XXL Nutrition

dingen voorop mijn lootje

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
zoals we allemaal weten, die goede ouwe heer komt binnenkort weer naar ons land. en dan moeten we uiteraard met zn alle dat weer vieren, heuuhjjj....

maarja geen sinterklaas zonder lootjes trekken. nu ben ik op moment vrij koos fantasieloos betreft dingen voor op mijn lootje.

kunnen jullie me een beetje helpen.

edit: Budget is 25 euro

er mag van mij best een BEETJE getrolled worden maar als het de spuigaten uitloop report ik je en is het aan de mods om te beslissen wat ze ermee doen :D

thanx :D
 
Laatst bewerkt:
Hoe duur mag de dildo zijn?
 
Paar kilo kipfilet voor in de diepvries.. :)
 
misschien ff zeggen wat t mag kosten... voor we echt al t werk voor je gaan doen
 
Dumbbellschijfjes van 1.25, 2 voor 7,50 eu ik zeg DOEN\

Voor ziets ga ik altijd voor een cheap geurtje zoals Replay ofzo, goedkoop en niet verkeerd qua geur. En zakjes dextro ofzo..
 
battlefield3, nieuwe oortjes, pot whey
 
Durex als het een mooie dame betreft.
 
ik doe een dansje voor diegene voor 25 euro :)
wat wilt die persoon nog meer :o
 
ik doe een dansje voor diegene voor 25 euro :)
wat wilt die persoon nog meer :o

alleen skinnie is geod genoeg,

reported :trollface:
 
Cheap geurtje, kettinkje, handschoenen voor de winter, basic tshirtje's (zwart/wit)
 
Supplementen, Handschoenen, Muts, Sjaal, Fles el cheapo drank, Ps3 of xbox game die goedkoop is, voorbind dildo.
 
[Link niet meer beschikbaar]? :dunno:
 
Dit jaar overweeg ik serieus om supplementen erop te zetten. Verder misschien nog handschoenen, muts en sjaal.

Kan ook zijn dat ik schijt heb aan die dingen en Skyrim erop zet (100euro lootjes <3 )
 
Back
Naar boven