XXL Nutrition

dit doen ze met betogers in Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramonovietsj zei:
wat lullen jullie allemaal ontzettend slap zeg!

je weet de hele context van de demonstratie niet en kan er dus NIET over oordelen......verhuis anders naar een van deze landen en je piept wel anders.
JUIST :thumb:
 
Mensen moeten niet zeuren en als je met een stok voor iemand staat te zwaaien kan je een ram voor je kop verwachten. Hij had hem van mij ook gekregen. Ik denk dat als je een uur lang stenen naar je kop gegooid krijgt en met stokken en andere dingen bedreigd word, dat je dan goed opgefokt raakt. Beetje logisch dat je dan alles verrot schopt wat voor je voeten komt als je eindelijk iets terug mag dan.

Wie zegt dat die gasten die op de film rustig op de grond zitten dat 10 minuten daarvoor ook deden? Ze worden bijna altijd van te voren gewaarschuwd. In nederland waarschuwd de ME van te voren dat ze aktie`s gaan uitvoeren (nadat ze een paar keer vriendelijk gevraagd hebben of iedereen wil weggaan). Iedereen die dan eigenwijs is en gewoon blijft staan kan een ram voor zn muil verwachten. En iedereen die blijft staan zou hem van mij ook krijgen.
 
@ Jeffrey: we praten hier niet over Nederland waar mensen staken omdat ze 0,3% procent loonsverhoging eisen, of waar ze aan het rellen slaan omdat Go Ahead Hufters met 8-0 van Ajaxs Asshole’s heeft verloren.
Het gaan om Korea, een land waar genoeg onrechtvaardigheid heerst om je heel boos te maken.
 
Aaah,dus dan is het geoorloofd om overheidsdienaren te bekogelen met stenen?

Weer wat geleerd...
 
Nee. En het is ook niet geoorloofd om iemand dood te slaan.
Die overheidsdienaar was qua uitrusting wel effe iets beter voorbereid op een conflictsituatie. Als hij om wat voor een reden dan ook niet kan bedenken dat een flinke klap met de wapenstok meer als genoeg was geweest, en dat een stoot met de scherpe rand van je schild op iemands keel dodelijk kan zijn, dan hoort hij niet bij de politie. Maar daar zullen ze in Korea ook we anders over denken.
 
Ik ben het er helemaal mee eens dat er hier wel wat harder mag worden opgetreden, maar iemand zomaar doden omdat ie een stok in z'n hand heeft? Gaat een beetje ver vind je ook niet? Hij stond in zn eentje tegenover 20 ME-ers ofzo, een paar klappen met een gummi knuppel op z'n hoofd hadden wel volstaan hoor. Als agenten echt in het nauw worden gedreven is het wat anders, maar dit was echt nergens voor nodig.

De mensen hier die rechtvaardigen dat die man gewoon geexecuteerd wordt moeten zichzelf echt eens laten nakijken.
 
Ik rechtvaardig helemaal niks maar ik heb geen medelijden met mensen die zelf rottigheid lopen te schoppen en dan per ongeluk het leven laten....sorry!

Kan nog wel wat meer voorbeelden geven maar dan begeef ik me weer op glad ijs dus laat het maar....

Kan er iig niet wakker van liggen.....had ie maar ergens anders tof moeten lopen doen.
 
Testo zei:
Ik rechtvaardig helemaal niks maar ik heb geen medelijden met mensen die zelf rottigheid lopen te schoppen en dan per ongeluk het leven laten....sorry!

Kan nog wel wat meer voorbeelden geven maar dan begeef ik me weer op glad ijs dus laat het maar....

Kan er iig niet wakker van liggen.....had ie maar ergens anders tof moeten lopen doen.

Hahaha de platte haast simpele nuchterheid van deze post doet me hard lachen. :D
 
kerel, de mensen daar strijden voor gelijkheid, rechtvaardigheid en andere rechten van een volk. Rottigheid schoppen!??!?! Als bevolkingslagen constant onderdrukt worden en de regering constant bepaald wat het individu moet doen dan is actie voeren gerechtvaardigd. Je doet net alsof ze daar demonstreren om een extra koekje bij de thee. Verplaats je in de situatie en bedenk dat de luxe waarin we in NL leven niet vanzelfsprekend is voor de rest van de wereld. Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik denk dat 95% van dit forum van mening is dat men in Nederland wel wat hardhandiger mag optreden. Niet alleen bij demonstraties e.d. maar ten beginsel bij de wetgeving en strafoplegging. Maar daar gaat deze topic niet over. Een demonstratie in Korea kan je simpelweg niet vergelijken met een demonstratie in NL. Makkelijk zat lijkt me.
 
Wie zegt trouwens dat hij dood is? hij heeft een flinke hoofdpijn dat zeker. Maar volgens mij zie ik hem nog bewegen. Er word altijd maar geklaagd:ach en wee, de politie doet niks en ze zouden die en die persoon maar eens op moeten hangen blablablabla. En dan is er een land waar ze het doen zoals wij het graag zouden zien en dan is het ineens te grof ??? En volgens mij mag je bij geen enkele demonstratie een ME-er uitdagen.
Ramonovietsj zei:
Verplaats je in de situatie en bedenk dat de luxe waarin we in NL leven niet vanzelfsprekend is voor de rest van de wereld
Of hebben ze daar bij jullie speciale boekjes voor in VVV-kantoren?

''Wat te doen bij een politieke demonstratie in een arm land''

Les 1. Pak uw stok een zwaai daarbij dreigend naar de ME-ers, aangezien u in een arm land woont mag de ME geen tegenactie`s uitvoeren.

Les 2.Pak uw stenen en gooi ze naar de hoofden van de ME-ers, aangezien u in een arm land woont mag de ME geen tegen actie`s uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
-jeffrey- zei:
Les 1. Pak uw stok een zwaai daarbij dreigend naar de ME-ers, aangezien u in een arm land woont mag de ME geen tegenactie`s uitvoeren.
Nee, niet zolang het bij stokzwaaien en andere vormen van expresieve dans blijft. Gaat het stokzwaaien over in stokslaan dan mag er gerust hard terug gemept worden. Dat geld ook voor rijke landen.

-jeffrey- zei:
Les 2.Pak uw stenen en gooi ze naar de hoofden van de ME-ers, aangezien u in een arm land woont mag de ME geen tegen actie`s uitvoeren.
Jawel, zolang die acties gericht zijn om het stenen gooien te stoppen. De ME-er moet in staat worden geacht in te kunnen schatten hoeveel geweld hier maximaal toelaatbaar is. Uitgezonderd situaties waar stress het inschattingsvermogen zwaar hinderen. En daar is bij 1 kerel met een stok volgens mij geen sprake van. :rolleyes:

Les 3: Testo's moeten preventief neergeknuppeld worden. Met zoveel spiermassa ben je zo'n intimiderende verschijning dat je niet moet zitten zeuren als mensen uit angst een beetje excessief geweld gebruiken. :D
 
Lauw zei:
Les 3: Testo's moeten preventief neergeknuppeld worden. Met zoveel spiermassa ben je zo'n intimiderende verschijning dat je niet moet zitten zeuren als mensen uit angst een beetje excessief geweld gebruiken. :D


HAHAHAHAHAH!!! Karma!
 
Weten jullie wat ze ook soms doen met lastige betogers in Noord Korea?

Die worden opgepakt en er worden vervolgens medische experimenten op gedaan.
 
-jeffrey- zei:
Er word altijd maar geklaagd:ach en wee, de politie doet niks en ze zouden die en die persoon maar eens op moeten hangen blablablabla. En dan is er een land waar ze het doen zoals wij het graag zouden zien en dan is het ineens te grof ??? En volgens mij mag je bij geen enkele demonstratie een ME-er uitdagen. Of hebben ze daar bij jullie speciale boekjes voor in VVV-kantoren?

jammer te zien dat sommige mensen het IQ van een grindtegel hebben en denken dat de politieke situatie in een land als Korea gelijk is als in NL. Of je kan niet lezen, of je begrijpt er echt geen **** van.........ik zal dan ook niet meer reageren in dit topic....het heeft echt geen zin.
 
ramonovietsj zei:
jammer te zien dat sommige mensen het IQ van een grindtegel hebben en denken dat de politieke situatie in een land als Korea gelijk is als in NL. Of je kan niet lezen, of je begrijpt er echt geen **** van.........ik zal dan ook niet meer reageren in dit topic....het heeft echt geen zin.

Dat is de meest foute reply die je kunt geven. Aan de ene kant wil je mensen duidelijk maken wat je standpunt is en vervolgens ga je verder met 'het heeft toch geen zin om hier te reageren'. Zeg dan gewoon niks of daal neder uit de hoge positie van waar je het plebs ziet reageren op een filmpje en deel je mening met hen.
 
je hebt gelijk. Ik raak alleen flink gefrustreerd van sommige reacties en meende bovendien wat ik zei, maar het is niet netjes waarvoor mijn excuses. Ik hou niet van editten en doe dat dan ook niet.
x
 
Lauw zei:
Les 3: Testo's moeten preventief neergeknuppeld worden. Met zoveel spiermassa ben je zo'n intimiderende verschijning dat je niet moet zitten zeuren als mensen uit angst een beetje excessief geweld gebruiken. :D



:D :D ****er! :D :D
 
The rebel zei:
Weten jullie wat ze ook soms doen met lastige betogers in Noord Korea?

Die worden opgepakt en er worden vervolgens medische experimenten op gedaan.



wtf sirieuse natzi praktijken daar
 
ramonovietsj zei:
jammer te zien dat sommige mensen het IQ van een grindtegel hebben en denken dat de politieke situatie in een land als Korea gelijk is als in NL. Of je kan niet lezen, of je begrijpt er echt geen **** van.........ik zal dan ook niet meer reageren in dit topic....het heeft echt geen zin.

Nee idd,het heeft geen zin om mij proberen uit te leggen dat je iemand WEL mag uitdagen maar als je klappen krijgt ineens gaat mauwen.

Het kan me geen reet schelen waarvoor hij daar staat,als je denkt tof te doen tegen een Me'er en je krijgt vet klappen vind ik dat mooi ja....

Als jij mij uitdaagt krijg je ook een beuk op je neus of je dat nou eerlijk vindt of niet.....gewoon niet uitdagen,KLAAR!!
 
Wat ben je toch een rakker.
Is ‘rakker’ al voldoende voor je om schuimbekkend mensen neer te hoeken?
 
Back
Naar boven