Fitness Seller

Dips

Bezoekers in dit topic

axelwitsel

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
246
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Hallo DBB,

Ik heb heel lang calisthenics gedaan en daar was het enige dat ik voor mijn borst weighted dips, maar nu heb ik een extreem overdevelopde lower chest...

Ik denk eraan om een tijd te stoppen met chest te trainen en wachten tot het afzakt en daarna alleen incline presses te doen, is dit een goed idee?



Bedankt,

axel
 
dit vraagt om een foto
 
Hoeveel kg doe je dips?

Ik vind het sowieso niet slim om dips als je primaire borstoefening te gebruiken, maar zolang je geen pijn krijgt kun je door gaan
 
something something genetics
 
Post een foto idd.
 
Sowieso niet stoppen met chest trainen. Zou gewoon (incline) bench press gaan doen als primaire oefening, en daarnaast wel blijven dippen.
Foto maakt het duidelijker.
 
extreem overontwikkeld....


pics
 
Extreem? ? 68kg? ^-^ jaaaaaa????
 
Hoeveel kg doe je dips?

Ik vind het sowieso niet slim om dips als je primaire borstoefening te gebruiken, maar zolang je geen pijn krijgt kun je door gaan

Bench dip (ellebogen wijd) is een prima basis oefening voor de borst waarbij je door meer/minder voorover te hangen makkelijk het accent kan verplaatsen van midden naar onder
 
Bench dip (ellebogen wijd) is een prima basis oefening voor de borst waarbij je door meer/minder voorover te hangen makkelijk het accent kan verplaatsen van midden naar onder

Bedoelde in de zin van blessure gevoeligheid. Bij hoge gewichten dippen als primaire borstoefening neemt de blessure gevoeligheid echt wel toe bij dips vind ik

Voor de rest is het prima
 
oke sorry mensen maar Ik vind het extreem, maar het ziet er gewoon niet uit ( vooral als ik een shirt draag)
de onderkant is gewoon dik en de bovenkant zit gewoon niets :(
weet iemand mischien een oplossing?

@patie16 ik deed dips met 30 kg - 40 kg
 
post eens een pic dan

misschien heb je gewoon een verkeerd beeld van hoe de gemiddelde borstspier eruitziet/zijn je genetics nou eenmaal zo
 
oke sorry mensen maar Ik vind het extreem, maar het ziet er gewoon niet uit ( vooral als ik een shirt draag)
de onderkant is gewoon dik en de bovenkant zit gewoon niets :(
weet iemand mischien een oplossing?

@patie16 ik deed dips met 30 kg - 40 kg

Doe gewoon meer incline oefeningen?

Tis geen rocket science hoor
 
Back
Naar boven