MuscleMeat

Discotheken in Belgie (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog een aanvulling

Versuz in Hasselt (voor mij dé tent)
La Rocca in Lier
 
Wie gaat er volgende week naar 12 years the oh?

Of in november naar reverse?

[Link niet meer beschikbaar]

kan ik eens iemand van op het forum ontmoeten ;)
 
aha, The Oh daar zitten al die langlaufers:)

Nee is wel leuk om die gasten daar allemaal bezig te zien, als je te dicht komt moet je oppassen om geen rondvliegende lichaamsdelen in je smoel te krijgen:)

ben een hele tijd elke week naar de kokorico geweest maar het is er ferm verminderd.

Op men 16e zat ik in de lamborghieni (Maldegem), daarna werd het soms BBC, af en toe es de Cherry moon(st- niklaas).

Lagoa in Menen is ook maf

Club famous vondt ik een flop.

Eigenlijk de enigste discotheek da ik nog nie geweest ben die een beetje naambekendheid heeft is La Bush, moet een van de beste clubs in belgie zijn.
 
munk zei:
aha, The Oh daar zitten al die langlaufers:)

Nee is wel leuk om die gasten daar allemaal bezig te zien, als je te dicht komt moet je oppassen om geen rondvliegende lichaamsdelen in je smoel te krijgen:)

ben een hele tijd elke week naar de kokorico geweest maar het is er ferm verminderd.

Op men 16e zat ik in de lamborghieni (Maldegem), daarna werd het soms BBC, af en toe es de Cherry moon(st- niklaas).

Lagoa in Menen is ook maf

Club famous vondt ik een flop.

Eigenlijk de enigste discotheek da ik nog nie geweest ben die een beetje naambekendheid heeft is La Bush, moet een van de beste clubs in belgie zijn.
/signed

ik ga/ging ook veel naar de kokorico , ze veranderen veel van look (binnen dan:) en de muziek is ook zeer goed.
+ ze hebben het grootte draailichtplatform (of hoe je het ook noemt) van de zillion !
 
::..Lagoa..::

Discotheken waar je zeker NIET moet gaan :

The Revolution, Ingelmunster : Te klein, Slechte muziek...

The Oh, Gavere : Daar kan dus echt niemand de langlauf - Dans! Mijn kamer is groter dan die "Discotheek"! Zit ook vol kindjes mijn gedacht.



Oja... Calibre volgens mij is het in de boven verdieping van Lagoa House & Trance ik weet niet waar je die 3 uur vandaan haalt?!
 
goede topickick :D
 
versuz, la rocca, industria en café d'anvers is imo wel ok
 
guardian zei:
versuz, la rocca, industria en café d'anvers is imo wel ok

persoonlijk vindt ik de versuz barslecht!
 
tja... hangt er ook vanaf, heb een jaartje in Hasselt op kot gezeten en naast de RITZ was er buiten versuz niet bijzonder veel te beleven...

Wanneer die doordeweeks open is op maandag of voor bv. temptation-party ofsow dan heb je minder het snobvolk dat dr in het weekend vooral rondloopt...

sowieso is het imo wel een goeie keuze vr een nachtje stappen
 
Wie komt er wel eens in de Space ?
 
Damn, als ik zie hoeveel van jullie wel eens in de Versuz komen moet ik een van jullie daar dan toch wel eens tegen zijn gekomen ;)
 
Santino88 zei:
::..Lagoa..::

Discotheken waar je zeker NIET moet gaan :

The Revolution, Ingelmunster : Te klein, Slechte muziek...

The Oh, Gavere : Daar kan dus echt niemand de langlauf - Dans! Mijn kamer is groter dan die "Discotheek"! Zit ook vol kindjes mijn gedacht.



Oja... Calibre volgens mij is het in de boven verdieping van Lagoa House & Trance ik weet niet waar je die 3 uur vandaan haalt?!

Ja bovenverdieping is de volledige avond house en trance. Beneden was de eerste uren toen ik er was nog geen hardstyle. Duurde eff voordat het harder werd, blijft natuurlijk ook lang open.

Niemand kan spetsen in the oh? Kom maar eens kijken wanneer ik er ben met wat mensen uit zottegem. Is idd wel een jonger publiek dan bv Lagoa
 
Big Byron zei:
De Red&Blue in Antwerpen :D

(wrsch alleen belgen die dit snappen...)

daar krijg je alle aandacht als je in een strak shirtje staat de dansen, spijtig genoeg van het verkeerde geslacht
 
Vince zei:
Café d'Anvers!! :D :D Blijft toch nog altijd mijn tent :o
Verder breng ik wel eens een bezoekje aan de Red & Blue op vrijdag ;) (Fill collins), Industria...en als ik in Brussel ben moehahahaha THE FUSE! Mij zal je nimmer of nooit in la Rocca vinden of Highstreet, is gewoon afkickuhh, veeeeeel te commerciële en uhm volk staat me ook niet zo aan. No offense moesten hier mensen zitten die daar regelmatig komen.
En idd, alleen Belgen begrijpen dat je de Red & Blue binnengaat :D :D Verder gebeurt het wel eens dat ik Café Local binnenloop maar dat is eerder zelden.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.clubindustria.be/
http://www.fuse.be/fuseframe.htm

mzzl

ga je echt naar de red en blue? respect!
 
Versuz vind ik wel relaxed!
 
"spetsen" is dat tegenwoordig de officiële naam?

ik hoop dat het snel overwaait
 
Back
Naar boven