Fitness Seller

Discriminatie en de politie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
Oh wat leuk jongens en meisjes, kijk eens wat er op de grote politiebus staat!
Jawel, een 'Stereotype Marokkaan'!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooral dit filmpje is het kijken waard, die marokkaan had ik ook geweigerd, en puur door zn uitstraling, met je armpjes overelkaar boos kijken icm bontkraag...tjaaaa diskriminzazieieieieiieie

http://www.dumpert.nl/mediabase/212591/ef050ebb/kom_werken_bij_de_politie.html
 
Linkse k*tpolitie.
 
die andere gaat, maar die met zijn bontkraag heeft inderdaad een irritante houding.

"kom aangifte doen, dan kunnen wij er wat aandoen. absoluut." yeah right. wat gaan ze doen. marokkaan bij het handje nemen en naar de portier gaan "luister nu eens goed, jij gaat deze lieve jongen binnenlaten. heb je dat goed gehoord?" :rolleyes:
 
Cry me a river
 
Het is een feit dat de Allochtoon vaker geweigerd wordt dan een doorsnee blanke dude.

Ikzelf ben keer geweigerd bij Kerkplein in Breda. Niet dat ik geweigerd werd maakte me boos maar de wijze waarop.

Portier zei doodleuk; Jouw kop staat mij niet aan.

.....
 
Het is een feit dat de Allochtoon vaker geweigerd wordt dan een doorsnee blanke dude.

Ikzelf ben keer geweigerd bij Kerkplein in Breda. Niet dat ik geweigerd werd maakte me boos maar de wijze waarop.

Portier zei doodleuk; Jouw kop staat mij niet aan.

.....

Tja, over smaken valt niet te discussiëren.
 
Politie moet kracht en respect uitstralen. Dat gaat natuurlijk nooit lukken als je dit soort mensen in dienst neemt.
 
:roflol:

Ik zei wel tegen hem dat hij echt groot en sterk was :$
 
Ikzelf ben keer geweigerd bij Kerkplein in Breda. Niet dat ik geweigerd werd maakte me boos maar de wijze waarop.



.....

ik weet waarom jij werd geweigerd, je wou met je bloemen broekje naar binnen hé .... geef maar toe :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hahahaha

Was midden in de winter man :D
 
met zo'n broek aan krijg je ook nooit een baan bij de politie
 
Gelukkig wil ik niet bij de politie:P
 
gelijk heb je, zijn zowiezo allemaal homo's :kots:
 
en zelfs dat beetje wat ze krijgen verdienen ze niet :P
 
Goed dat de politie zich hier voor inzet.
 
Back
Naar boven