Fitness Seller

Dip na een kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leeman

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
6.308
Waardering
90
Lengte
2m30
Massa
43kg
Vetpercentage
> 50%
Oke mede bb'ers. ik zit er ooit s aan te denken om te gaan kuren, maar daar ben ik nu nog lang niet aan toe, gezien er naturel nog veel te halen valt

1 van de dingen die mij tegenhoud om het uberhaupt wel te doen is de dip na een kuur.

nu wil ik echt serieus antwoord van jullie. hebben jullie echt veel last van een dip als je klaar bent met je kuur? dat hangt natuurlijk wel van de middelen en lengte etc etc af. Maar vaak hoor ik alleen geweldige verhalen van de kuur, maar hoe voel je je nou zo erna? heb je dan nog wel de energie om te kunnen trainen? of ben je dan compleet verrot, zodat je veel meer inlevert?

ik zit hier serieus mee en verwacht dus ook normale reacties, dus niet: ''synthol will do the trick'' , ''D-boll only'' of je kunt beter een creatinekuur doen :p :D

bvd
 
synthol will do the trick
 
je kunt je dip zo klein mogelijk maken door:

5-htp
pre-workout supps
 
dipje is persoongebonden. hangt veel van je eigen ingesteldheid en persoonlijkheid af. je weet sowieso dat je qua kracht terug wat moet inleveren, denk dat dat voor de meesten een beetje de grootste teleurstelling is, maar echt zwaar depressief ga je er imo niet van worden. iig zelf toch nog niet ervaren.

eventueel kan je het wat opvangen door : B12-injects, creatine,...
 
pre workout supps? dat soort supplementen zijn toch 99% van alle gevallen onzin wat niet werkt?
wat bedoel je precies met 5 htp?
 
D-boll only :D
 
dipje is persoongebonden. hangt veel van je eigen ingesteldheid en persoonlijkheid af. je weet sowieso dat je qua kracht terug wat moet inleveren, denk dat dat voor de meesten een beetje de grootste teleurstelling is, maar echt zwaar depressief ga je er imo niet van worden. iig zelf toch nog niet ervaren.

eventueel kan je het wat opvangen door : B12-injects, creatine,...

kijk hier heb ik wat aan. dat je kracht in moet leveren is logisch alleen als je niet meer kunt trainen omdat je zwaar verrot bent. toen ik niet kon trainen door pfeiffer neigde ik wel naar depressies. maar dat duurde ook wel erg lang, zon 8 maanden
 
Na je kuur kun je gewoon verder trainen hoor, het is geen coke waar je plat van gaat liggen ;)
 
Na je kuur kun je gewoon verder trainen hoor, het is geen coke waar je plat van gaat liggen ;)

:roflol: is het trouwens aan te raden om wel te blijven cardioën tijdens en na een kuur?
 
Je gaat sowieso een dip krijgen na je kuur. Daarom is het ook van belang om zo snel mogelijk je eigen test weer op gang te krijgen.
 
Je gaat sowieso een dip krijgen na je kuur. Daarom is het ook van belang om zo snel mogelijk je eigen test weer op gang te krijgen.

met nakuur shizzle bedoel je?
 
Na mn tweede wel een aardig dipje gehad qua libido. De derde dus compleet anders gedaan op het einde en ik heb serieus geen enkele dip gehad. Zelfs mn libido is maar 2 weken net iets minder geweest maar dat noem ik geen dip. Massa is goed blijven plakken, kracht net is minder maar ook niks noemenswaardig.
 
Ik verwacht geen dip van mijn winny kuur.
Ten eerste maakt het mijn niets uit als ik weer wat kracht in moet leveren
En ten 2e maakt het me niet uit als ik wat massa in moet leveren.
 
Ik verwacht geen dip van mijn winny kuur.
Ten eerste maakt het mijn niets uit als ik weer wat kracht in moet leveren
En ten 2e maakt het me niet uit als ik wat massa in moet leveren
.


Wat zoek je dan over te houden van je kuur? :o
 
De helft van wat ik wel win :D


haha, ben jij snel tevreden seg :D

ot: januari zal ik eerste kuur beginnen, hopelijk valt de dip wat mee achteraf. Maar met goede sups, en niet teveel denken dat het zonder gear niet (meer) gaat. Zal het allemaal wel meevallen ???
 
Komt omdat ik geen hoge eisen stel daar van word de teleustelling alleen maar groter.
Dus eventueel een dip ook.
 
Back
Naar boven