AndroidHealthClinic

Discotheken in Belgie (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Santoz zei:
In St.Katelijne Waver??

Ik dacht antwerpen, toch die afterclub he? Al veel goeds over gehoord. Zelf nog niet geweest.
 
Versuz is toch wel het vetste idd!!
 
fonzy zei:
"spetsen" is dat tegenwoordig de officiële naam?

ik hoop dat het snel overwaait

Spetsen, stuiken is hoe het meestal in het dialect bij ons genoemd wordt
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand een plaatje/filmpje plaatsen, ik weet niet waar jullie het over hebben!
 
Is zeker 2 jaar geleden dat ik voor het laatst in Versus ben geweest en echt diep in Belgie om te stappen. Vond het Versuz mooie tent maar de muziek (toendertijd) minder. Zat heel de tijd op een climax te wachten ala Zillion maar die bleef telkens uit:(

Stappen in Belgie blijft top! Sfeer is gemoedelijker als in NL naar mijn mening

BBC, Zillion, Atmoz, Sotto's, Cherry Moon, Cafe D'anvers, Club X en The Wall en nog wat andere tentjes heb ik heel wat plezante uurtjes doorgebracht.

Ben van Belgie 'afgekicked' toen ik op weg naar The Wall werd aangehouden in (als ik me het goed herinner) Rijkevoorsel door de flikken. Moest me rijbewijs inleveren voor 24 uur na een urine en bloedtest. Op het papiertje wat ik mee kreeg stond dat ik 24 uur geen gemotoriseerd voertuig of rijdier(!) mocht besturen...Had het helemaal gehad toen. Verdomme op zondag nog eens terug om me rijbewijs in Turnhout op te halen :mad: :shoot:
 
DBC01 zei:
Kan iemand een plaatje/filmpje plaatsen, ik weet niet waar jullie het over hebben!

maat van me heeft een filmpje van me opgenomen paar maand geleden. Zal het hem eens vragen
 
DBC01 zei:
Kan iemand een plaatje/filmpje plaatsen, ik weet niet waar jullie het over hebben!


Eigenlijk wil je het niet zien hoor, maar als je het ziet lig je echt in een deuk!!!

Gare belgen..........:D
 
Weet ik dat mensen gaan in een deuk liggen, zeker zonder muziek eronder.

Heb me nooit aangetrokken wat mensen over me denken en dat doe ik nu dan ook niet.

Ik heb het filmpje, waar uploaden of wie wil het voor me uploaden?
 
calibre zei:
Weet ik dat mensen gaan in een deuk liggen, zeker zonder muziek eronder.

Heb me nooit aangetrokken wat mensen over me denken en dat doe ik nu dan ook niet.

Ik heb het filmpje, waar uploaden of wie wil het voor me uploaden?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Aargh gast die het aan het doorsturen was gaat offline als er nog een paar 100kb's verstuurd moeten worden. Zal voor een ander moment zijn.
 
calibre zei:
Ja bovenverdieping is de volledige avond house en trance. Beneden was de eerste uren toen ik er was nog geen hardstyle. Duurde eff voordat het harder werd, blijft natuurlijk ook lang open.

Niemand kan spetsen in the oh? Kom maar eens kijken wanneer ik er ben met wat mensen uit zottegem. Is idd wel een jonger publiek dan bv Lagoa
Eerlijk gezegt zet ik geen stap meer binnen in The Oh:eyes: Nja sorry maar toen ik naar The Oh geweest ben lag ik in een deuk van het lachen hoe die gasten daar spetsen(?) Als ze plaats vinden althans:D In Lagoa daar kunnen ze pas spetsen(?)

calibre zei:
Spetsen, stuiken is hoe het meestal in het dialect bij ons genoemd wordt. Zitten veel soorten in hoor. Ik zwaai nu al een tijdje niet meer met men been maar zet meestal men hak in de plaats.

Bij ons noemten ze dat toch wel "jumpen" klinkt lekker stoer.
Dat filmpje van The Oh mag je ons besparen:rolleyes:
 
dutch windmill zei:
Wie komt er wel eens in de Space ?
Ben ik al geweest op Zondag;) . Is toch rechttegenover BBC?
 
The Oh? Werkelijk, als ik 5 min naar de muziek luister die ze daar draaien dan word ik hoorndol.

De beste periodes op het vlak van discotheken in België zijn imo reeds lang voorbij, de had je van eind de jaren '80 tot eind jaren '90.
 
Santino88 zei:
Eerlijk gezegt zet ik geen stap meer binnen in The Oh:eyes: Nja sorry maar toen ik naar The Oh geweest ben lag ik in een deuk van het lachen hoe die gasten daar spetsen(?) Als ze plaats vinden althans:D In Lagoa daar kunnen ze pas spetsen(?)

Tjah helft van de tijd zitten we in Lagoa. Grootste verschil voor mij is dat ik in the oh bij wijze van spreken de helft van de mensen ken en in de lagoa al tevreden ben als ik 15 mensen tegen kom die ik ken. Maakt een avondje Oh veel gezelliger. Lagoa heeft dan weer het voordeel tot de middag door te kunnen gaan en wel vette muziek te hebben.

Vriend van me overigens opnieuw ineengeslagen hier in men straatje... Sotto's blijft toch echt een probleemdisco op dat vlak. Allemaal k*tfranstaligen die komen problemen zoeken. Hij passeerde met de fiets langs de Sotto's en ze hielden em tegen om het uur te vragen. Hij neemt z'n gsm en die gast loopt er mee weg. Dan loopt ie er acht en krijgt een vuis tegen z'n neus...
 
12 years the oh was echt lekker. Heel druk tot 6 uur dat wel maar erna echt vol gaan.
 
Back
Naar boven