dingen van 'hier' meenemen begrijpen jullie?? feit is wel dat cutten veel tijd en denk ik geld kost om het laagje vet eraf te halen, maar is wel lekker om in de brandende zon er strak bij te lopen!!!.
dus wat zal ik doen???
 
Okay, vraag een: naar welk buitenland ga je?? Klinkt als heel ver als in onze winter de zon daar brandt..

Tja, ik zou hier al wat droogtrainen om daar goed voor de dag te komen. Lijkt me btw ook niet echt leuk om te moeten droogtrainen in een voor jou onbekende omgeving. Have fun! Ik heb er nog altijd spijt van dat ik nooit verder ben gekomen dan een paar maanden Australie...

Greetz,

Maurice
 
zuid afrika
 
No, dan kom je terug als een biafraantje... :D

Kzou vooral goed op je voeding letten daar... en wat je hier gaat doen? Dat maakt weinig uit. Schade zal je daar toch wel oplopen. Maar als je nu gaat k*tten, en daar ook nog eens massa verliest, dan komt je terug als pinkeltje, en dat is denk ik niet je bedoeling.
 
HI

Hoi man
leuk voor je om naar Afrika te gaan.

Maare mijn ervaring met warme landen is juist dat je HEEEEEEL snel afvalt en droger wordt! Dus je hoeft niet te cutten hier, MAAR let op !!! Dit is echt heel belagrijk! In warme landen is het vaak zo dat ze meer vetten eten en ook vooral MEER eten dus ! Let op dat je niet teveel eet! Vooral niet teveel eten ! Voor je het weet ben je zo dik dat je...... :D Dus let gewoon op dat je verantwoord en beheerst al dat lekkere eten daar opeet ....

Veel plezier joh ! En stuur een E-card vanuit Afrika!


Xerxes
 
Hangt ervan af waar hoor (niet in de rimboe) maar anders zal je daar zeker ook fintesscentra incl. airco en supps vinden hoor...
Misschien een beetje cutten voor het algemeen zicht, en er ginder lekker tegenaan gaan!!!
 
ik zou niet gaan cutten nu, ben zelf laatst 2 weken in Egypte geweest en was 7 kilo afgevallen terwijl ik normaal probeerde te eten en niet ziek ben geweest. Je eet vaak heel anders met minder eiwit en koolhydraten dus ik zou nu pakken wat je pakken kan en daar het beste er van maken.

succes
 
ik voor voor mezelf ook wel het idee dat zwaar gaan cutten niet echt zou opschieten, ga nu nog even lekker tekeer en daar in ZA doen ze allemaal veel aan sport waaronder fitness dus kan me daar ook af en toe even lekker uitleven.
bedankt voor de reacties in ieder geval
 
Back
Naar boven