Fitness Seller

Discotheken in Belgie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
aangezien hier veel belgen rondlopen op het forum, lijkt het me wel mogelijk om hier te vragen waar jullie uitgaan in belgie. Namelijk de discotheken in belgie bevallen me wel, maar nu zou ik graag van belgen zelf willen horen wat nou de betere discotheken zijn. Ik ben reeds in de Versuz (Hasselt) geweest, en ga zaterdag naar de BBC Dancepolis (Sint-Niklaas).
Ik hoorde wel wat positiefs over de Cherrymoon.
Qua muziek ga ik bij het uitgaan hoofdzakelijk voor Hardtrance en (het in nederland bekende) Hardstyle. :cool:


Thx, bro's

michel
 
als je van hardtrance houd moet je zeker eens naar de cherrymoon gaan, is erg goed

zelf ga ik meestal naar illusion in lier of atmoz in hasselt
illusion is vooral goed als er een retro/hardtrance night is, toch wel 1x per maand, moet je maar eens kijken op www.illusion.be
 
ikzelf ga altijd uit in de Sotto's, als ik in een discotheek ga dan is het daar :D
 
En is er ook iets in Brussel??
 
in brussel heb je de fuse, maar die is meer techno
ben er zelf nog nooit geweest trouwens, maar het zou er wel goed zijn :)
 
De Red&Blue in Antwerpen :D

(wrsch alleen belgen die dit snappen...)
 
La rocca ... de zondag ... ook goed .

En idd de cherry , maar dan de vrijdag is meer trancy dacht ik de zaterdag meer techno .
Hangt ook af welke "theme" night het is hé , maar normaal is het toch zo.

De sottos is wel goed van disco zelf maar de muziek soms , no offence spike maar als ze milk ink en silver beginnen te draaien ben ik ook weg ze . Dit was wel vroeger en dus een tijdje dat ik er nog geweest ben.

De kokkorico is ook volledig vernieuwd en heeft nu 2 zalen ( die zaterdag open gaan ) , andere muziek , etz ...
Heeft een naam van commercieel te zijn ma is toch niet meer zo.

Tja ge hebt er zoveel hé , eens de move-x clubgide ergens bemachtigen staan ze allemaal in + muziekgenre ... wel handig.

Nu ga ik de laaste tijd nie veel meer naar de disco , drink graag een glaasje en rij dan niet graag meer ... dus uitgaan in gent maar is 2 min stappen van men vriendin haar deur :D

greetz
 
Kom zelf regelmaltig in highstreet in hoogstraten.

Ook versuz in hasselt en carre geloof vlak bij brussel zijn wel ok.
 
Originally posted by Big Byron
De Red&Blue in Antwerpen :D

(wrsch alleen belgen die dit snappen...)
ben je fag? :eek:

:D
 
Originally posted by zoutzak
aangezien hier veel belgen rondlopen op het forum, lijkt het me wel mogelijk om hier te vragen waar jullie uitgaan in belgie. Namelijk de discotheken in belgie bevallen me wel, maar nu zou ik graag van belgen zelf willen horen wat nou de betere discotheken zijn. Ik ben reeds in de Versuz (Hasselt) geweest, en ga zaterdag naar de BBC Dancepolis (Sint-Niklaas).
Ik hoorde wel wat positiefs over de Cherrymoon.
Qua muziek ga ik bij het uitgaan hoofdzakelijk voor Hardtrance en (het in nederland bekende) Hardstyle. :cool:


Thx, bro's

michel

Yoo, van waar ben je dan ? Ik ben van Bilzen, cherrymoon is zeker een van de beste discotheken van België.....
 
Re: Re: Discotheken in Belgie

Originally posted by Tans


Yoo, van waar ben je dan ? Ik ben van Bilzen, cherrymoon is zeker een van de beste discotheken van België.....
staat onder mn naam; Middelburg (Zeeland). Wat k*t is als je bijv. naar BBC gaat, moet je nu nog of met de boot (beperkte vaartijden) of over antwerpen, wat om is.
dus hoog tijd dat die ****in westerschelde tunnel eindelijk eens open gaat!
cherrymoon ga ik binnekort ook maar eens bezoeken.
Maar niks is beter uitgaan dan een goede houseparty in de Heineken Music Hall :D :cool:
 
Originally posted by Zwier
Kom zelf regelmaltig in highstreet in hoogstraten.
Hee, bestaat dat nog? :) Daar kwam ik 10 jaar geleden regelmatig (mijn ouders wonen daar ong. 15 km vandaan). Nu ga ik nooit meer naar een echte discotheek, wel regelmatig naar een danscafé, en ook naar dansavonden van een studenten/jongerenvereniging hier, is ook wel leuk :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook nog 'ns een keertje naar de cherrymoon gaan! schijnt wel een vette discotheek te wezen.

He spike ken jij DJ Jones? die draait ook welles in sotto's
 
Café d'Anvers!! :D :D Blijft toch nog altijd mijn tent :o
Verder breng ik wel eens een bezoekje aan de Red & Blue op vrijdag ;) (Fill collins), Industria...en als ik in Brussel ben moehahahaha THE FUSE! Mij zal je nimmer of nooit in la Rocca vinden of Highstreet, is gewoon afkickuhh, veeeeeel te commerciële en uhm volk staat me ook niet zo aan. No offense moesten hier mensen zitten die daar regelmatig komen.
En idd, alleen Belgen begrijpen dat je de Red & Blue binnengaat :D :D Verder gebeurt het wel eens dat ik Café Local binnenloop maar dat is eerder zelden.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.clubindustria.be/
http://www.fuse.be/fuseframe.htm

mzzl
 
gister naar Cherrymoon geweest, was best vet!
ik was aardig nuchter omdat ik dag ervoor al hefige diploma uitreiking achter de rug had, maar ik heb me zeker prima vermaakt.

was wel meer drugs-sfeertje dan ik elders in belgie heb aangetroffen. muziek was lekker, alleen niet egt hard. wat ik wel verwachtte omdat er allemaal lonsdale idioten rondliepen. sterker nog, toen ze allemaal Heee-Hooo-Heee-Hooo begonnen waande ik me in een skihut discotheek, gevuld met skizzo idioten :roflol:

owja drank is er ook best duur, gelukkig mag je in en uit lopen om zodoende je vol te gieten adhv drank in de auto :D
 
Cherymoon..1 keer geweest. Leuk tentje alleen binnen 3 uur stonden we weer buiten.

Zoutzak heb je ze daar ook zo maf zien dansen? alsof ze bijna voor of achterover vallen..heb er geen naam voor maar het lijkt op een langlauf-gabberpasje maar dan omgedraaid.
 
CherryMoon, moet ik dringend eens naartoe. Ligt maar op 10 km van hier... :eyes: En dat pasje ken ik wel, iemand op school deed het altijd in de klas :D Op het einde van het jaar deden we dat met 3-4 in de gang, klas... :cool:
 
JuggerNaut zei:
Cherymoon..1 keer geweest. Leuk tentje alleen binnen 3 uur stonden we weer buiten.

Zoutzak heb je ze daar ook zo maf zien dansen? alsof ze bijna voor of achterover vallen..heb er geen naam voor maar het lijkt op een langlauf-gabberpasje maar dan omgedraaid.
whaha idd, ook zo'n chickie waar ik mee op dansvloer stond... begon ook opeens vet vooruit te trappen zo leek het, ik zag meerderen zo staan dansen.
 
cherrymoon is best lachuh idd

komt er trouwens nog wat nieuws op de plaats van zillion? ik meen dat ze daar aan het verbouwen waren...
 
TongPo zei:
cherrymoon is best lachuh idd

komt er trouwens nog wat nieuws op de plaats van zillion? ik meen dat ze daar aan het verbouwen waren...
wel besloten feestjes geloof ik, ik krijg regelmatig mailtjes van ze wat dan je uitnodiging is voor een feest, aangezien ze enkel besloten feestjes mogen geven? ben nog niet geweest, is al vaak genoeg op laatste moment gecancelt.
 
Back
Naar boven