MuscleMeat

discussie met mijn ouders weer :(

Bezoekers in dit topic

Grinnik.. dat schept alweer een beter beeld.. in mijn ogen zijn magere luierikken de ergste ;).
Joh, probeer gewoon precies uit te leggen waarom het belangrijk is veel te eten en misschien snappen/accepteren ze het op een gegeven moment..
Het is irri ... dat wel. Hopelijk heb je een familielid of vrienden die wel erg in BB zitten? Kun je stoom afblazen, net zoals hier...
Maar je ouders houden toch wel van je! Ook al zijn ze koppig als ezels..
 
HeHe, klinkt alsof je tenminste echte ouders hebt. Je kunt niet met ze en niet zonder ze. Een goede oplossing heb ik niet maar ik leef met je mee !
 
Originally posted by Esperantisto
Grinnik.. dat schept alweer een beter beeld.. in mijn ogen zijn magere luierikken de ergste ;).
Joh, probeer gewoon precies uit te leggen waarom het belangrijk is veel te eten en misschien snappen/accepteren ze het op een gegeven moment..
Het is irri ... dat wel. Hopelijk heb je een familielid of vrienden die wel erg in BB zitten? Kun je stoom afblazen, net zoals hier...
Maar je ouders houden toch wel van je! Ook al zijn ze koppig als ezels..


nope niemand van mij in de familie doet ook aan BB :)

maar wat dan wel leuk is.. als dan bv oma jarig oid.. is da leuk om de opmerkingen van me familieleden te horen :D
 
Originally posted by Shadum
HeHe, klinkt alsof je tenminste echte ouders hebt. Je kunt niet met ze en niet zonder ze. Een goede oplossing heb ik niet maar ik leef met je mee !

kweet t .. maar k kan fort steeds beter met ze opschieten .. naarmate ze me meer loslaten...
 
't is en blijven je ouders he... dat is het moeilijke . Je kan moeilijk zeggen (sommige wel maar ik niet) houdt je bek ouwe ik doe wat ik wil.
Maar blijf erbij.. je bent ervan overtuigd dat het goed is. Waardoor? Door kennis van feiten...
Dat is het enige wat je kan doen... ze beetje bij beetje iets vertellen hoe de voeding van een BB-er in elkaar steekt. Niet aan tafel doen wanneer je juist een heftige discussie hebt, maar juist op een ontspannen moment. En vertel maar een klein dingetje, bijv.. waarom het goed is om regelmatiger te eten.
en een andere keer leg je uit waarom dat bakkie kwark zo goed is... bij mij helpt zo'n manier van aanpak bij mensen die het allemaal maar onzin vinden.

Vaak haal ik ook voorbeelden aan.. ik weeg 107 kg.. met 18% bf en ik zie er niet echt dik uit.. en dan probeer ik hen wijs te maken dat het allemaal door de spieren komt :) en die spieren bestaan uit eiwitten ... etc...

succes
 
ja ik heb me ouders al kunnen overtuigen dat da creatine wak binnekort ga gebruiken helemaal niet erg is :)

kep gewoon een site uitgeprint wat creatine nu echt is... :)
 
Het is idd zoals ErEf zegt hoor. Vertel er iets over op een rustig moment. In een discussie = pure energieverspilling en boodschap komt niet aan.
Maar je hebt gelijk, het is en blijft moeilijk.
Ik krijg volle steun van mijn ouders maar ik ben al wat ouder en sta op eigen benen. Dat wil niet zeggen dat ik nooit kritiek moet slikken, oh ja van vrienden, collega's, familie etc... Je zult je altijd een beetje moeten wapenen en de bal in het andere kamp gooien. Kijk wat de reactie is : onbegrip natuurlijk maar onwetend !!
Ik probeer dan wel het goede voorbeeld te geven aan onze zoon door mijn voeding aan te passen en te blijven sporten.
Zij die niet sporten hebben ongelijk alleen, ze weten het zelf niet, of willen het niet weten.
Blijf echter doorzetten want enkel de aanhouder wint ...

Sportieve groetjes

ps: ouders mogen bezorgd zijn toch maar niet overbezorgd he ?
 
Originally posted by Frenkpie
ja ik heb me ouders al kunnen overtuigen dat da creatine wak binnekort ga gebruiken helemaal niet erg is :)

kep gewoon een site uitgeprint wat creatine nu echt is... :)
Top dat ze ook moeite doen om dat te lezen dan! Want dat is vaak het probleem, ze vinden dat het zo is, en staan totaal niet open voor bewijzen dat ze ongelijk zouden kunnen hebben (mijn ouders althans).
 
Back
Naar boven