XXL Nutrition

Discriminatie en de politie

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 191
  • Weergaven 6K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

je krijgt geen uitkering als je geen vast adres hebt waar je ook daadwerkelijk woont ;)

hij gebruikt gewoon het adres van zijn ouders om vervolgens als zigeuner rond te trekken
 
Hahahaha :roflol:

Maar ik heb wel plannen om weg te gaan hier. Dat was geen grap, zodra ik klaar ben met school.

Nederland is jammer geworden.

Door jullie zelf is het jammer geworden ja. Maar goed dat je weggaat, hopelijk volgen er meer. Jullie zijn net sprinkhanen, gaan ook veld naar veld af om alles te verderven. Ik ben benieuwd welk land er na nederland komt.

En dit heeft niks met racisme of discriminatie te maken:D
 
Door jullie zelf is het jammer geworden ja. Maar goed dat je weggaat, hopelijk volgen er meer. Jullie zijn net sprinkhanen, gaan ook veld naar veld af om alles te verderven. Ik ben benieuwd welk land er na nederland komt.

dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!
 
Door jullie zelf is het jammer geworden ja. Maar goed dat je weggaat, hopelijk volgen er meer. Jullie zijn net sprinkhanen, gaan ook veld naar veld af om alles te verderven. Ik ben benieuwd welk land er na nederland komt.

En dit heeft niks met racisme of discriminatie te maken:D

Niet? ???
 
Door jullie zelf is het jammer geworden ja. Maar goed dat je weggaat, hopelijk volgen er meer. Jullie zijn net sprinkhanen, gaan ook veld naar veld af om alles te verderven. Ik ben benieuwd welk land er na nederland komt.

En dit heeft niks met racisme of discriminatie te maken:D

Ik denk zelf dat het van twee kanten komt hoor. Kijk alleen al welke discriminerende berichten je op DBB tegen komt. ( het is misschien niet altijd serieus bedoeld, en ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan. Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je een allochtoon bent en telkens dit soort berichten leest dat je jezelf niet echt welkom(/Nederlander) voelt. )
 
Dus de fietsen die door de Politie word 'verzameld' in de binnenstad is ook al niet meer veilig?
 
he arkadasch
waar ga je wonen dan later ?, en wat ga je daar voor werk doen ?

Ik wil verhuizen naar Istanbul.
Werk? Misschien een sportschool openen daar. Maar misschien eerst werken bij een bedrijf o.i.d. kantoorbaantje ofzo.
 
Ik wil verhuizen naar Istanbul.
Werk? Misschien een sportschool openen daar. Maar misschien eerst werken bij een bedrijf o.i.d. kantoorbaantje ofzo.

isnogood.jpg


Doe isnogood de groeten! :D
 
Ik wil verhuizen naar Istanbul.
Werk? Misschien een sportschool openen daar. Maar misschien eerst werken bij een bedrijf o.i.d. kantoorbaantje ofzo.

Zoals Sculpture het al zei, het gaat jou vies tegen vallen. Ik zie jou binnen een jaar terug rennen naar je geboorteland Nederland!

Jij hebt een accent die zij in Instanboel niet moeten. Turkije heeft een zeer hierarchische structuur. Jij moet onderdaan beginnen en alles pikken.

Jij bent geen Turk maar een Nederlander van Turkse afkomst. Dat heb je nog niet door, maar daar kom je wel achter.
 
In istanboel heeft iedereen een accent.
 
Als ik ervoor zorg dat mijn Engels tip top in orde is dan hoef ik niet echt onderaan te beginnen. Engels is heel erg belangrijk in Turkiye. Mensen die het Engelse taal goed beheersen hebben zo werk gevonden.

In Istanbul wonen Turken uit heel Turkiye, dus iedereen heeft wel een accent.
 
Back
Naar boven