Fitness Seller

discussie met mijn ouders weer :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik had net aan tafel een discussie met mijn ouders voor de 100e keer ... over mijn fitness

ze vinden dat ik abnormaal en niet afwisselend genoeg eet.. en ze zeggen dat t ROMMEL is om elke dag 1 pot kwark te eten

nou dat afwisselend is dus onzin :) ik eet HEEL gevarieerd... ik ga dat niet allemaal typen wat ik eet want da duurt ERG lang :)

maar iig. ze zeiden ook. als ik 1x een zwaar ongeluk zou maken oid... en daardoor niet zou kunnen fitnessen.. dat ik dan inelkaar zou zakken als een zoutzak.. en dat ik dan heel dik ga worden.

maar dit was toch alleen met gebruik van anabolen ? of heb ik t nu verkeerd?

hoe zit dat.. als ik bv nu een ongeluk/ziekte zou krijgen waardoor ik een half jaar niet meer kan trainen... zak ik dan idd in als een pudding? of wat gebeurd er dan met mij?

p.s. ik gebruik nix. 100% natuurlijk.

-2-3 weken creatine gebruikt (5 maanden geleden).
- 3-4 weken eiwitshakes gebruikt (3 maanden geleden)

verder helemaal nix aan supplementen. maar ik wil binnenkort beginnen met creatine (heb al besteld bij robin :) ).. maar als ik dan bezig ben met creatine en ik maak een ongeluk oid waardoor ik niet kan trianen. zak ik dan in? wat gebeurt er.

b.v.d.
 
btw als iemand toch wilt weten hoe ik eet.. ik kan t hier wel een keer posten....

ik train dus 4x per week fitness en 1x per week kickboxen...
 
Troost je, ze weten er niets van..
Maar ja, jij hebt veel spieren, dus zul je in absolute zin veel kwijt raken na een ongeluk..
Maar zij hebben niks.. wie niks heeft raakt ook niks kwijt!

Ze zouden juist blij moeten zijn dat je spieren aan het opbouwen bent. Stel je voor dat je in een rolstoel zou komen (hopen we niet natuurlijk) dan heb jij tenminste nog spierkracht over om jezelf voort te duwen..

Is er geen voorlichtingsboekje over bodybuilden of zo, speciaal geschreven voor bange beginners of ouders?
 
Wahaha 1 pot kwark per dag niet goed? Daar zal zelfs elke diëtist mee oneens zijn.
Je ouders zouden misschien beter eens naar zo'n diëtist gaan..of eens op dit forum komen :D
 
gelukkig zijn mijn ouders niet zo :)
die kopen al het eten gewoon voor me die ik nodig heb.
tijd voor m'n shake. :D
 
Tjonejongen, je kan wel merken dat de ouders van tegenwoordig zelf geen ene reet aan dr gezondheid denken of serieus aan sport doen, mijn ouders zeiken ook al zo over dat vreten en trainen.
Elke keer maar weer "vind je dat nou leuk als je er zo vet bij loopt in de winter?" en "Tjongejonge, kijk je poten nou man, das toch nie mooi meer, dalijk kan je geen broek meer aan" en "Die hoeveelheden vreten kan nooit gezond zijn, dat verbrand je nooit!"
*zucht*
Maar ik ga lekker door, ik train voor mezelf en trek me niks aan van die lijurs, die vretuh zelf geen kont, eten 2x per dag etc etc. Dan vraag ik me weleens af wie er nou ongezonder aan het doen is, dat eten tegenwoordig zit boordevol teringzooi en suikers etc.


Gwoon beulen en schijt aan de hele wereld :P (Behalve dan aan je lieve vriendinnetje, moek dr wel ff bijzetten anders krijg ik weer scheve bekken van NaiaD vant weekend :D :banana: )
 
haha wouz .. je vriendin had me wat over je verteld :)

ok zon zeur ouders.. naja mijn vader vindt het zowiezo niet leuk dat ik bezig ben met sterker worden... want tja.. ik was zn 'kleine' zoon..

maar nu benk de kleine man die pappa neerlegt met worstelen :D

en smam denkt dat ik binnekort doodga aan t vreten :S bijna elke morgen moek weer een preek horen als ik 15 boterhammen sta te smeren.. als ik bv tot 3 -4 uur naar school moet.

da kan niet goed zijn blalalal :S

ooh mens.. ben stil ! je weet er NIX van..

leuke is ook nog.. kep 2 luie broertjes van 14 en 16.. en die eten de hele dag chips/koek/snoep.. en als ik dan een pot kwark leeg eet met noodels en een eitje + tonijn en een banaan of appel... krijg ik een preek te horen dat ik 'ongezond' eet :S
 
Originally posted by Frenkpie
haha wouz .. je vriendin had me wat over je verteld :)


oh oh *onschuldig kijk* :shrug: *weet nergens van hoor* :D

ok zon zeur ouders.. naja mijn vader vindt het zowiezo niet leuk dat ik bezig ben met sterker worden... want tja.. ik was zn 'kleine' zoon..

maar nu benk de kleine man die pappa neerlegt met worstelen :D

en smam denkt dat ik binnekort doodga aan t vreten :S bijna elke morgen moek weer een preek horen als ik 15 boterhammen sta te smeren.. als ik bv tot 3 -4 uur naar school moet.

da kan niet goed zijn blalalal :S

ooh mens.. ben stil ! je weet er NIX van..

leuke is ook nog.. kep 2 luie broertjes van 14 en 16.. en die eten de hele dag chips/koek/snoep.. en als ik dan een pot kwark leeg eet met noodels en een eitje + tonijn en een banaan of appel... krijg ik een preek te horen dat ik 'ongezond' eet :S

das toch leuk!? dat je je vader plat legt:) maar ja zoals ik al eerder zei 15 boterhammen is nie veel voor iemand die veel verbrand..
 
Tja, als ik kinderen had waar ik al dat eten voor moest betalen zou ik ook zeggen dat ze het wat rustiger aan moeten doen :)
 
ja is wel leuk voor mij dat ik spap neer leg :D maar hij vind t maar nix he :)

kben toch zn 'zoontje'

maja smam wordt gek van ons.. we zijn met 4 jonges : 14 16 17 19 en spap is bouwvakker. we eten allemaal HEEL veel :)

ik dan t meeste.. en smam wordt er gek van.. die moet 3-4 x per week boodschappen doen.vooral fruit/kwark/kipfilet zijn t snelste op :)

och maarja.. ik laat me ouders wel zeuren.... ze geven toch nooit toe dat ik niet slecht bezig ben (integendeel). en zo lang ik er niet echt 'last' van heb.. boeie
 
Heb je er wel eens aan gedacht om met jouw spierballen je moeder eens te HELPEN bij het boodschappen doen??? Dingen sjouwen en zo? Zelf aanschaffen? Eigen koelkastje op de kamer aanschaffen en die zelf vullen en schoonhouden met eten?

Dan zeurt ze misschien ook niet zo veel.., best veel werk om 6 mensen aan het eten te houden, waarvan er 5 holle bolle gijzen zijn en 1 een kieskeurige eter zoals jij..
 
Originally posted by WoUz

Maar ik ga lekker door, ik train voor mezelf en trek me niks aan van die lijurs, die vretuh zelf geen kont, eten 2x per dag etc etc. Dan vraag ik me weleens af wie er nou ongezonder aan het doen is, dat eten tegenwoordig zit boordevol teringzooi en suikers etc.


Gwoon beulen en schijt aan de hele wereld :P (Behalve dan aan je lieve vriendinnetje, moek dr wel ff bijzetten anders krijg ik weer scheve bekken van NaiaD vant weekend :D :banana: )

Je ouders lijurs noemen en schijt hebben aan de hele wereld??? ??? ??? ???
 
Je zal echt niet zoveel inzakken hoor. Als je al behoorlijk ''hard" bent. Ik heb door een auto-ongeluk ruim een half jaar niet kunnen trainen. Ik stond stil met een auto voor het verkeerslicht en toen kwam er zo'n jong opgefokt mannetje met behoorlijke snelheid achterop mijn bumper.

Mijn fysio zei later dat dankzij fitness mijn nekspieren de klap enigszins hebben kunnen opvangen. Ik hoorde namelijk piepende remmen en drukte mijn hoofd tegen mijn hoofdsteun in een reflex. Als mijn nekkie niet zo sterk was geweest dan had ik nu nog problemen gehad. Ok hij is een stukkie kleiner geworden omdat ik niet zoveel kon doen, maar ik kan er nu weer vol tegen.:D
 
Me ouders roepen ook dat het slecht is enzo, maar niet over voedsel, ze vinden ook dat ik alles uit gezonde voeding moet halen, dus ik geef me ma elke week weer opdracht om kwark, havermout, etc te kopen :)
Heb zelf tijd terug een scooterongeluk gehad.. werd geen zoutzak, maar moest zeker weer kracht opbouwen.. Bij het minste of geringste leek het al alsof al me spieren scheurde.. maar gelukkig kwam ik er na een paar weken trainen en rustig beginnen weer goed bovenop :)
 
Haha, jah ik win het nou al een tijdje op alle vlakken van mijn papsie, handdrukken enzo, vorige keer tilde ik um voor de lol ff in de lucht. Hij had gelijk een week lang minder last van zn onderrug :D
En wat betreft dat eten, je moeder moet blij zijn dat je gezond eet, en 15 boterhammen is ECHT niet teveel, ik at dat toen ik nog niet sportte en op de HAVO zat. toen ik 20 was maakte ik elke dag 34 (!!) boterhammen klaar voor mee naar het werk, en savonds nog 10 na het trainen etc. En ja, die 2 broden per dag haalde mijn moeder :D
Eten rules :p
 
Frenkie...het beeld dat jij me van je ouders geeft is het volgende:
Totaal niet geïnteresseerd in jou sport, en hierdoor totaal geen kennis daarvan, en ook die kennis niet willen weten. Zelf niet, of niet actief sporten. Zeg maar de lazy people...couch patatoes :D LOL

Tis triest. Bij mij ging het ook lang zo, totdat ze wisten dat ik toch wel enige kennis kreeg. Slot van het liedje was dat zelfs mn ma een schema aan me vroeg (voeding) en ook de buurvrouw ea wilde weten, haha. Hoe veranderlijk is een mens. Ze zien m'n sport nog steeds wel een beetje als extreem, maar hebben er geloof ik inmiddels meer respect voor. Zeuren doen ze niet meer...

Hou vol jongen! Laat je niet op je kop zitten. Op een dag worden ze misschien ook 'wakker'. Succes! :thumb:
 
Originally posted by Esperantisto
Heb je er wel eens aan gedacht om met jouw spierballen je moeder eens te HELPEN bij het boodschappen doen??? Dingen sjouwen en zo? Zelf aanschaffen? Eigen koelkastje op de kamer aanschaffen en die zelf vullen en schoonhouden met eten?

Dan zeurt ze misschien ook niet zo veel.., best veel werk om 6 mensen aan het eten te houden, waarvan er 5 holle bolle gijzen zijn en 1 een kieskeurige eter zoals jij..


ik doe fort me eigen boodschappen... al een paar weken.. ik haal zelf me kwark/tonijn

we hebben 3 kippen dus eitjes ZAT... ik mag geen koelkast op me kamer :)

ik ben miss een kieskeurige eter.. maar ik val ze er eik niet mee lastig.... ze hoeven nix extra's te doen.. alhoewel me moeder dat soms wel doet :)

soms vindt ze dat heel leuk dat ik zon gezonde man ben.. maar soms draait ze 360 graden en dan is ze psies tegenovergestelde van dat :S

ouders.. zucht.. vreemde wezens.. weet iemand van welke planeet ze komen? :P (just joking)
 
Originally posted by Robin
Frenkie...het beeld dat jij me van je ouders geeft is het volgende:
Totaal niet geïnteresseerd in jou sport, en hierdoor totaal geen kennis daarvan, en ook die kennis niet willen weten. Zelf niet, of niet actief sporten. Zeg maar de lazy people...couch patatoes :D LOL

Tis triest. Bij mij ging het ook lang zo, totdat ze wisten dat ik toch wel enige kennis kreeg. Slot van het liedje was dat zelfs mn ma een schema aan me vroeg (voeding) en ook de buurvrouw ea wilde weten, haha. Hoe veranderlijk is een mens. Ze zien m'n sport nog steeds wel een beetje als extreem, maar hebben er geloof ik inmiddels meer respect voor. Zeuren doen ze niet meer...

Hou vol jongen! Laat je niet op je kop zitten. Op een dag worden ze misschien ook 'wakker'. Succes! :thumb:


mijn ouders zijn altijd lui geweest... spap is precies zoals me broertje van 16 nu is.. dun menneke.. niet echt slap. heel lui... en wil opvallen + stoerdoen.

mijn moeder is altijd een stevig vrouwtje geweest.. en heeft nooit echt aan sport gedaan...

tegenwoordig doen ze 1-2 x per week dansen.. en spap 1x in de week fitness :) smam doet ook wat.. kweenie wa.. tis meer ontspanning dan sport iig :)

spap is er t meeste tegen... en hij zeurt er ook t meeste over.. en smam zeurt welles.. maar die kank soms nog wel tot reden brengen als ik goede argumenten heb.. maar me vader is zo KOPPIG ALS EEN EZEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sorry :) dat issie echt !
 
Back
Naar boven