AndroidHealthClinic

Diplomaten gallen met Danny Ghosen, ff lachen.

Bezoekers in dit topic

Het is niet zozeer de schuld van die Angolezen maar biologisch zitten ze anders in elkaar. Er zit toch meer een oerinstinct in. De opa van die diplomaat uit angola heeft waarschijnlijk nog in een hutje in de rimboe gewoond en ging naar de medicijnman in plaats van naar de dokter als hij ziek was.

http://edition.cnn.com/2013/08/01/travel/day-and-a-night-luanda/

Luanda is de duurste stad ter wereld, genoeg rijken daar ook al leeft de hoofdmoot in grote armoede. Die rijkeren zijn dat niet als nieuwe rijken, meestal afkomstig uit een millieu waar rijkdom standaard is. Zal wel meevallen dus met opa die in een hutje woont.

Juist die rijkdom maakt dat ze super arrogant zijn, ze voelen zich verheven boven alles en iedereen. Geef die debielen onschendbaarheid en de verhevenheid wordt nog vele malen erger.
 
Mishandeling PowNews niet door diplomaat

De man die voor de Angolese ambassade in Den Haag PowNews-verslaggever Danny Ghosen mishandelde, is geen diplomaat.

Lees verder via bron
Interdasting.jpg
 
Werknemers hebben ook onschendbaarheid dacht ik?

Nouja dan snel in de gevangenis flikkeren

Tja geen idee, misschien hebben ze intern bij de ambassade besloten om een zondebok aan te wijzen. Het is een medewerker, misschien een zelfbenoemde 'bodyguard' van de ambassadeur of zo. Danny grijpt de ambassadeur trouwens als eerste vast met zijn linkerhand, waarna deze hem wegduwt in zijn gezicht. Die andere twee hebben dus echt letsel/schade veroorzaakt..
 
al die reacties op facebook, echt triest :roflol:

bij zulke gebeurtenissen komt de ware aard van de hollander naar boven :roflol:
 
al die reacties op facebook, echt triest :roflol:

bij zulke gebeurtenissen komt de ware aard van de hollander naar boven :roflol:

Ik heb zelf niks tegen 'buitenlanders' maar als ze zich misdragen dan mogen ze van mij gewoon opgeknoopt worden hoor.

Net als Nederlanders die overvallen plegen hoor
 
Ik heb zelf niks tegen 'buitenlanders' maar als ze zich misdragen dan mogen ze van mij gewoon opgeknoopt worden hoor.

Net als Nederlanders die overvallen plegen hoor

Dus jij denkt dat jij rustig blijft als je uur lang door zo'n etterjte getreiterd wordt? I dont believe that. En de meeste waren diplomaten dus zij werken niet eens in Nederland......

ik keur een stomp niet goed, maar ik snap het en vind het wel leuk.
 
Dus jij denkt dat jij rustig blijft als je uur lang door zo'n etterjte getreiterd wordt? I dont believe that. En de meeste waren diplomaten dus zij werken niet eens in Nederland......

ik keur een stomp niet goed, maar ik snap het en vind het wel leuk.

Och ik snap ook wel dat als je iemand irritant vind je m een klap wilt verkopen maar als diplomaat moet je toch beter gedragen. Ik heb nog geen Nederlandse politici op een hoge positie zich zo zien gedragen (inb4 pvv leden)
 
En een deel 2:
angolesemepper.gif


http://www.youtube.com/watch?v=DtbefbmRq1w

Ze maken goed gebruik van hun onschendbaarheid (?) die diplomaten. En als NL ze toch op de vingers tikt heb je zo een diplomatieke rel tussen de betreffende landen.

file.php?40,file=81886,filename=96b57e68_holland-meme-generator-awwwwwww-he-s-so-mad-f66847.jpg
 
Ik zou die diplomaat terug meppen op zijn apenbek! (no racist)
 
wat een opmerkingen alweer ...die gozert van pow news had nog wel een paar stompen meer verdiend als je het mij vraagt...irritant figuur
 
Laatst bewerkt:
Het is toch alleen goed dat hij hun op het verkeerde gedrag aanspreekt. Wat ze bij pow doen gaat misschien ver. Maar vaak maken ze wel een goed punt. Nederlanders, allochtonen of buitenlanders moeten toch gewoon een dikke vette bekeuring betalen als wij dit doen.

Als een hoger opgeleid iemand die zijn land vertegenwoordigd mag je helemaal wel beter verwachten. Vind je het gek dat mensen zeggen: ''daar heb je die gekken uit de bananen republiek weer''. Door dit soort acties wordt dat toch alleen maar gevoed en worden de nettere mensen weer scheef aangekeken...

Gewoon te triest voor woorden deze actie.
 
Dus jij denkt dat jij rustig blijft als je uur lang door zo'n etterjte getreiterd wordt? I dont believe that. En de meeste waren diplomaten dus zij werken niet eens in Nederland......

ik keur een stomp niet goed, maar ik snap het en vind het wel leuk.

Komt de ware aard van de allochtoon weer naar boven.
 
Back
Naar boven