Fitness Seller

Dimethyl nandrolon

Bezoekers in dit topic

Alkmaar072

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2017
Berichten
154
Waardering
90
Lengte
1m88
zijn er mensen die ervaring hebben met dit product ?

En hoe waren deze ervaringen en in combinatie met wat genomen?
 
Blijf toch gewoon bij de basis. Waarom al die nieuwe dingen proberen? Ik zie het nut er niet van in.

Test, deca, tren en dianabol zijn toch één van de beste steroïden die er zijn.
 
Ik ben altijd benieuwd naar wat bepaalde middelen doen, wat dat product bijvoorbeeld beter of slechter maakt dan anderen, of wat de eigenschappen zijn.

Dit heeft niks te maken met de basisproducten, maar naar het verder kijken wat er mogelijk is en wat er mee gedaan kan worden.

Vandaar dat ik om ervaringen van dit product vraag, omdat hier heel weinig over te vinden is.
 
ik neen aan nandrolon zonder ester?
 
But its telling its An undeconate ester , and They have put a methyl ester with iT ?
 
But its telling its An undeconate ester , and They have put a methyl ester with iT ?
UG labs can either offer the base steroid 'Dimethylnandrolone', or they can offer a product with an ester attached to the steroid, such as Undecanoate.

The product that I'm thinking of does not have any ester attached and therefore would need to be injected very frequently.

"De meest voorkomende concentratie dimethandrolone in de illegale preparaten is tweehonderd microgram dimethandrolone per milliliter. Volgens Llewellyn zijn dagelijkse of tweedagelijkse injecties noodzakelijk."
MT-DMN: ondergrondse combinatie van methyltrienolone en dimethandrolone
 
Oke, Yeah i have seen that mix mt-dmn and i’m really interested in that, the way iT works
 
Oke, Yeah i have seen that mix mt-dmn and i’m really interested in that, the way iT works
i would not touch methyltrenbolone, ever. It will destroy your liver. Only reasonable application for it is one time use before something like powerlifting meets.
 
I’m using a mix at the moment , with 1mg methyl tren , 50mg ment , 50mg mast p and 50mg tren ace. And its wonderfull.

Thats Why im interested in the dmn
 
I’m using a mix at the moment , with 1mg methyl tren , 50mg ment , 50mg mast p and 50mg tren ace. And its wonderfull.

Thats Why im interested in the dmn
holy fuck haha. Hoe zijn je results?
 
Ik gebruik nu ook DMN van hardcore labs ik zit in week 4

Ik vind echt echt super spul Voornamelijk veel kracht en spierhardheid. weinig vocht retentie.

ik ben benieuwd naar MT-DMN denk dat ik die de volgende keer ga proberen.
 
I’m using a mix at the moment , with 1mg methyl tren , 50mg ment , 50mg mast p and 50mg tren ace. And its wonderfull.

Thats Why im interested in the dmn
Jesus... For how long will you run that cycle? Any plans to do a blood test for liver values?
 
Ja gaat echt hard met dit spul, je word oersterk
Heb zelf 3-4mg oral methyl tren genomen 4 weken zieke veranderingen die je ziet in je shape per dag en gekke kracht / drive tijdens trainen bij jouw ook zo?
(Was toen gezakt van 5k kcal naar 3.5 en zieke recomp gehad.
 
Ja ik merk zeker dat ik vet verlies en veel groter word elke training weer.

Enke heb ik vroeger eens methyl tren gehad , en die was echt zoveel sterker.

Misschien als ik het verhoog dat ik meer merk
 
Blijf toch gewoon bij de basis. Waarom al die nieuwe dingen proberen? Ik zie het nut er niet van in.

Test, deca, tren en dianabol zijn toch één van de beste steroïden die er zijn.

Niet eens met het 1e deel. Met die instelling had ik nooit Dihydroboldenone ( DHB ) geprobeerd en dat vind ik echt geweldig spul. Alleen ruk dat het zo laag gedoseerd is.
 
Back
Naar boven