MuscleMeat

Discriminatie en de politie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ale, waarom die gasten weigeren? ik ben 6 jaar portier en heb nog nooit last gehad met vreemdelingen... zo'n vriendelijke vredelievende mensjes die nooit de meiden ambeteren en nooit amok maken...
staan ze er ooit bij stil hoe het zou komen dat ze nergens meer binnen mogen???

elke week terug komende feiten:

-zo'n knulletje probeert de boel op stelten te zetten, soms halen ze uit naar je met een kapotte fles of iets anders...

-je zet ze buiten en laat ze nooit meer binnen

-erna gaan ze naar de "cops" om te zeggen dat ze gediscrimineerd worden...

zo gaat het nu eenmaal...
 
Ik ben geen rascist, maar een groepje marokkanen binnen laten in een discotheek is vragen om problemen

Hoeft niet zo te zijn, maar is dikwijls het geval. En vooral als je in leuk vrouwelijk gezelschap bent, dagen ze graag uit. Eén van de redenen waarom ik nog maar zelden echt uitga met mijn vriendin.
 
Ben ook wel eens geweigerd ergens omdat ik bv verkeerde schoenen aanhad, als je tegenwoordig geen emo of superdude bent met een roze dansje om moet je ook naar je tentje zoeken, en ergens anders worden weer meer autochtonen geweigerd omdat er een ali galababa aan de deur staat.

Complete onzin en word echt niet alleen bij marokanen gedaan, ze moeten niet zielig janken, en die moslimpolice is echt zo dom dat hij denkt dat dit discriminatie is tegen allochtonen....

Bovendien krijgt de tent een slechte naam als er veel mocro's lopen en komen er minder (succesvolle) mensen.
 
We moeten allemaal terug naar het land van herkomst, daar hebben we tenminste geen last van discriminatie!

Het eerste zinnige wat ik jou hoor zeggen.....
 
dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!
+1
 
dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!

Hij blijft grappig :haha: :haha:
 
Ben ook wel eens geweigerd ergens omdat ik bv verkeerde schoenen aanhad, als je tegenwoordig geen emo of superdude bent met een roze dansje om moet je ook naar je tentje zoeken, en ergens anders worden weer meer autochtonen geweigerd omdat er een ali galababa aan de deur staat.

Complete onzin en word echt niet alleen bij marokanen gedaan, ze moeten niet zielig janken, en die moslimpolice is echt zo dom dat hij denkt dat dit discriminatie is tegen allochtonen....

Bovendien krijgt de tent een slechte naam als er veel mocro's lopen en komen er minder (succesvolle) mensen.

Hahaha, als een tent alleen maar mocro's heeft, zullen ze best goed verdienen. Daar hebben we er namelijk een hoop van. Net als Antilianen en Surinamers. Dat is trouwens nog eens een idee: Discotheek Halal, met halal bier, halal hamburgers en halal xtc.
 
Kon ook gestaan hebben: 'hij heeft je adres nodig, vannacht komt ie even langs' ;)
 
Kan niet wachten om naar Turkiye te emigreren.
 
Nou ik vind het onzin, kijk als je echt meide lastig valt dan moete ze wegwezen. Maar meeste meiden met uitgaan durven tegewoordig niet meer van zich af te bijten. Laatst ook, was ik met zo'n groepje, gemixt meiden en jongens..trekt een van die jongens het topje van een meisje naar beneden:|.. en wat doet ze.. ze trekt lacherig dr topje omhoog en danst verder.. man man man.. ik was hem geflipt..
of dan komen er van die engerds tegen je aanrije.. en dan durven de meide neit weg te gaan want dat is 'zielig'!!! kom om.. dan vraag je dr om. Gaste die ruzie zoeke enzo, gewoon eruit kicken. Verder lijkt die eerste jongen met die sjaal me wel ok.. en die ander.. hmm tja ik zou zegge eerst paar keer aanzien, en dan geloven.
 
tja olland zit ook vol junkies,communisten en homocoïtusualen, die allochcop zal ze wel een lesje leren
 
Back
Naar boven