MuscleMeat

Dirty Dutch outdoor 19Juni almere strand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffdh

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2006
Berichten
94
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Dirty Dutch vs the World is hoe het evenement gaat heten. Het staat gepland voor deze zomer, 19 juni om precies te zijn. En als de geruchten kloppen dan zal het plaats gaan vinden op het Almere Strand een week eerder Defqon plaatsvindt.

Een gouden vondst van ID&T om Dirty Dutch naar de buitenlucht te trekken. Bij de laatste editie kwamen wij er al achter hoe mateloos populair het event is. Een mooi evenement in de buitenlucht zou dan ook prima passen in de strategie om de wereld te veroveren. Hou de website van Dirty Dutch in de gaten, want eind februari gaat de kaartverkoop van start.
 
tsja tsja.. ik vind het altijd een beetje softe homo house dat dirty dutch.
 
tsja tsja.. ik vind het altijd een beetje softe homo house dat dirty dutch.

Ga je toch lekker mee week ervoor naar Defqon, 2006 en 2008 geweest logischerwijs ga ik dan dit jaar ook maar weer:cool:
 
Ga je toch lekker mee week ervoor naar Defqon, 2006 en 2008 geweest logischerwijs ga ik dan dit jaar ook maar weer:cool:

ghehe, ik ben 2007 en 2009 geweest :P hoop wel dat het lukt dit jaar weer te gaan :cool:
 
De megahype die is ontstaan rondom Dirty Dutch in Nederland is ook in het buitenland duidelijk merkbaar. De lijst met grote buitenlandse acts die graag op dit Hollandse fenomeen willen staan groeit met de dag. Tijdens deze outdoor editie staan de internationale helden recht tegenover onze nationale helden, Dirty Dutch vs The World! Meer dan ooit drukt de Nederlandse sound zijn stempel op de mondiale house scene. Man of the hour ‘Chuckie’, generaal en president van Dirty Dutch Music, verovert momenteel met zijn Nederlandse kameraden de internationale muziekmarkt.

Het Almere strand, dat nog geen 15 minuten gelegen is van Amsterdam, biedt op 19 juni de heilige grond voor deze primeur. Dat dit een legendarische editie wordt is zeker, juist omdat het festival ‘Dirty Dutch vs The World’ op dit terrein slechts eenmalig zal plaatsvinden. Dit kan je dus maar 1 keer ervaren.

De Dirty Dutch voorverkoop wordt, als altijd, eerst afgetrapt met 2.500 ‘die-hard’ tickets. De start van de ‘die-hard’ tickets begint op zaterdag 6 Maart. De tickets zijn uitsluitend verkrijgbaar via www.dirty-dutch.com. De die-hard fan krijgt niet alleen een kans om als eerste een kaartje te bemachtigen, maar krijgt ook een exclusieve uitnodiging om naar de besloten ‘really hard to get in’ Dirty Dutch vs The World B4 party te gaan.

De B4 party vindt dit jaar plaats in Nederlands meest populaire strandclub ‘BC Bloomingdale' waar ook alle nationale helden aanwezig zijn. Alleen voor de echte die-hards dus. Houdt Dirty-Dutch.com goed in de gaten voor de normale start van de verkoop!
 
Vergeet de sos niet en de grootheidswaan komt vanzelf.
 
Dit zal een popie jopie mocr0 feestje worden :(
 
Was best wel ok. Jammer van het weer.
Dat popie jopie mocro feest viel opzich wel mee.
Alleen dat 5 euro voor een flessie water is wat overdreven.
 
Was toch wel leuk om er de week na defqon weer te zijn:D. Alleen je merkt dat het house publiek wat minder sociaal is dan het harder styles publiek. Als je tegen iemand aan lopt zeg je normaal gewoon sorry oid. Bij het housepubliek loopt iedereen gewoon tegen elkaar aan en daar word je op den duur wel moe van.

Verder muziek was heerlijk alleen die breaks tussendoor. een mc die 10 minuten tussen de dj wisselingen door lult. En de timetable en line up klopte ook voor geen meter.

Verder heb ik nog nooit zoveel lekkere dames op een plaats gezien:eek:

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Was best wel ok. Jammer van het weer.
Dat popie jopie mocro feest viel opzich wel mee.
Alleen dat 5 euro voor een flessie water is wat overdreven.

Die prijzen zijn op alle feesten tegenwoordig zwaar overdreven. Maar de mensen betalen het ervoor dus waarom niet.
 
Back
Naar boven