Fitness Seller

Dit ben ik.

Bezoekers in dit topic

Jeffr87

Novice
Lid geworden
28 feb 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
83kg
Goedemiddag allemaal,

Ik zal mij zelf eerst maar eens voorstellen.

Ik ben Jeffrey 31 jaar oud.
Vroeger veel bezig geweest met diverse sporten. Op mijn 19e ben ik fulltime gaan werken en het huisje boompje beestje opgestart.

Net als velen ben ik al een aantal keer begonnen met sporten en tevens bijna net zoveel gestopt. Al enige tijd loop ik rond met het idee om het nu anders aan te pakken.

Ik ben begin februari weer begonnen met naar de sportschool te gaan ik doe dit 2x per week. Ik kan niet op vaste tijden trainen omdat ik onregelmatig werk.
En (kleine) kinderen heb.

Zoals gezegd een nieuwe aanpak.
Alle voorgaande keren heb ik niks met voeding gedaan. Ik ben een persoon die "moeilijk" aankomt. Stop er genoeg rotzooi in en het lukt wel maar dat is niet de manier. Ik hoef geen beest te worden maar lekker in het velletje zou leuk zijn .

Ik wil gaan clean bulken. Echter vind ik voeding erg lastig. Hier ben ik momenteel op aan het inlezen. Zijn er toevallig goede apps hier voor??.

Voor nu laat ik het hierbij . Heb je vragen stel ze gerust.
 
MyFitnessPal.
 
McDonalds App, scheelt weer geld tijdens de bulk
 
Niet echt gezonde bulk de Mac wel lekker voor cheatday
 
Even een vraag in mijn voorstel ronde.
op dit moment kijk ik naar een nieuw schema. ik wil graag een schema volgen zoals aangegeven in het sticky voor beginners. bijvbeeld: https://krachttraining.net/mark-rippetoes-starting-strength
Nu de vraag.

als ik bijvb dit schema volg Training A
3×5 Squat 3×5 Bankdrukken 1×5 Deadlift

Dan bedoelen ze dus 3 sets van 5 herhalingen ?
Inlcusief een korte opwarming ben je hier dan toch niet zo heel lang mee bezig. +/- 20 min ?
of lees is dit dan helemaal verkeerd ?

vast bedankt voor de hulp voel me erg blond.
 
Even een vraag in mijn voorstel ronde.
op dit moment kijk ik naar een nieuw schema. ik wil graag een schema volgen zoals aangegeven in het sticky voor beginners. bijvbeeld: https://krachttraining.net/mark-rippetoes-starting-strength
Nu de vraag.

als ik bijvb dit schema volg Training A
3×5 Squat 3×5 Bankdrukken 1×5 Deadlift

Dan bedoelen ze dus 3 sets van 5 herhalingen ?
Inlcusief een korte opwarming ben je hier dan toch niet zo heel lang mee bezig. +/- 20 min ?
of lees is dit dan helemaal verkeerd ?

vast bedankt voor de hulp voel me erg blond.

Klopt, 3 sets van 5 herhalingen. Je begint met warm-up setjes en daarna doe je de werk-sets. Hoelang je ermee bezig bent hangt af van hoe je snel je de beweging uitvoert en hoeveel rust je tussen sets houdt. Deze training duurt inderdaad niet erg lang.
 
Bedankt voor je reactie,
Nu ben ik op dit moment ongeveer een klein uurtje bezig met mijn oefeningen
langer dan dit hoeft van mij zeker niet maar ik vind de door mij eerder genoemde schema's wel heel kort.
 
Back
Naar boven