Fitness Seller

DiSTuRBeD's contest log

Bezoekers in dit topic

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Heyz,

Even voorstellen:

STATS:
33 jaar
1m77
86,6 kg (deze ochtend, na 3 dagen verlof, met wat "junk")
20 % vetpercentage (gemeten met zo'n sequoia warrior huidplooimeter)
22 % vetpercentage (gemeten met electronische weegschaal)

WORK
--------
Kantoorbaan, ICT, meestal 9 - 18, 30 min rijden enkel, 1 mei begonnen bij deze werkgever na 3 jaar bij mijn vorige werkgever.

LOVE
------
Wettelijk samenwonend, geen kinderen, vriendin heeft vroeger al een periode van 4 jaar "meal prepping" overleefd, dus dingen als niet samen eten op hetzelfde ogenblik en "uit bakjes eten" is ze al wel gewend.
Enkel als we verlof hebben zal ze wel een beetje moeilijk doen :) Geplande vakantie : 16 tem 21 juli, en dan de eerste 2 weken van augustus.
Ze traint ook SL 5x5 in mijn homegym met 2 buurvrouwen, maar meer om een beetje in beweging te blijven dan om gespierd te worden.

PLAY
------
KT:
Ik ben sinds 1,5 jaar terug aan het trainen na een LANGE tijd van inactiviteit.
Momenteel doe ik Stronglifts 5x5 met 2 buurmannen op maandag, woensdag en vrijdag in mijn homegym. Daar zijn we nog maar recent terug mee bezig en terug begonnen op ongeveer 50% van onze max. Dus tijdens deze periode zullen we onze max nog niet bereiken.
De buurmannen werken in een ploegensysteem dus we trainen niet altijd samen en ook niet altijd op dezelfde uren. Ik probeer wel 19u als "ideaal trainingsuur" aan te houden.
Ik raak eigenlijk makkelijker focussed ("in the zone") wanneer ik alleen train, maar het is moeilijker om een training te missen als je weet dat je trainingspartners je verwachten.

CARDIO:
Ben zo geen fan van cardio eigenlijk...
Sinds een paar weken doe ik een paar minuten touwspringen na de training.
Gisteren is mijn crosstrainer (hopelijk) gemaakt dus ga daar maar weer eens mee beginnen. Deze ochtend raakte ik niet uit mijn bed dus zal de cardio deze avond moeten "inhalen".
Doel is om op de rustdagen cardio te doen, zowel high intensity als steady state.
Ik ga ook zo'n Century Big Bob XL (boksdummy) aanschaffen omdat mij dat een leuke(re) manier van cardio lijkt. Deze moet nog besteld worden etc, dus zal een beetje laat toekomen om daar effect van te hebben.
Wil ook een beetje afwisselen tussen de apparaten/middelen die ik heb: springtouw, crosstrainer, spinning bike, roeitrainer, boksdummy, ...

VOEDING:
Sinds april volg ik Carb Nite Solution en ben er van +- 93 kg mee gezakt tot +- 85 kg. Momenteel zit ik wel even op een plateau, maar ik had in het begin ook een doel van 2000 kcal opgesteld en niet meer aangepast. En daarboven werd er soms ook nogal eens iets gejunked (wanneer het geen Carb Nite was) en op Carb Nite ging ik ook full retard ...
Momenteel heb ik voedingsschema's van 1800 - 2000 kcal, dus het zal soms een beetje schommelen. Doel is deze maand niets te junken (maar nog wel full retard te gaan op Carb Nite).
Volgende maand kan ik indien nodig nog droppen in kcal of minder junken op Carb Nite.
Ik doe dit ook in combinatie met intermittent fasting: eerste maaltijd is om 12u en ik probeer mijn laatste voeding voor 23u binnen te hebben (wat niet altijd lukt).

SLAAP:
Grote zonde van mij: ik slaap veel te weinig.
Toen mijn vriendin nog geen rijbewijs had, gaf ik haar 's ochtends om 5u30 een lift naar het station en soms was ik dan pas om 1u, 2u gaan slapen... dus heb wel een groot slaapgebrek opgebouwd.
Sinds een paar maanden heeft ze haar rijbewijs en nu raak ik niet meer uit mijn bed... Gisteren was het ook weer 1u (damn you Delray Misfits op youtube !) en ben tot 8u in bed blijven liggen.
Denk dat dit misschien nog wel de grootste uitdaging wordt voor mij: een fatsoenlijk slaappatroon krijgen.

SUPPLEMENTEN:
Eigenlijk mag ik mijzelf geen True Natural Bodybuilder meer noemen daar ik nu koffie drink 's ochtends en pre-workout.
Multivitamine, vitamine C, visolie
XXL whey delicious / perfect whey
Wanneer ik aan mijn max lifts (5x5) kom, dan start ik ook met creatine.

CONTEST:
Ik doe mee omdat ik zag dat Bram ook meedoet. Anders had ik dat nooit gedurfd tussen al de andere die al in "echte" wedstrijdconditie zijn. Ik sta zelf op 20% dus heb nog héél veel werk voor de boeg en ik denk dat ik nog nooit onder de 15% gestaan heb sinds ik van de 60 kg naar de 80 kg gebulkt heb.
Ik heb ook geen ambitie om ooit op een podium te gaan staan ofzo.
10 weken lijkt mij veel te kort om een goed resultaat te kunnen boeken, maar elke % die er af gaat is voor mij mooi meegenomen, de contest zal mij zeker motiveren om meer cardio te doen.
Momenteel zit ik ook in de knoop met mijn laptops/pc's/nas thuis (linux/windows keuze) en daar windows 10 nog ff wachten is en het betaalmodel ervan ook nog onduidelijk is, is het ook een goed middel om mijn aandacht ff van pc's af te leiden en even de kat uit de boom te kijken. Want als ik Windows momenteel zou installeren, dan game ik toch alleen maar in afwachting van de nieuwe windows 10 en daar gaat mijn nachtrust dan weer.
Misschien brengt dit "experiment" ook nog wel nuttige traings- / voedingstips op + zal het mij verplichten meer te loggen/meten/registreren.

Foto 09/07/2015 (DBB contest 2015 op mijn powerrack geschreven):
2irnh1j.jpg
Zaterdag neem ik wel nieuwe foto's na het opstaan en meet ik mijzelf eens.
 
Laatst bewerkt:
succes man!
 
inn zal je hier verder volgen.
 
In!
En ik ben ook nog lang niet in shape ;)
 
Deze ochtend niet uit bed geraakt voor ochtendcardio :o dus moest het 's avonds inhalen.

Niets gejunked vandaag.
Voeding: broccoli kip 1800 kcal:
18dbmt.png
2 liter water gedronken op het werk al vandaag (is niet mijn gewoonte)

Rustdag vandaag dus om 19u eerst de vrouwen "gecoached" 19u-20u.

Daarna:
1 ronde tabata (8 x 20 sec zo snel mogelijk - 10 sec rust = 4 minuten in totaal) touwtjespringen, het lijkt weinig maar je bent kapot :)
8 x 1 min touwtjespringen (rustiger tempo) - 1 min rust

Daarna heb ik mijn foto genomen voor mijn beginpost, ik neem zaterdag wel terug foto's vlak na het opstaan ... it is what it is.

Toen kwam Wob1 (Workoutbuddy 1) binnen want die moest nog een training inhalen. Heb hem dan ook even geholpen (20u - 21u) en toen wou hij gaan joggen.

Ik ben kei slecht in joggen dus heb het 8 minuten volgehouden, 4 minuten gewandeld, terug 4 minuten gejogged, paar minuten gewandeld en terug gejogd... in totaal een 25 minuten weg geweest (maar dus niet constant gejogged)

Redelijk veel cardio gedaan vandaag :cool:
En ook een primeur: bed in om 23u00
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd kerel.

Succes
 
veel cardio zeg.

Respect.
 
85,6 kg

ochtendcardio: crosstrainer 45 min, rustig tempo (125 bpm max), 268 kcal volgens dat ding

voeding: zo goed als hetzelfde van gisteren: 2x broccoli kip, 1785 kcal, 25 gr kh, 222 gr eiwit, 85 gr vet

training 19u40 - 20u30 (solo)
SQ ATG 5x5 67,5 kg (voelde lastig aan, benen waren stijf van de cardio vermoed ik)
MP 5x5 37,5 kg
DL 1x5 65 kg
DIPS 5x5 BW + 3,75 kg
Leg Pull Ins 3x10

Highbar ATG zal ik wel geen records zetten... ze voelen nu al zwaar aan.
 
Laatst bewerkt:
Zit wel wat leuke massa onder :thumbs:
Ben benieuwd hoe je erbij komt te staan over 2 maanden!
 
84,9 kg deze ochtend
huidplooimeter zegt 19% maar heb wss gewoon wat "beter" geduwd op het vet :p
weegschaal zegt nog altijd 22%

andere metingen:
x6lptw.png

schouders is nogal moeilijk om te meten alleen, en borst zit nogal veel verschil op met een vorige meting vond ik

nog wat foto's... zit veel verschil op tussen relaxed/flexed/pumped en andere locatie vind ik ...

1z4eg7r.jpg


54ztjp.jpg


29emaom.jpg


deze lijkt mij beter
4sljdu.jpg

vooral dat mooi behangpapier :)

Voeding: zelfde als de vorige 2 dagen, broccoli kip, kcal rond de 1800

Training: rustdag

Cardio: deze ochtend (9u) 15 min crosstrainer tot dat die weer begon te kraken. Daarna overgeschakeld op 30 minuten spinningfiets (daar zweet je veel meer van blijkbaar ... )
Deze avond (na 23u) nog even gaan joggen met Wob1
 
Zit zeker wel wat onder als vet eraf is.

Moet niet denken aan al die cardio man :D
 
Als :) ALS :p

Hopelijk wel, daar dient deze contest voor
 
in! mooie trainingsruimte heb je man!
 
84,5 deze ochtend

Vandaag eens een dagje volledige rust, ook geen cardio

Carb Nite straks, dus er zal gejunked worden :)

Voeding letten we vandaag niet zo op:
middagmaal: 3 eieren, 200 gr spek (één van de voordelen van CNS :))
avondmaal: wat de schoonouders mij geven
post-avondmaal: cake, ijs, ...
 
Laatst bewerkt:
85,8 kg deze ochtend... carb nite... full retard... zakt wel weer terug

6u - 6u45 spinningfiets maar heel lichtjes, geen liters zweet deze keer
crosstrainer kraakte weer dus was al helemaal geïrriteerd daardoor... in de week nog eens uiteen halen, dat stuk rommel van tunturi...

Voeding zal vandaag dit worden: 2000 kcal
303d40k.png

Training (20u30 - 21u30) samen met Wob2 :
Squat ATG 5x5 70 kg
Bench Press 5x5 55 kg
Pendlay Rows 5x5 55 kg
Chin Ups 5x5 BW + 5 kg

Beetje last gehad van hoofdpijn tijdens de training
 
Laatst bewerkt:
Mmm hamburgers :D

Al last van trek?
 
Lkkr hamburget dieet.
 
85,2 kg deze ochtend

Voeding: hetzelfde als gisteren: hamburgers en prinsessenbonen, salami, kaas en walnoten :)

Cardio:
1 ronde tabata touwtjespringen (totaal 4 minuten)
22 minuten gaan joggen, het rondje dat we doen is 3 km en ik moet onderweg stoppen en wandelen :s ...
Zweten als een rund weeral :D
 
Back
Naar boven