AndroidHealthClinic

Dit eelt is een bitch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
In b4 'man the fuck up' en handcreme is voor homo's.

Het eelt op mijn handen wordt erger en erger, tot bloedblaren aan toe. Dat is voornamelijk omdat ik een schema doe met high rep deadlifts en sldl. Verder oefen ik de laatste tijd veel muscle ups. Het is bijna niet meer te doen nu en ben zelfs al over gegaan op straps voor sommige oefeningen.

Wat kan ik het beste doen? Eelt eraf trekken en handen goed verzorgen met creme? Of wachten tot er nog 20 lagen eelt op zitten?
 
Baar steviger leren vast te houden.

Ik knijp uiteraard zo hard als ik kan in de bar met deads anders glipt die uit mijn handen
 
Je hebt van die veilen voor eelt op vrouwenvoeten. Daar schuur je het laagje voor laagje mee eraf. Mssn is dat iets?
Bij mij komt het soms gewoon lis..dan trek ik het eraf. Ook nog n leuke bezigheid ipv nagelbijten
 
Ietwat rustiger aan gaan doen ?
Wat minder reppen.
 
Je hebt van die veilen voor eelt op vrouwenvoeten. Daar schuur je het laagje voor laagje mee eraf. Mssn is dat iets?
Bij mij komt het soms gewoon lis..dan trek ik het eraf. Ook nog n leuke bezigheid ipv nagelbijten

Ja is het proberen waard. Je denkt iig dat het goed is om het eelt weg te halen?

Ietwat rustiger aan gaan doen ?
Wat minder reppen.

De voorgeschreven reps en sets in het programma zijn met een idee erachter, dus inleveren hierop ben ik eigenlijk niet van plan
 
Ja is het proberen waard. Je denkt iig dat het goed is om het eelt weg te halen?
De voorgeschreven reps en sets in het programma zijn met een idee erachter, dus inleveren hierop ben ik eigenlijk niet van plan

Tja...........:rolleyes: dan creme
 
Spugen op je handen voor je tilt
 
Zal ik 1 van de weinige zijn met serieus antwoord? Regelmatig eraf schrapen met puimsteen, beste na het douchen ofzo.
 
Al geprobeerd chalk te gebruiken?
 
Zal ik 1 van de weinige zijn met serieus antwoord? Regelmatig eraf schrapen met puimsteen, beste na het douchen ofzo.
Mijn antwoord is serieus. Ik spuug altijd op mijn handen als ik zwaar ga Dlen
 
Mijn antwoord is serieus. Ik spuug altijd op mijn handen als ik zwaar ga Dlen

raar, dat doe ik alleen als ik ga fisten.
 
Back
Naar boven