XXL Nutrition

Dit gaat hem worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik kan niet wachten tot ik ga beginnen :coolnana: :banana: en dan als een beest te keer gaan:lifter:


wk
1e test enan 1000 mg, deca 400 mg
2e test enan 1000 mg, deca 400 mg
3e test enan 500 mg, deca 400 mg
4e test enan 500 mg, deca 400 mg
5e test enan 500 mg, deca 400 mg
6e test enan 500 mg, deca 400 mg, winny depot 50 mg e/d
7e test enan 500 mg, deca 400 mg, winny depot 50 mg e/d
8e test enan 500 mg, deca 400 mg ,winny depot 50 mg e/d
9e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
10e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
11e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
12e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d, Hcg 2500 iu
13e Hcg 2500 iu
14e Hcg 2500 iu, 150 mg clomid ed
15e 150 mg clomid ed
16e 100 mg clomid ed
17e 100 mg clomid ed
18e Creatine+ Glutamine 20 gram.
19e Creatine+ Glutamine 20 gram.
20e Creatine+ Glutamine 20 gram.


Ik hou nolva bij de hand, en proviron .....




In welke week gaat het inkicken ??En wanneer kan ik krachttoema verwachten en agrissiviteit ..Grrrrrrrr:devil:


Groet


Levrone@
 
Van de test met de FL einde week 2 zeker
Deca zou je toch beter tot week 10 houden, die heeft zon lange tijd nodig om in te kicken...

Aardig kuurtje verder doe je die pregnyl om de 5 dagen?

Clomid misschien nog weekje achteraan doen met 75 mg
 
Persoonlijk zou ik die deca na 4 a 5 weken vervangen door boldone.
Denk dat je tepels anders wel wat gevoelig zouden kunnen worden. Dit gebeurt vaak met enanthaat en deca in combinatie.
Maar netjes hoor!
T, bedoel je echt dat die agressieviteit al na twee weken zou optreden?
 
Gezien de huidige discussie omtrent clomid/nolva zou ik nolva nemen.
 
Een frontload van 1000-1250mg levert al binnen enkele dagen wat merkbare veranderingen op in je lichaam.

Zo werd het mij verteld maar ik was de grootste criticus ten aanzien van frontload; ik vond het complete bullshit en al helemaal de redenering dat door een frontload de spiegels eerder stegen zodat je eerder effect zou voelen, test heeft een inwerktijd van 2 weken en die verkort je niet door meer te zetten...toch?.....

Na het zelf uitgeprobeerd te hebben steeg mijn libido inderdaad als een raket in de eerste week en mijn gewicht nam met 3 kilo toe!!! (vocht van de test).
Ik met mijn grote bek was óm!

Persoonlijk zou ik nooooit Winnies 7 weken lang zetten, is ook niet nodig, en de Deca tot minimaal week 10 doortrekken.
Enne, nadat je lekker droog bent geworden van de Winnies ga je je weer volpompen met waterretentie dmv de Creatine? Mijn persoonlijke mening is laat de crea maar staan na een kuur en concentreer je op het aanhouden van een goed dieet!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook elke dag proviron 50 mg erbij doen, dan heb je geen last van vocht en gyno's.
 
Ziet er goed uit bro!! Hou ons op de hoogte van je vorderingen!! HCG kan je beter om de 5 dagen doen.
 
Originally posted by SQUAT

T, bedoel je echt dat die agressieviteit al na twee weken zou optreden?
Ik dacht aan eerste verschijnselen ie. gewichttoename, wat kracht...
Psychologische werking zal waarschijnlijk later komen, kaniet uit eigen ervaring spreken, maar zo zie je het vaak.
 
Originally posted by dbc01

Enne, nadat je lekker droog bent geworden van de Winnies ga je je weer volpompen met waterretentie dmv de Creatine?

Succes!
Hier moet ik toch op reageren, aangezien dit idee eens door mij werd voorgesteld...
Creatine doet niets aan de waterretentie onder de huid. Wel in de spier...

Je spieren worden dus voller (reden waarom men soms contest prep. doet met anadrol ed.)
Ik weet ook niet of dit hier de bedoeling is, wat zijn doel is en verder plan. Maar de creatine kan deels helpen bij het verlies, dus een slecht idee zou ik het niet noemen.

Misschien dat het de striaties verminderd, maar dit is ook geen wedstrijdvoorbereiding.
 
Originally posted by admin

Ik dacht aan eerste verschijnselen ie. gewichttoename, wat kracht...
Psychologische werking zal waarschijnlijk later komen, kaniet uit eigen ervaring spreken, maar zo zie je het vaak.

Idd. met frontload ga je dan al wel wat merken, zonder FL is het een ander verhaal. Bij sommige pas halverwege week 4,5..
 
zo damn... wat een zware kuur.

Hou ons op de hoogte van wat je resultaten zijn, ben zeer benieuwd!
 
Originally posted by admin

Hier moet ik toch op reageren, aangezien dit idee eens door mij werd voorgesteld...
Creatine doet niets aan de waterretentie onder de huid. Wel in de spier...

Je spieren worden dus voller (reden waarom men soms contest prep. doet met anadrol ed.)
Ik weet ook niet of dit hier de bedoeling is, wat zijn doel is en verder plan. Maar de creatine kan deels helpen bij het verlies, dus een slecht idee zou ik het niet noemen.

Misschien dat het de striaties verminderd, maar dit is ook geen wedstrijdvoorbereiding.

Me doel is zoveel mogelijk kwalitatieve massa, dus zo min mogelijk vettoename, ik ga tijdens me hele kuur schoon eten, en ik smokkel niet, de creatine en glutamine gebruik ik om wat beter te herstellen...
 
Originally posted by dbc01
Een frontload van 1000-1250mg levert al binnen enkele dagen wat merkbare veranderingen op in je lichaam.

Zo werd het mij verteld maar ik was de grootste criticus ten aanzien van frontload; ik vond het complete bullshit en al helemaal de redenering dat door een frontload de spiegels eerder stegen zodat je eerder effect zou voelen, test heeft een inwerktijd van 2 weken en die verkort je niet door meer te zetten...toch?.....

Na het zelf uitgeprobeerd te hebben steeg mijn libido inderdaad als een raket in de eerste week en mijn gewicht nam met 3 kilo toe!!! (vocht van de test).
Ik met mijn grote bek was óm!

Persoonlijk zou ik nooooit Winnies 7 weken lang zetten, is ook niet nodig, en de Deca tot minimaal week 10 doortrekken.
Enne, nadat je lekker droog bent geworden van de Winnies ga je je weer volpompen met waterretentie dmv de Creatine? Mijn persoonlijke mening is laat de crea maar staan na een kuur en concentreer je op het aanhouden van een goed dieet!

Succes!

Ik ga de decas tot week 10 aanhouden, en hoelang zou jij de Winnies zetten ?? 7 weken valt toch best mee ?? Ja , ik weet het je lever en 17aa, maar dat is meer in de zin van tabs...
 
Originally posted by biceps_blitz
zo damn... wat een zware kuur.

Hou ons op de hoogte van wat je resultaten zijn, ben zeer benieuwd!

Zware kuur ?? ik vind het best meevallen:)
 
Originally posted by admin
Van de test met de FL einde week 2 zeker
Deca zou je toch beter tot week 10 houden, die heeft zon lange tijd nodig om in te kicken...

Aardig kuurtje verder doe je die pregnyl om de 5 dagen?

Clomid misschien nog weekje achteraan doen met 75 mg


Ja , de HCG ben ik van plan om de 5 dagen te zetten...Hoelang duurt het voordat de deca inkickt ?? IK ben van plan om het dan 10 weken aantehouden.




Groet



Levrone@
 
hey wel eerlijk vertellen wat je als bijwerkingen meemaakt he, ik ben zeer benieuwd hiernaar namelijk.

Blitzzzz
 
Originally posted by Levrone@



Ja , de HCG ben ik van plan om de 5 dagen te zetten...Hoelang duurt het voordat de deca inkickt ?? IK ben van plan om het dan 10 weken aantehouden.




Groet



Levrone@
Deca, dan mag je toch rekenen in week 4 -5 pas echt.
 
Back
Naar boven