AndroidHealthClinic

DiSTuRBeD's contest log

Bezoekers in dit topic

Foto's zien er nice uit al zeg ik het zelf, vooral als ik die pics van een paar maanden terug voor me haal, flinke transformatie dan.
 
Goeie benen !
 
goede fotograaf en belichting doet ook al veel.
Als ik de laatste foto's zou tonen waar ik "normaal" op sta, dan zou je vetpercentage veel hoger schatten...

Als jullie vetpercentage willen schatten en spiergroep willen aanduiden waar ik extra aandacht aan moet geven: much appreciated :) tnx
 
goede fotograaf en belichting doet ook al veel.
Als ik de laatste foto's zou tonen waar ik "normaal" op sta, dan zou je vetpercentage veel hoger schatten...

Als jullie vetpercentage willen schatten en spiergroep willen aanduiden waar ik extra aandacht aan moet geven: much appreciated :) tnx

vp 15% zou ik zeggen aandacht met poseren bdb die foto die je laat zien weet niet of je andere back poses anders is geposeerd maar prboeer je ellebogen een beetje naar binnen draaien, vuisten naast je oren(net er boven maar kwa diepte) en je ellebogen zijn dan 10 graden verder gedraait. snap je me? haha
 
Tnx 15 is goed genoeg voor mij (om aan Carb Backloading te beginnen).
Got it :)
 
Ziet er niet slecht uit man. Ben benieuwd naar de rest
 
Tnx :) bloedonderzoek was ook volledig in orde
Geen vervette lever meer :D
en geen te laag cholesterol meer
 
Mooie pics kerel! Ik vind de rugfoto erg mooi gemaakt (no homo). Chill dat je bloedonderzoek ook in orde was :thumbs:
 
Nudat de wedstrijd erop zit, 2 weken iets helemaal anders: Russian Bear

Training vandaag 1u30 min

Military Press 10x10 30 kg (auch!)
Pull Ups 10 sets, 5 reps bw
Deadlift 10x10 60 kg (cardio !)

Denk dat ik nu wel een "pomp" gevoeld heb, en zeker in mijn onderrug...
2 weken dit, dan een weekje rust, en dan zien we wel weer.
 
10x10 DL? Haha. Madness
 
Allemaal met zeer weinig gewicht, maar is eens iets anders... 2 weken, dan weer rust.
Als we het tof genoeg vinden dan doen we nog even verder... maar wss niet.

Zit te denken aan een 5 of 6 daags max-ot schema, maar dan biceps 3x per week aanpakken, benen en buik 1x pw
 
Back
Naar boven