MuscleMeat

Discotheekbezoek wordt tiener fataal

Bezoekers in dit topic

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
1.761
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Discotheekbezoek wordt tiener fataal
BEWAAR ARTIKEL
REACTIES8
Door: redactie



[Afbeelding niet meer beschikbaar]


28/04/14 - 16u40 Bron: VTM Nieuws
In Oostende is zaterdagnacht een jongen van zestien overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Ambulanciers werden opgeroepen voor een interventie in discotheek The Oh!. Om onduidelijke redenen was de jongeman daar plots hevig beginnen beven, weet VTM Nieuws. De tiener werd met een hoge polsslag naar het ziekenhuis overgebracht en overleed daar enkele uren later aan de gevolgen van een hartstilstand.

Een onderzoeksrechter moet de omstandigheden nu uitzoeken. Mogelijk brengt een autopsie meer duidelijkheid over de precieze doodsoorzaak.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Het parket van Brugge onderzoekt de dood van een jongen van zestien. Hij was in een dancing in Oostende plots ziek geworden en met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Maar voor zijn ouders hem konden zien, was hij al gestorven. Wellicht heeft iemand drugs in zijn drankje gedaan, dat heeft hij zelf nog tegen de dokters gezegd.

Het is nog wachten op het toxicologisch onderzoek, maar experts denken dat amfetamines te maken kunnen hebben met de dood van de jongen.

Zelfs in kleine dosis kunnen de stimulerende drugs heel gevaarlijk zijn. En als iemand ze in je drankje doet, dan proef je dat ook niet, zegt toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven).
 
"Iemand heeft drug in mijn drankje gedaan"

Yeah sure
 
Je zal maar is die drug in dat drankje hebben gedaan.. zal je jezelf nu wel flink schuldig voelen :rolleyes:
 
2d0mhoj.png

2cndrx4.png

246oy93.png



Iemand heeft drugs in mijn drankje gedaan.. sure :rolleyes:

Desalniettemin blijft het erg nieuws maar ik ben er bijna zeker van dat hij gwn een overdosis heeft genomen.
 
waarom toch steeds altijd dat negatieve nieuws overal? En dan die omaatjes vroeger gebeurde het niet... Nee vroeger hoorde je niet alles domme k*t! Teletekst kijk ik al niet eens meer naar. Die weer opgeblazen, een of andere schip overgenomen door piraten, die dood, familiedrama's en noem het allemaal maar op.

Begin er een beetje depressief van te worden al dat zielige nieuws:(

Super zielig ook voor die ouders...

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

2d0mhoj.png

2cndrx4.png

246oy93.png



Iemand heeft drugs in mijn drankje gedaan.. sure :rolleyes:

Desalniettemin blijft het erg nieuws maar ik ben er bijna zeker van dat hij gwn een overdosis heeft genomen.


Omdat hij weleens/ met regelmaat een blowtje rookt? wat een bullshit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kans dat iemand drug in je drankje stopt is gewoon minimaal hoor..
Meestal zeggen de jongeren dat gewoon om te zorgen dat hun ouders niet boos worden.
 
Tuurlijk is het niet in zijn drankje gedaan... Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik ook zo dom was om teveel shit te pakken.
Daarbij als je positief tegenover wiet staat is de kans groot dat je positief over andere drugs bent en gebruikt.
 
Omdat hij weleens/ met regelmaat een blowtje rookt? wat een bullshit...
alle tekfags zitten aan de speed en xtc:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Tuurlijk is het niet in zijn drankje gedaan... Ik zou exact hetzelfde als ik ook zo dom was om teveel shit te pakken.
Daarbij als je positief tegenover wiet staat is de kans groot dat je positief over andere drugs bent en gebruikt.

denk dat dat nog meevalt, heb al tal van mensen gekend die graag blowden maar niets moesten weten van andere drugs. (zijn zelfs hele zulke partijen in vlaanderen)
 
the oh! staat ook bekend als een bollen discotheek.. ook gwn het taaltje op zn fb enz.
Zou me sterk verbazen moest hij zelf niet voor die drugs gekozen hebben.
 
Tuurlijk is het niet in zijn drankje gedaan... Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik ook zo dom was om teveel shit te pakken.
Daarbij als je positief tegenover wiet staat is de kans groot dat je positief over andere drugs bent en gebruikt.

Dan ben je srs nog dommer :roflol:

"Als ik op sterven na dood ben ga ik nog altijd liegen tegen de enige die me nog kunnen redden."
 
Tuurlijk is het niet in zijn drankje gedaan... Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik ook zo dom was om teveel shit te pakken.
Daarbij als je positief tegenover wiet staat is de kans groot dat je positief over andere drugs bent en gebruikt.

alle tekfags zitten aan de speed en xtc:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------



denk dat dat nog meevalt, heb al tal van mensen gekend die graag blowden maar niets moesten weten van andere drugs. (zijn zelfs hele zulke partijen in vlaanderen)

Zou toch eerder met MikoB meegaan hierin, gedeeltelijk op basis van de mensen die ik ken die regelmatig wiet gebruik(t)en.
 
Wat een niveau...
de een komt met nog dommere argumenten dan de ander..

Leuk.......
 
Dan ben je srs nog dommer :roflol:

"Als ik op sterven na dood ben ga ik nog altijd liegen tegen de enige die me nog kunnen redden."
Ze weten toch al wat het probleem is? :rolleyes:
 
Zou toch eerder met MikoB meegaan hierin, gedeeltelijk op basis van de mensen die ik ken die regelmatig wiet gebruik(t)en.

groter dan bij de niet-blowende bevolking dat wel :)
 
Wat een niveau...
de een komt met nog dommere argumenten dan de ander..

Leuk.......

Heel leuk dat jij dan zon goede argumenten hier bovenhaalt ! :rolleyes:
 
Ze weten toch al wat het probleem is? :rolleyes:

"ik denk dat ze drugs in mn drankje hebben gedaan", hebben de dokters geen zekerheid dat t niet elders aan ligt en weten ze nog steeds niet welke drug. Ga je verre van de meest optimale medische zorg krijgen als je zo retarded bent:o
(maar aan zn kop te zien kan je niet bepaald een hoog niveau intelligentie van die downie verwachten:roflol:)
 
Heel leuk dat jij dan zon goede argumenten hier bovenhaalt ! :rolleyes:

Oo ik wist niet dat dat verplicht was..
sorry ik zal snel me post verwijderen...:p

Maar jij was er niet 1 van, als dat je gerust stelt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk wist hij zelf niet eens welke drug het was. 16 jarigheid of peace.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven