Fitness Seller

Dipje? Check dit

Bezoekers in dit topic

Hehe, hij heeft een vet gabber kapsel daar :D
Maar coole film - na Ronny komt (nu) hij voor mij op 2!
 
Ja een vraagje.... hebben jullie allemaal als doel voor ogen om zo te worden?
Kun je dan nog wel lekker bewegen?:eek:

afz : jawel in jullie ogen wil ik een uit de kluiten gewassen beachboy worden... Niet gewoon een beetje 6-pack en leuke biceps en triceps maar ook rug en benen ik wil gewoon overal gespierd zijn maar niet zo...

aub geen min karma punten ;)
 
Tip: Zet je geluid voluit open :)
 
ik vind het een iets te saai filmpje..en daarbij hij krijgt massa's geld, ik denk dat ik me dan ook wel minder zou aantrekken om alleen in de fitness te staan
 
Heeft hier al eerder gestaan evenals het album van Shinedown waarvan je 45 hoort!
Sport2000 heeft dat gepost ;)
 
tis al de DERDE keer :s
 
Ik had het nog niet gezien.
 
jay_c zei:
Ja een vraagje.... hebben jullie allemaal als doel voor ogen om zo te worden?
Kun je dan nog wel lekker bewegen?:eek:

Nee, zo wil ik niet worden, heeft niks meer met gezondheid te maken
= 100 % groeien als een beest
 
Erg vet filmpje, Erg fijn om te zien dat hij ook wel moeite moet doen om toch de oefeneingen maar "weer" te doen. om uiteindelijk tevreden naar het resultaat te kijken !

Wil ik zo groot worden ? Nee.. maar zie wel degelijk gelijkenis met trainen. Een vermoeide blik, Je doel voor ogen hebben en gewoon gaan.
 
Hoort die niet in een andere sectie thuis?

Ontopic: Cutler is mijn persoonlijke favo. Van mij mag het imperium Coleman wel eens vallen...
 
mooi, mooi :sob:

:D


Cutler is al een tijd mijn favoriet. Komt ook nog eens iets zinnings uit, behalve alleen "lightweight!" en "yeah baddy" :D Vindt Cutler persoonlijk een heel goed voorbeeld voor de sport. Zijn films vindt ik ook super om naar te kijken.
 
wow nasty shit... wel knap dat hij er voor gaat maar mij niet gezien
 
jup ..leuk maar wel de 3de x in korte tijd :cool:
 
Back
Naar boven