MuscleMeat

Dip belt - zwaar belastbaar

Bezoekers in dit topic

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
1.519
Waardering
749
Ben op zoek naar een dip belt, prijs maakt niet echt uit, maar hij zou wel zwaar belastbaar moeten zijn (dus liefst meer dan 50 kg).

Heeft er iemand een idee waar ze dip belts verkopen die heel zwaar belastbaar zijn, liefst NL webshops?

Deze lijkt me wel de moeite maar waar zou die te koop zijn? Misschien iemand andere suggesties...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor de hulp.
 
Onze Iron Force Dip Belt kan dat met gemak aan :)

Ik weet echter niet of er haast bij is want deze dip belt is momenteel helaas uitverkocht en wordt verwacht over circa vier tot vijf weken.
 
@FS: bedankt voor de reactie. Ik had die Iron Force belt ook bekeken maar die is idd uitverkocht.

Iemand nog ideeën waar ze heel sterke dip belts verkopen?
 
@FS: bedankt voor de reactie. Ik had die Iron Force belt ook bekeken maar die is idd uitverkocht.

Iemand nog ideeën waar ze heel sterke dip belts verkopen?

Zoek eens op spud dip belt, ook oersterk.
 
Sorry mannen :( De Iron Force Dip Belt zou nu in november eindelijk weer moeten binnenkomen!
 
Die goedkope nylon en lederen dip belts bieden wij ook aan. Deze zijn inderdaad best sterk maar deze zijn qua materiaalsterkte zeker niet te vergelijken met de duurdere dip belts die eerder in dit topic allemaal voorbij zijn gekomen. De duurdere uitvoeringen hebben dikkere ringen en kettingen, grotere karabijnhaken, sterker nylon etc. Beschadigingen zoals losgesprongen klinknagels, gescheurd leer, gescheurde naden, kapotte kettingen, opengebogen ringen etc. zul je hij de duurdere uitvoeringen in ieder geval niet snel tegenkomen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de info, waardeer ik!

Sorry mannen :( De Iron Force Dip Belt zou nu in november eindelijk weer moeten binnenkomen!

November, zeker weten? Dan zal ik nog even wachten, ben dan van plan om meteen de t-bar row voor mijn barbarian half rack mee te bestellen :-)
 
November, zeker weten? Dan zal ik nog even wachten, ben dan van plan om meteen de t-bar row voor mijn barbarian half rack mee te bestellen :-)
Dat is wel de bedoeling maar er is nog geen concrete levertermijn. De dip belt is nu nog in productie, pas als de zending onderweg is kan ik een levertermijn bevestigen.
 
Die goedkope nylon en lederen dip belts bieden wij ook aan. Deze zijn inderdaad best sterk maar deze zijn qua materiaalsterkte zeker niet te vergelijken met de duurdere dip belts die eerder in dit topic allemaal voorbij zijn gekomen. De duurdere uitvoeringen hebben dikkere ringen en kettingen, grotere karabijnhaken, sterker nylon etc. Beschadigingen zoals losgesprongen klinknagels, gescheurd leer, gescheurde naden, kapotte kettingen, opengebogen ringen etc. zul je hij de duurdere uitvoeringen in ieder geval niet snel tegenkomen.
Stevige kwaliteit is zeker een goede keus. Echter, goedkope kwaliteit is niet per definitie minder goed. Ook met goedkopere belts kun je veilig (!) 40-50kg extra dippen. Want zo vaak breken die dingen niet. Echter, als je het goed beschikbaar hebt lijkt mij die van Fitnessseller en prima keus. Anders kun je ook eens goedkoop proberen en kijken hoe het valt. Zo heb ik dat ook gedaan en achteraf bevalt deze goedkope me heel goed.
 
Ik heb de chiba dipping belt, ooit nog gekocht bij b&f, doet al jaren zijn werk, en hang er toch wel circa 50kg schijven aan, geen idee of die sterk is in vergelijking met andere belts, maar er kan zeker nog extra aan.

[Link niet meer beschikbaar]

100kg belastbaar zie ik, denk dat er weinigen zijn die +100 aan een belt hangen.
 
Mooi dat je mijn verhaal bijvalt. Ik probeer dat ook uit te leggen Seppuku. Bevalt hier ook prima en nog nooit wat aan hoeven vervangen :)Mocht hij ooit gaan breken, dan vallen de schijven toch op de grond. Dus verwacht sowieso geen problemen en dit te ervaren.
 
Ook ik heb die chiba belt en deze is prima. Had hiervoor een leren riem waarvan na niet al te lang tijd de karabijn het loodje legde, niet de riem zelf dus maar toch. De chiba belast ik variërend tussen de 20-50kg zonder probleem.
 
Back
Naar boven