AndroidHealthClinic

Dip TIJDENS kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MediumBiefstuk

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
146
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
beste,

Ik zit nu in mn 2e week (ja 2e pas) van 750mg test / 400mg mast. Maar ik voel me toch n partij kut!!! Iemand enig idee hoe dit kan? Ik ben pas geswitched van injectie dagen/injectie frequentie. Kan dat het er mee te maken hebben? Ben futloos, geen zin om te trainen niks... Iemand?
 
Lethargie van de test?
 
Lethargie van de test?
Je zou het denken ja.. K was gister tijdens mn training gewoon eerder weg gegaan omdta ik echt geen zin meer had.. Is me nog noooooit overkomen. Ook is mn libido totaal shit. Ik hoop maar dat zodra ik in week 4/5 zit de test begint te "kicken" en ik er bovenop kom.. Dit is echt klote. Nu t ook in me koppie zit zit ik er mentaal ook alleen maar mee te kloten
 
Even doorbijten. Komt goed. Succes.
 
Klinkt als een A:E ratio die uit balans is... Kijk het nog even aan, je zit pas in week 2.
Verbeterd het niet, kun je 2 kanten op gaan; mast verhogen of oestrogeen verlagen (dmv arimidex iod).
 
Je bent van dagen gewisseld?

Zou even rustig wachten 2 weken en dan zijn je bloedwaardes iets stabieler.

Dan nog last van andere stappen ondernemen.
 
Anders eventueel proviron toevoegen ?
 
Je bent van dagen gewisseld?

Zou even rustig wachten 2 weken en dan zijn je bloedwaardes iets stabieler.

Dan nog last van andere stappen ondernemen.
Yup ik zet 750 test / 400 mast en deed dit voorheen ma: 2ml test 1ml mast en vrijdag 1ml test en 1ml mast. Doordat ik de test dosis per injectie dag gelijk wou trekken ben ik geswitched naar ma: 1ml test/1ml mast woe: 1ml test & vrij: 1ml test/ 1ml mast. (Alles is enanthe)
 
Instabiele bloedwaarden, komt goed zoals boven aangegeven. Kom nu net uit mn cruise en ben ook begonnen aan test p en mast p. Nu wat futloos enzo omdat mn lichaam weer moet wennen.
 
Mischien rare vraag maar waarom niet 1.5 test 2x

Of gebruik je ampulle
 
Klinkt als een A:E ratio die uit balans is... Kijk het nog even aan, je zit pas in week 2.
Verbeterd het niet, kun je 2 kanten op gaan; mast verhogen of oestrogeen verlagen (dmv arimidex iod).
Of gewoon dmv het iets verlagen van je test? Lijkt mij dan eigenlijk de makkelijkste weg...
 
Of gewoon dmv het iets verlagen van je test? Lijkt mij dan eigenlijk de makkelijkste weg...
Dat kan ook, alleen met enanthate moet je dan wel ff geduld hebben alvorens je waarden gedaald zijn.
 
Je bent van dagen gewisseld?

Zou even rustig wachten 2 weken en dan zijn je bloedwaardes iets stabieler.

Dan nog last van andere stappen ondernemen.
Van waar haal je die onzin eigenlijk?
 
Yup ik zet 750 test / 400 mast en deed dit voorheen ma: 2ml test 1ml mast en vrijdag 1ml test en 1ml mast. Doordat ik de test dosis per injectie dag gelijk wou trekken ben ik geswitched naar ma: 1ml test/1ml mast woe: 1ml test & vrij: 1ml test/ 1ml mast. (Alles is enanthe)
En dacht je u echt dat je daarvan moe en futloos wordt? Dat maakt allemaal geen reet uit.
 
Helemaal eens met skydirk. Dit zijn dingen die maken echt niet zoveel uit hoor hahahaha.
Sterker nog die test E in drieen is alleen maar lekkerder imo.
 
Van waar haal je die onzin eigenlijk?
Ik dacht dit ergens gelezen te hebben en merk zelf altijd met switchen dat ik vermoeider ben of de cruise in ga en andere dagen prik.
 
Back
Naar boven