MuscleMeat

dit doen ze met betogers in Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De laatste keer dat ik iemand een timmer op zn kaken verkocht is zo'n 10 jaar geleden dus mijn agressiviteit valt wel mee...

Ik ben alleen niet voor een fluwelen aanpak.....mensen die opzettelijk de boel proberen te verzieken mogen ze van mij meteen het licht uit de ogen slaan ja,heerlijk om dat soort beelden te zien.

Sorry voor alle tere zieltjes hier maar ik vind het nog vermakelijk ook.

Tussen 1000en mensen heb je altijd een harde kern die er een zootje van probeert te maken en dat soort tuig hoef je niet te sparen,dat soort figuren hebben alleen een grote bek als ze tussen hun medestanders instaan maar alleen zijn ze zo mak als een lammetje....

Gewoon aftuigen,laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd!
 
Zuid Korea, Zuid Korea, Zuid Korea, herhaal dat even 2000 keer als een soort van mantra. Zit een wereld van verschil tussen Zuid en Noord Korea.

Als het in Noord Korea was gebeurd had je nooit beelden er van gezien. In Azie wordt nou eenmaal harder ingegrepen bij betogingen dat is gewoon een feit, maakt het nog niet tot een actie die ze hier ook maar moeten uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Karma hou je tegoed Eric!!

Jij snapt de strekking van mn verhaal tenminste. :thumbs:
 
Oeps bedoelde 'nog niet', shit nou krijg ik geen karma van Testo ;)
 
Wel hoor,want je snapt het nog steeds,bro. ;)

Ik zeg het mss btje hard maar dan komt de boodschap tenminste over.

Tuurlijk willen we niet dat de ME er ZOMAAR op los beukt.....maar als ze uitgedaagd worden door een stel imbecielen mogen ze van mij snoeihard optreden.

Dus uitdagen prima maar niet mauwen als je hem krijgt.
 
howly shit....dat gaat wel te ver!
 
wow, wat een klap, schrikt wel af....

tja, demonstreren blijft een recht dat moet bestaan imo, maar je demonstreert niet met knuppels.
life by the sword....
 
EricR zei:
Zuid Korea, Zuid Korea, Zuid Korea, herhaal dat even 2000 keer als een soort van mantra. Zit een wereld van verschil tussen Zuid en Noord Korea.

dankjewel Eric, blij iemand te zien die wel goed leest.
 
Testo zei:
De laatste keer dat ik iemand een timmer op zn kaken verkocht is zo'n 10 jaar geleden dus mijn agressiviteit valt wel mee...

Ik ben alleen niet voor een fluwelen aanpak.....mensen die opzettelijk de boel proberen te verzieken mogen ze van mij meteen het licht uit de ogen slaan ja,heerlijk om dat soort beelden te zien.

Sorry voor alle tere zieltjes hier maar ik vind het nog vermakelijk ook.

Tussen 1000en mensen heb je altijd een harde kern die er een zootje van probeert te maken en dat soort tuig hoef je niet te sparen,dat soort figuren hebben alleen een grote bek als ze tussen hun medestanders instaan maar alleen zijn ze zo mak als een lammetje....

Gewoon aftuigen,laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd!

Hier nog zo een :thumb:
 
Back
Naar boven