XXL Nutrition

Discriminatie en de politie

Bezoekers in dit topic

Nee hij heeft gelijk.

Nog paar jaartjes uitkering, maar wel gewoon werken. Uitkering als spaargeld voor in Turkiye :D
 
Nee hij heeft gelijk.

Nog paar jaartjes uitkering, maar wel gewoon werken. Uitkering als spaargeld voor in Turkiye :D

Of je bent aan het trollen of je bent een ontzettend triest persoon.
 
Hahahaha :roflol:

Maar ik heb wel plannen om weg te gaan hier. Dat was geen grap, zodra ik klaar ben met school.

Nederland is jammer geworden.
 
Hahahaha :roflol:

Maar ik heb wel plannen om weg te gaan hier. Dat was geen grap, zodra ik klaar ben met school.

Nederland is jammer geworden.

hoe zou dat nou toch komen...
 
Ik bedoel

Nederland is niets meer aan.

Ben liever tussen mijn eigen soort dan tussen Nederlanders.

Don't get me wrong.

Niet dat ik Nederlanders haat o.i.d, maar voelt toch fijner om met je eigen mens te zijn.
Veel Nederlanders zijn ook prima mensen.

-

Voor de mensen die het verkeerd willen begrijpen.

Vind het ook wel leuk om mijn Nederlandse vrienden iets te doen.
 
exact my opinion (Y)
 
Voor de mensen die het verkeerd willen begrijpen.

Vind het ook wel leuk om mijn Nederlandse vrienden iets te doen.

Zeg Turk, begrijp ik het nu goed dat jij het leuk vindt om Nederlanders iets aan te doen ? :D
 
We moeten allemaal terug naar het land van herkomst, daar hebben we tenminste geen last van discriminatie!


Ook want de Turken in Istanboel die vele malen moderner zijn dan veel Turken in Nederland kijken een beetje neer op die NederTurken.
Die ze boers en ongemanierd vinden.
Vergelijkbaar hoe een Amsterdammer neerkijkt op iemand uit Staphorst die ook als ''simpel'' wordt beschouwd.

Ik ben 5 x in Istanboel geweest omdat ik dat 1 van de fascinerendste steden vindt van Europa en heb daar met veel Turken over gesproken dus ik lul niet zo maar wat.

Overigens het aanpakken van elke vorm van discriminatie is alleen maar goed!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Om te kotsen, ik word zo ziek van dat links boeventuig in Den Haag die allemaal deze belachelijke dingen verzinnen. De enige die gediscrimineerd wordt tegenwoordig is de autochtone Nederlander. Als 'r ergens wordt ingebroken is de politie nergens te vinden maar wel als iemand ergens wordt gediscrimineerd, één groot lachertje. Tijd om recht in eigen hand te nemen.
 
Voor wie het kent, nog even en we gaan de richting op van de "Loony Left" hier.
 
Rot dan ook maar op als je het hier zo slecht hebt.

Scheelt de staat weer een uitkering.

:wave:

dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!! :mad:
 
Ik bedoel

Nederland is niets meer aan.

Ben liever tussen mijn eigen soort dan tussen Nederlanders.

.

dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!! :(
 
Back
Naar boven