XXL Nutrition

Dips blessure?

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

Ik loop al 1,5 jaar met zeurende pijn tussen bij mijn rhomboid major spier (spier bij de schouderblad) en de nek spier aan de rechte kant. Ik heb veel dingen geprobeerd houding, rustig en of minder trainen. Van huisarts naar ziekenhuis maar niks helpt ik doe al jaren dips en Iemand vertelde mij dat je daar ook een blessure van kan krijgen bij de schouders als je te diep gaat en zo, heeft iemand hier ervaring mee?
 
Wat doe je voor werk?
 
Wat doe je voor werk?


Momenteel geen werk helaas, ook door deze blessure niet zo zin om te werken. Maar zit wel veel achter het bureau
 
Maar zit wel veel achter het bureau
Dat is veel vaker een boosdoener dan dips. Verrotte zit/werkhouding kan je echt totaal slopen. Neck en schouderklachten zijn daar vvak het gevolg van.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Dat is veel vaker een boosdoener dan dips. Verrotte zit/werkhouding kan je echt totaal slopen. Neck en schouderklachten zijn daar vvak het gevolg van.

Ik weet probeer al minder achgter het burau te zitten, en als ik het doe op me houding te letten, maar de klachten verdwijnen niet, vandaar dat ik dan denk dat het toch echt door het trainen kan komen
 
Ik denk dat best wel een aantal mensen zullen reageren dat je eens een tijdje met je andere arm moet "werken" (lees muis bedienen)
 
Ik denk dat best wel een aantal mensen zullen reageren dat je eens een tijdje met je andere arm moet "werken" (lees muis bedienen)
Oke bedankt voor de tip!
 
Ik denk dat best wel een aantal mensen zullen reageren dat je eens een tijdje met je andere arm moet "werken" (lees muis bedienen)
giphy.gif
 
Zoek eens op het internet voor versterkingsoefeningen zodat je pijn miss weg trekt.
Had vroeger ook altijd zeer aan de rotator cuff en door voor de schouder- en borst oefeningen stabilisatie oefeningen te doen had ik er nooit geen last meer van.
 
Back
Naar boven