MuscleMeat

Discussie Topic Verschil Fitness en Bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
fitness; is voor hobo's en wokkels
bodybuilding en powerlifting; voor de echte mannen! [edit] voordat dani begint te rellen, ook voor de echte vrouwen :D [/edit]

Fitness is voor mensen die gewoon een beetje sportief willen bezig zijn en een beetje aan hun gezondheid willen werken. Ze letten vaak ook een beetje op hun lijn

Bodybuilding is voor latente drugs-gebruikers met een minderwaardigheidscomplex.

Oh en powerlifting is voor mensen die een overdreven drang hebben om veel te grote gewichten op te tillen :)
 
Dani zei:
En hoe heet het als je mensen omlaag haalt om zelf beter voor de dag te komen?

compensatiedrang ?
 
wazzup zei:
compensatiedrang ?

Idd :) 'k heb namelijk een kleine... teen ofzo... :p

Was zo slecht niet bedoelt over de fitnessers ze, zijn gewoon observaties, ok dat ze niet zo obsessief bezig zijn, maar wat ik zie mag ik toch wel schrijven zekers :)

Nog een groot verschil: BB'ers: letten helemaal niet op kledij... gaan bv in kleurencombinaties van fel groen met fel geel etc :) Fitnessers: strak trainingspak dat bij elkaar hoort en liefst nog van een duur merk
 
Dani zei:
En hoe heet het als je mensen omlaag haalt om zelf beter voor de dag te komen?

waar haal ik iemand naar beneden dan wel? als je zo ff ziet... BB'ers asociaal, fitnessers sociaal... nou heb ik die fitnessers toch wel zwaar naar beneden gehaald hoor :) sociale mofo's :) lol... Fitnessers voor de fun, BB'ers for pain... damn those bastards who have fun :D...
 
3XL zei:

Hangt af van persoon tot persoon, ik richt me meer op wedstrijd bodybuilding (geen kracht voor nodig, wel spiermassa en symmetrie), wedstrijd powerlifting (kracht en hypertrophy om in bepaalde gewichtsklasse te zitten) en het gewone fitnessen met het doel je leven aangenamer te maken.
 
Back
Naar boven