Fitness Seller

Diplan:voedingsbegeleiding

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Sinds februari begeleid ik mensen met Diplan. Dit is een softwareprogramma waarmee je voedingsmenu's kunt maken en is gericht op het bereiken van een gezond lichaamsgewicht.

Niet boeiend voor BB-ers, maar wel 1 van de betere manieren om mensen met hun voeding om te leren gaan.

Persoon eet 6 keer per dag, 3x groot, 3x "tussendoor" en de bedoeling is dat ze ook minimaal 3 keer per week sporten waarbij het belang van krachttraining ook benadrukt wordt.

Leuke is dat sommige mensen vanaf de eerste week gigantisch veel meer moeten gaan eten en toch direkt gewicht verliezen en hun vet% daalt, terwijl wij(de BB-ers) zeggen dat je na een cutperiode langzaam je Kcals op moet voeren.

Moet zeggen dat het erg leuk is om mensen resultaat te zien boeken mede door jouw hulp. Ook bevalt mij de manier waarop, dus:
*goed eten
*sporten
*leven als een BB-er, in de zin van maaltijden plannen en meenemen :D

Wilde ik even kwijt.
 
Goed man! Ik doe namelijk hetzelfde... echter zonder software programma...
Nix leuker dan mensen progessie zien maken onder jouw begeleiding en door jouw toedoen :thumbs:
 
zet die es online :P
 
Haha, nee wij hebben er niets aan. De eiwitverdeling zuigt namelijk en je kunt zelf weinig veranderen. Maar voor de "gewone" mens werkt het prima.

Maar het lijkt gewoon op wat wij doen, de ontwikkelaar zegt dat ook zelf.
 
Diplan zit prima in elkaar!
 
maniac zei:
Je kent het dus ook Dani?
Yup ben bekend met Diplan en (hiervan het afgeleidde) Boddieplan. Vriend van me heeft een studio :)
 
Dani zei:
Yup ben bekend met Diplan en (hiervan het afgeleidde) Boddieplan. Vriend van me heeft een studio :)

Volgens mij is Boddieplan van de vorige eigenaar(?) van Diplan. Weet niet precies hoe het zit.

Maar het is wel leuk om de mensen na een week terug te zien en dat ze dan hun eerste ervaringen delen. Bijna iedereen krijgt de hoeveelheden niet weg en vaak zijn ze toch een kilo afgevallen en is het vet% gedaald.
 
maniac zei:
Volgens mij is Boddieplan van de vorige eigenaar(?) van Diplan. Weet niet precies hoe het zit.

Maar het is wel leuk om de mensen na een week terug te zien en dat ze dan hun eerste ervaringen delen. Bijna iedereen krijgt de hoeveelheden niet weg en vaak zijn ze toch een kilo afgevallen en is het vet% gedaald.
:) Grappig heh. Zeker als het mensen betreft die altijd van lucht leefden. En maar klagen dat ze moeten eten.

Diplan was van 2 personen, zijn na een meningsverschil uit elkaar gegaan. Een verder met Diplan, ander met Boddieplan. Maar heb ik van horen zeggen.
 
Dani zei:
:) Grappig heh. Zeker als het mensen betreft die altijd van lucht leefden. En maar klagen dat ze moeten eten.

Diplan was van 2 personen, zijn na een meningsverschil uit elkaar gegaan. Een verder met Diplan, ander met Boddieplan. Maar heb ik van horen zeggen.

Zo zit het geloof ik ja.

Ja, maar echt veel mensen leven bijna van lucht!! En het is dan een enorme rare gedachte voor die mensen dat ze met zo'n hoeveelheid eten toch af gaan vallen. Zelf ben ik ook nog wel verbaasd.

Pak het nu wel iets anders aan, in het begin liet ik iedereen meteen de volledige hoeveelheid Kcal aanhouden, nu begin ik 200-500 Kcal lager de eerste weken en bouw het dan op. Gaat goed.
 
TOP!

k probeer het al tijden aan de mensen op mn werk te vertellen. Misschien moet ik ze er eens op wijzen.

succes ermee Maniac!
 
Back
Naar boven