AndroidHealthClinic

Dip na een kuur

Bezoekers in dit topic

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
4.784
Waardering
5.515
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Waarom is de tegenslag van een kuur zo zwaar al probeer je zoveel goed te doen ik heb meerder malen gekuurd en de klap terug was het meest ergste en zeker geestelijk...

nu ben ik bezig met mijn nakuur van een kuur van 12 weken test e/deca heb 8kilo eruit kunnen halen van me kuur ben nu rond de 90 kilo en wil dit vasthouden is dit mogelijk of moet ik blasten cruisen heele jaar door, moet je ook nakuren als je all year round gebruikt.
 
Ik zou gewoon met alle AAS stoppen als ik jou was. Waarom jezelf zo belasten als het mentaal gewoon niet aan kan?
 
stoppen met alle aas... ik denk niet dat ik de enige ben die dat heeft...
 
Zelf nooit last van een gewicht of mentale dip na een kuur. Wel soms een libido dip tijdens de nakuur maar die is na een paar weken weer terug.

Gewoon hard door trainen en goed blijven eten.
 
Zelf nooit last van een gewicht of mentale dip na een kuur. Wel soms een libido dip tijdens de nakuur maar die is na een paar weken weer terug.

Gewoon hard door trainen en goed blijven eten.

Dit.
Buiten een kleine libidodip (wel omhoog, maar niet vaak zin) heb ik geen mentale bijwerkingen
 
Heb ook geen mentale bijwerkingen na een kuur.
 
dat heeft ook niet iedereen, heb jij geluk;d
 
dat heeft ook niet iedereen, heb jij geluk;d

Ja, dat komt omdat ze na een kuur gaan eten als een meisje van 14. Als ze dat de hele tijd al niet deden.
 
ik heb het ook meerdere malen meegemaakt maar dit keer zal ik niet gaan cutten gelijk na een kuur... ik blijf even vasthouden wat ik heb en kijken hoeveel ik overhou
 
Hangt er helemaal vanaf welke middelen je gebruikt. als je nog in et kuurtjes stadium zou zijn zou ik geen 19nor meer pakken man.
 
ik heb het ook meerdere malen meegemaakt maar dit keer zal ik niet gaan cutten gelijk na een kuur... ik blijf even vasthouden wat ik heb en kijken hoeveel ik overhou

Waarom ga je gelijk cutten na een kuur? Je noemt nu zelf de oorzaak al
 
ja ben nu 2e week van mijn nakuur ik zal dit keer niet gaan cuttenna me kuur ik wacht nog een maandje of 2 en voor de zomer met een cut kuur goed kuren + clen
 
Ik heb zelfs na een blast/cruise periode van 9 maanden amper een dip.
Tuurlijk merk je een verschil, maar ik voel me niet kut ofzo, iets minder libido, maar niks ernstigs.
Gebruik je wel hcg? en hoe ziet je nakuur er uit?
 
Ik observeer toch wel flink meer negatieve emoties en gedachten tijdens eens PCT. Hormoonschommelingen zijn een bitch.
 
ja ik doe niet altijd hcg maar voortaan zal ik het meelaten lopen en kijken hoe het dan gaaat...
 
ja ik doe niet altijd hcg maar voortaan zal ik het meelaten lopen en kijken hoe het dan gaaat...

Ik liet tijdens mijn eerste test-e kuurtje van 12 weken op 500-750 mg. netjes 750IU 2 x PW meelopen. Daarna netjes de nolva het werk laten afmaken. Desondanks merkte ik wel dat mijn verstand "down" was. Je mist "The Edge", je alfa-gevoel. Dat is tenminste wat ik ervoer. Je zou dit mentaal kunnen noemen: door de hormonale schommelingen, en de weg naar homeostase, ben je net wat vatbaarder voor de negatieve dingen in het leven, wat negatieve gedachten en emoties met zich meebrengt.

Gewoon lekker uitzitten, en je focussen op positieve dingen. Het is toch hoe het is is. Ik zou er vooral niet over gaan piekeren, of er meer over nadenken dan nodig is: dat maakt het erger.

Overigens hebben veel mensen geen last van een mentale dip. Zelfs niet na een aantal jaren blasen-cruisen.
 
Ik heb zelfs na een blast/cruise periode van 9 maanden amper een dip.
Tuurlijk merk je een verschil, maar ik voel me niet kut ofzo, iets minder libido, maar niks ernstigs.
Gebruik je wel hcg? en hoe ziet je nakuur er uit?
Heb je tren gebruikt op het einde? Dit is de enige aas imo waar je wel een serieuze dip van kan krijgen omdat het je mentaal wel beinvloed.
 
Denk dat ts het mindere alpha gevoel bedoeld met mentale dip, wat logisch is. Ik voel me op gear ook veel chiller dan in mn ptc. Tren is voor mij wel een mentale fucker, zéker de eerste maand na mn ptc. Ben nu net klaar met mn ptc van test/deca 2x 500iu hc, en los van een libido dip (die alweer rustig terug aan het komen is), voel ik me mentaal prima.
 
Heb je tren gebruikt op het einde? Dit is de enige aas imo waar je wel een serieuze dip van kan krijgen omdat het je mentaal wel beinvloed.
Yup, ik eindigde de blast/cruise met 750 test en 400 tren.
Heb natuurlijk wel de tren 2 weken eerder uit de kuur gehaald voor ik stopte.
Geen last van gehad. Maar ik was ook heel zorgzaam en kalm op tren in tegenstelling tot wat je meestal hoort.
 
Yup, ik eindigde de blast/cruise met 750 test en 400 tren.
Heb natuurlijk wel de tren 2 weken eerder uit de kuur gehaald voor ik stopte.
Geen last van gehad. Maar ik was ook heel zorgzaam en kalm op tren in tegenstelling tot wat je meestal hoort.
Ik ben ook het totaal omgekeerde dan de typische tren sides maar vind dat tren je toch een focus geeft die geen andere aas je geeft
 
Back
Naar boven