MuscleMeat

Dingen die je uit stierlijke verveling doet

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Hey,

Heb jij ook bepaalde dingen 'uitgevonden' in de tijden dat je je stierlijk verveelde?
Mijn laatste uitvindingen en uitdagingen zijn:

- Zet de oordopjes van je mp3-speler tussen de lippen van je mond met de boxjes naar buiten. Maak je bek hol. Als je de mp3 speler hard zet, lijkt het net alsof je een radio hebt. Ik ben erg trots op deze uitvinding.

- Als ik moet pissen, loop ik soms steeds verder van de bril af terwijl ik zeik. Soms kan ik zo ver doorlopen zonder naast of voor de pot te pissen dat ik uit het pleehok reik en naast de trap sta.

Hebben jullie ook van deze schitterende uitvindingen gedaan die wenkbrouwen doen fronzen? Of moet ik er maar een tweede baan bij gaan zoeken?
 
Ga trainen :D
 
Ik houd de oordopjes naast elkaar in een hand met de speakers naar buiten. Het geluid is zo vele malen harder. Dat van dat pissen ken ik ook :D Dat is echt een sport. Je moet wel snel teruglopen als je merkt dat de druk minder word
 
pat21 zei:
Ik houd de oordopjes naast elkaar in een hand met de speakers naar buiten. Het geluid is zo vele malen harder. Dat van dat pissen ken ik ook :D Dat is echt een sport. Je moet wel snel teruglopen als je merkt dat de druk minder word

Met jou kan ik praten :D
 
Ik ga altijd nagelbijten (niet echt bijzonder) gaat vanzelf.
 
Montana kijken... :p
 
Wat creatief allemaal zeg. Hier nog maar één dan:

Mijn pijngrens verleggen door mezelf met een elektrische vliegenmepper onder stroom te zetten....
 
huckfinn zei:
Wat creatief allemaal zeg.
Ok sorry, misschien was m'n antwoord wat kort. :(
Ik ben nochtans vrij creatief bij het rukken. Hieronder een tutorial voor jullie.
Eerst moet je een geschikte plaats kiezen. Op je stoel (zorg voor handdoek), in je bed (idem stoel), op het toilet (makkelijk om je kwakje in de pot te deponeren), onder de douche... Mijn persoonlijke voorkeur is de douche, lekker met dat warme water + je kan alles makkelijk van de muur afspoelen na het festijn.
Vervolgens kan je kiezen hoeveel vingers je gebruikt: 1 tem. 10. Met 0 kan je ook proberen, maar dat raad ik je af. Heb het namelijk zelf al geprobeerd, maar na een half uur begon het toch maar te vervelen. Ook kan je kiezen of je enkel met de toppen van je vingers aan de slag gaat, of de hele vinger(s).
Als je deze dingen bepaald hebt, kan je ook kiezen hoe je je kleine (of grote zoals bij mij) makker gaat aanpakken: Vlug/snel, over de schacht/dop/alles wrijven, je ballen kneden...
Je kan ook speeltjes gebruiken als je dit wenst, maar daarvoor kunnen jullie zich beter tot Jopie richten. Ik heb namelijk geen speeltjes nodig. :p
Ondertussen kan je veel variaties doen, combinaties genoeg lijkt me. Aan lekkere dames (of heren als je dat liever hebt) denken is een pre, tot je lekker klaarkomt. Dan is het einde verhaal, alles mooi opruimen en je kan weer verder met de andere dagelijkse dingen des levens. Handjes wassen en hup.
Owja, als je dit allemaal gelezen hebt, dan ben je een sul. Alsof je zelf nog niet weet hoe je moet rukken. :wave:
 
Samu zei:
Ok sorry, misschien was m'n antwoord wat kort. :(
Ik ben nochtans vrij creatief bij het rukken. Hieronder een tutorial voor jullie.
Eerst moet je een geschikte plaats kiezen. Op je stoel (zorg voor handdoek), in je bed (idem stoel), op het toilet (makkelijk om je kwakje in de pot te deponeren), onder de douche... Mijn persoonlijke voorkeur is de douche, lekker met dat warme water + je kan alles makkelijk van de muur afspoelen na het festijn.
Vervolgens kan je kiezen hoeveel vingers je gebruikt: 1 tem. 10. Met 0 kan je ook proberen, maar dat raad ik je af. Heb het namelijk zelf al geprobeerd, maar na een half uur begon het toch maar te vervelen. Ook kan je kiezen of je enkel met de toppen van je vingers aan de slag gaat, of de hele vinger(s).
Als je deze dingen bepaald hebt, kan je ook kiezen hoe je je kleine (of grote zoals bij mij) makker gaat aanpakken: Vlug/snel, over de schacht/dop/alles wrijven, je ballen kneden...
Je kan ook speeltjes gebruiken als je dit wenst, maar daarvoor kunnen jullie zich beter tot Jopie richten. Ik heb namelijk geen speeltjes nodig. :p
Ondertussen kan je veel variaties doen, combinaties genoeg lijkt me. Aan lekkere dames (of heren als je dat liever hebt) denken is een pre, tot je lekker klaarkomt. Dan is het einde verhaal, alles mooi opruimen en je kan weer verder met de andere dagelijkse dingen des levens. Handjes wassen en hup.
Owja, als je dit allemaal gelezen hebt, dan ben je een sul. Alsof je zelf nog niet weet hoe je moet rukken. :wave:

:roflol: Karmaaaaa :D
 
Samu zei:
Ok sorry, misschien was m'n antwoord wat kort. :(
Ik ben nochtans vrij creatief bij het rukken. Hieronder een tutorial voor jullie.
Eerst moet je een geschikte plaats kiezen. Op je stoel (zorg voor handdoek), in je bed (idem stoel), op het toilet (makkelijk om je kwakje in de pot te deponeren), onder de douche... Mijn persoonlijke voorkeur is de douche, lekker met dat warme water + je kan alles makkelijk van de muur afspoelen na het festijn.
Vervolgens kan je kiezen hoeveel vingers je gebruikt: 1 tem. 10. Met 0 kan je ook proberen, maar dat raad ik je af. Heb het namelijk zelf al geprobeerd, maar na een half uur begon het toch maar te vervelen. Ook kan je kiezen of je enkel met de toppen van je vingers aan de slag gaat, of de hele vinger(s).
Als je deze dingen bepaald hebt, kan je ook kiezen hoe je je kleine (of grote zoals bij mij) makker gaat aanpakken: Vlug/snel, over de schacht/dop/alles wrijven, je ballen kneden...
Je kan ook speeltjes gebruiken als je dit wenst, maar daarvoor kunnen jullie zich beter tot Jopie richten. Ik heb namelijk geen speeltjes nodig. :p
Ondertussen kan je veel variaties doen, combinaties genoeg lijkt me. Aan lekkere dames (of heren als je dat liever hebt) denken is een pre, tot je lekker klaarkomt. Dan is het einde verhaal, alles mooi opruimen en je kan weer verder met de andere dagelijkse dingen des levens. Handjes wassen en hup.
Owja, als je dit allemaal gelezen hebt, dan ben je een sul. Alsof je zelf nog niet weet hoe je moet rukken. :wave:

LOL, ik hoop dat jij zelf altijd het douche putje schoonmaakt en niet je moeder ! :P
 
Als ik me verveel dan surf ik naar DBB.
 
Ik speel 16 bit emulator spelletjes :D, en probeer mijn hiscores te verbeteren.
 
Als ik me verveel ga ik constant "vernieuwen" doen op me bureaublad.... Echt leuk joh!
 
huckfin dude we moeten echt es een keer een wedstrijdje verpissen organiseren, wel es naar de andere kant van de straat gepist als ik bezopen was met vrienden.
 
huckfinn zei:
Wat creatief allemaal zeg. Hier nog maar één dan:

Mijn pijngrens verleggen door mezelf met een elektrische vliegenmepper onder stroom te zetten....

ik doe installatietechniek (loodgieterswerk/cv/elektro/ed) en zet mezelf wel es onbewust onder stroom als ik gejaagd aan het afmonteren ben (wat ik 9vd10 keer onder spanning doe). wel es in de regen gaten moeten boren in een dek alles stond onder stroom :D trapje kaphamer haspel echt alles. ik werd helemaal gek.
 
scheten laten met een aansteker erbij is ook geen fabeltje, vriend van me heeft zo ooit mij bijna in de fik gezet toen we bezopen waren :D
 
Ik ga altijd vuurke stoken.
 
Ik ga eten, trainen of slapen. :D
 
nog maar eens een nieuw trainingsschema en/of voedingsschema samenstellen dat nog net ietsje beter zou zijn als het vorige ;) :p
 
Back
Naar boven