Fitness Seller

dit eet en drink ik op een dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davy Crocket

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2005
Berichten
7
Waardering
0
's morgens (8 uur)

2 gebakken eitjes + 2 boterhammen
1 glas bier
enkele koppen koffie

tussendoor (11uur):
een koffiekoek + 1 glas bier

middag (14 uur):
3 boterhammen met tonijn + 1 eiwitshake

avond (18 uur)
een groot bord met groente
vlees en aardappelen met mate
+ een half flesje rode wijn


vanaf 21.00u
enkel nog fruit en 2 a 3 pilsjes


Wat zou ik hieraan moeten veranderen om wat fitter te worden en mijn buik weg te krijgen volgens jullie?
 
Ik help je hopen dat bier drinken een grap is. Prins Bernhard dieet ofzo?

Maar tel je calorien eens. Bereken je calorie behoefte, en vergelijk dit met elkaar.
 
Hoi Clown,

Dit soort dingen kan je beter in het gare hanenhok posten
 
damn waarom reageer ik hierop :rolleyes:

noob get lost
 
sorry, maar dit was al een hele stap voor mij!
Ik weet dat het bier er op termijn uit moet, maar het was al een hele stap voor me om het onder controle te houden. Ik beperk mijn alcoholiname de laatste weken tot 6 glazen bier en een halve fles wijn per dag en dat gaat nog minder worden tot mijn schema op punt staat.
 
een paar duvels achter de training, daar groei je ook van, tenslotte een duvel telt voor een paar boterhammen, en het is relaxed achter een zware workout
 
zelfs 's ochtends bier! yuk!

Begin eens met een degelijk schema, een degelijk ontbijt, geen bier en zeker niet de hele dag door, en geen koffiekoekjes. en specificeer wat je eet. eiwitten, koolhydraten, vetten, etc. even stickies lezen. Als je 6 glazen bier per dag al weinig vindt, dan kan ik je zeggen dat ik dat nog niet haal in een half jaar.

Succes!
 
Na de training drink ik soms wel eens een stout met 2 zachtgekookte eieren er in. Erg lekker EN voedzaam!
 
superspider zei:
een paar duvels achter de training, daar groei je ook van, tenslotte een duvel telt voor een paar boterhammen, en het is relaxed achter een zware workout

bump on that :cool:
 
Davy Crocket zei:
Na de training drink ik soms wel eens een stout met 2 zachtgekookte eieren er in. Erg lekker EN voedzaam!

Ja, en na de training zuip ik een fles whisky weg. Hardcore!!! Man donder op!

Asjeblieft:

http://www.aa-nederland.nl/
 
zeg, in whiskey zit geen mout en al dat ander goed spul, wat trouwens zeer voedzaam is.
Whiskey heeft er niets mee te zien en is alleen maar voor degene die het willen drinken, haha wat normaal is natuurlijk. oké, minder duvel drinken SS.
 
KaLe zei:
Ja, en na de training zuip ik een fles whisky weg. Hardcore!!!

http://www.aa-nederland.nl/



:eek: Dat meen je niet! ik zweer het van een halve fles whisky heb ik de dag erna al hoofdpijn! nee, met sterke drank ben ik sinds een paar weken volledig gestopt en het lukt vrij goed.
 
Goed zo man. Trouwens whiskey vind ik niet zo lekker, doe maar wodka shots voor training, pain free en nog meer plezier in en buiten de gym. Doen!
 
OK Oli, speelkwartier is over.

Eric mag zo de banknop hanteren omdat hij je door had. :o


Toedels! :kiss:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven