XXL Nutrition

DiSTuRBeD's contest log

Bezoekers in dit topic

Goeie training nette gewichten
 
83,5 kg deze ochtend

Training 20u30-22u
SQ 5x5 5x5 102,5 kg, voelde goed, dus laatste set met 105 kg
MP 5x5 60 kg
DL 1x5 120 kg
Dips 5x5 bw + 16,25 kg

Abs: 2x5 "poging tot" dragon flags
 
Boh dikke benen, zou zeggen dat je daarmee toch meer zou kunnen squatten (no offence)
 
Ja, dat heb ik nogal gehoord... o.a. van Sanca irl :) maar dat is dus niet zo
Ook niet vergeten dat het vetpercentage nog een 17, 18% is, dus het zijn dikke benen met nog wel wat vet aan.

Misschien moet ik nog eens laten filmen, kunnen jullie advies geven over techniek, wss zit het daar nog wel ergens mis.
Heb ook geen squat schoenen, knee wraps, belt of whatever, is ook nog niet nodig voor mijn pussy weights :)
En ik hoop ook dat ik redelijk diep ga... diepte is voor mij belangrijker dan gewicht.

Heb ook nog geen blessures gehad, dus ik hoop dat zo te houden. In tegenstelling tot één van mijn trainingspartners welke zich altijd zo hard forceert (denk ik) dat hij vanalle blessures eraan overhoud. Ter vergelijking: heeft veel minder dikke benen, maar squatte wel 5x5 10-20 kg meer dan ik, maar de vraag is dan hoeveel zijn lichaam aankan en hoeveel erover hij gaat puur op karakter. Blijf liever blessurevrij dan een nieuw pr te zetten.

Ow momenteel heb ik ook een "eeltplek" / blauwe plek in mijn nek van het squatten (high bar), dus weet niet of zo'n manta ray ding zou kunnen helpen en of dat wel "leuk" traint? http://www.fitness-seller.nl/manta-ray/

Na de wedstrijd ga ik wss ub 2-3x ub pw trainen en lb 1x pw, verspreid over 5 dagen. Armen en schouders lopen achter denk ik.

Vandaag voor de eerste keer mij een beetje "draaierig" gevoeld tijdens de trainen, wss door gebrek aan koolhydraten of het teveel aan water.
 
Manta Ray? Ik heb zo'n ding thuis nog liggen :) Moest je hem willen voor een vriendenprijsje...
 
zou die wel eens willen uitproberen ja :)
 
Laat maar iets weten wanneer ik die kan komen uittesten :)
Kun je misschien mijn squat eens checken en verbeteren :p

Mijlpaaltje vandaag: 82,6 kg :D (dus 10 kg kwijt, 13 maart stond ik nog op 92,7 kg)
 
Laat maar iets weten wanneer ik die kan komen uittesten :)
Kun je misschien mijn squat eens checken en verbeteren :p

Mijlpaaltje vandaag: 82,6 kg :D (dus 10 kg kwijt, 13 maart stond ik nog op 92,7 kg)

Zal in een even week moeten ;) Dus deze week, over 2 weken ofzo. Of één van de weekends na de 19de...
 
82,6kg netjes gedaan.
 
Gisteren 82,9 kg, vandaag 83,1 kg ...
Training gisteren zal vandaag ingehaald worden.
 
82,5 kg (na 60 min ochtendcardio)

Gisteren alleen moeten trainen:
Wob 1 heeft al een tijdje last van een hernia in de nek en traint al ff niet meer mee
Wob 2 had buikpijn, misschien van de steppegras van vrijdag :)

Dus training zaterdag: 19u15 - 21u
SQ 5x5 102,5 kg, terug in lange broek, viel wat tegen.
BP 5x5 95 kg, was echt op het nippertje... toch veiliger met een spotter erbij...
Pendlay Rows 5x5 80 kg
Chin Ups 5x5 bw + 13,75 kg

Geen abs meer gedaan
Zonnebank :)

Ik vond dit gisteren wel meevallen blijkbaar, vandaag al heel wat minder zeker over :)
96ewax.jpg

Laatste weekje... ben benieuwd
 
Goed bezig man.

Stug volhouden.

Het is het allemaal waard uiteindelijk ;)
 
Jaja, je bent er bijna, je bent er bijna, maar nog niet helemaal :D
 
almost there.
 
Volgend jaar beter :)

If it jiggles, it's fat, en er jiggled nog wel vanalles ...
 
Aan het twijfelen...

Normaal loopt mijn CNS nog tot eind september, 1 oktober iets anders.

Laatste weken ben ik wel meer freaky dingen aan het doen zoals: geen zout meer, héél veel water, 's ochtend een glas water met citroensap, 's avonds een glas appelazijn met appelsap, na het douchen afspoelen met KOUD water, veel vochtafdrijvende groeten/fruit eten, ochtendcardio ... alles wat maar enigszins nog zou kunnen helpen :)

Maar na de shoot zal ik wel terug grotere carb nites houden en stoppen met cardio. En vanaf oktober Carb Backloading.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

83,5 kg deze ochtend

Training: 20u00 - 21u40 (terug met Wob2)
SQ 5x5 105 kg
MP 5x5 60 kg
DL 1x5 125 kg
Dips 5x5 bw + 17,5 kg

Abs: 3x10 deze https://www.youtube.com/watch?v=BipqaMaCu2s, geen idee of dat iets doet, 10 kg plate lijkt te licht, 20 kg plate is te zwaar, tussenin wordt moeilijk :)
 
Nog even man!
 
Back
Naar boven