XXL Nutrition

Dit goed voor cutting? (1 bezoeker)

Dit goed voor cutten?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 100,0%

  • Totaal stemmers
    3

Bezoekers in dit topic

Dominikator2.0

Cool Novice
Lid geworden
16 jan 2018
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
60kg
Vetpercentage
12%
8:30- 5 ei zonder eigeel 1 cracker

12:00- kipfilet 150gr salade met griekse yoghurt

15:00-pindakaas 55 gr Havermout 100 gr

19:00-protein kwark 200gr en protein whey 25gr na trainen.

Kcal:1400
Kh:136 gr
Ew:130
Vt:40gr
Bmr is 1500

Ik wil binnen 6 maanden onder de 8%zitten en spieren willen houden.zou ik het redden met deze dieet? Tips aub
60kg
 
BMR is 1500, maar hoeveel is je onderhoud? 1400 kcal is een schoolmeisjesdieet.

EDIT: Als 1m60 en 60 kg klopt, ben je dat ook zo ongeveer. Maar hoeveel is je onderhoud?
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Ik zou eerst deze sticky even heel goed doorlezen over voeding en hoe je een schema maakt.
In de excel die erbij zit kan je ook je onderhoud berekenen...

Jij gaat nu onder je BMR zitten.. je BMR is wat je lijf nodig heeft als je ligt te nietsen.. Je onderhoud moet je nog berekenen en ligt wss flink wat hoger. (berekening in de excel in de sticky)

Aangezien je je onderhoud niet berekend hebt en onder je BMR gaat zitten met je voeding is het simpel.

Je schema is ronduit slecht.... :o

dus lees je eerst even in. Denk dat alles dan een stuk duidelijker wordt voor je. ;)
 
BMR is 1500, maar hoeveel is je onderhoud? 1400 kcal is een schoolmeisjesdieet.

EDIT: Als 1m60 en 60 kg klopt, ben je dat ook zo ongeveer. Maar hoeveel is je onderhoud?
Wat heb je met schoolmeisjes:roflol:


Maar idd 1400 is wel erg weinig.
En nu al maar 60kg? Ben je 1meter?

Verder wat marina1975 zegt
 
Ik ben geen 1 meter ik ben 1 meter 60 en 15 jaar
 
BMR is 1500, maar hoeveel is je onderhoud? 1400 kcal is een schoolmeisjesdieet.

EDIT: Als 1m60 en 60 kg klopt, ben je dat ook zo ongeveer. Maar hoeveel is je onderhoud?
Dagelijkse calorie behoefte is 2700 is dat mijn onderhoud?
 
Kun je me aub uitleggen wat ik moet veranderen enzo ik kan die stick niet lezen ben op telefoon.
Wat je moet veranderen staat gewoon als tekst.... lees het gewoon even goed door.
De spreadsheet kan je later openen op je PC/laptop. ;)
 
Wat je moet veranderen staat gewoon als tekst.... lees het gewoon even goed door.
De spreadsheet kan je later openen op je PC/laptop. ;)
Heb nu gelezen ik mag dus 2100 kcal eten met eiwitten zit ik goed ×2. vetten kan ik iets meer erbij doen 1xkg.en die overige kcal zijn dan koolhydraten denk ik. en daarna kan ik onder 8% komen in 6 maanden heb klopt dit of Niet?
 
2gr eiwit per kg BW en minimaal 1 gr vet en rest opvullen met KH :thumb:
ALs jij onder je onderhoud eet zal je afvallen. Hoe snel zoiets gaat is nooit te voorspellen. Gewoon beginnen en dingen aanpassen gaandeweg
 
2gr eiwit per kg BW en minimaal 1 gr vet en rest opvullen met KH :thumb:
ALs jij onder je onderhoud eet zal je afvallen. Hoe snel zoiets gaat is nooit te voorspellen. Gewoon beginnen en dingen aanpassen gaandeweg
Heel erg bedankt man
je hebt me supper veel geholpen
 
Aangezien niemand anders het zegt, je bent 15 ga niet cutten (tenzij je obees bent). Daadwerkelijk naar 8% vet gaan gaat alleen maar je ontwikkeling verkloten (spreek uit ervaring). Ga gewoon lekker trainen en op of net boven onderhoud eten en lekker spiermassa aanzetten. Proberen af te vallen op die leeftijd tot zo'n laag vet% is nergens goed voor.
 
Aangezien niemand anders het zegt, je bent 15 ga niet cutten (tenzij je obees bent). Daadwerkelijk naar 8% vet gaan gaat alleen maar je ontwikkeling verkloten (spreek uit ervaring). Ga gewoon lekker trainen en op of net boven onderhoud eten en lekker spiermassa aanzetten. Proberen af te vallen op die leeftijd tot zo'n laag vet% is nergens goed voor.

Dat is inderdaad ook nog een goed punt.
 
Aangezien niemand anders het zegt, je bent 15 ga niet cutten (tenzij je obees bent). Daadwerkelijk naar 8% vet gaan gaat alleen maar je ontwikkeling verkloten (spreek uit ervaring). Ga gewoon lekker trainen en op of net boven onderhoud eten en lekker spiermassa aanzetten. Proberen af te vallen op die leeftijd tot zo'n laag vet% is nergens goed voor.
Ik was al bij de docters scannen gedaan enzo ik ben gestopt met groeien. ik heb een kleine familie niemand is langer dan 1.74
 
60kg en dan flink willen cutten...Damn man, wat er dan overblijft aan gewicht...dan..dan weeg je verdomme nog lichter dan een dumbell.... ga massa bouwen kerel, doe jezelf dit niet aan. De bishes vallen niet op een uitgemergelde kabouter met een mini sixpack
 
Aangezien niemand anders het zegt, je bent 15 ga niet cutten (tenzij je obees bent). Daadwerkelijk naar 8% vet gaan gaat alleen maar je ontwikkeling verkloten (spreek uit ervaring). Ga gewoon lekker trainen en op of net boven onderhoud eten en lekker spiermassa aanzetten. Proberen af te vallen op die leeftijd tot zo'n laag vet% is nergens goed voor.
Inderdaad... 15 jaar.. je zit nog in de groei!
Ook al zeg je ik ben uitgegroeid.. groei en ontwikkeling op jouw leeftijd gaat gewoon door. Vergeet niet dat ontwikkeling van je lichaam niet alleen maar lengte is. Op die leeftijd moet je niet cutten maar juist goed eten voor je lichamelijke ontwikkeling.
 
Heel erg bedankt man

Vrouw!

On topic: Weet je wat jij moet doen, op je 15e? Wat je prioriteit moet zijn? Je focussen op school!! En voor de lol af en toe los gaan in de sportschool en je (met voornamelijk gezond spul) zo vol mogelijk vreten en groeien. Gaan cutten op 15 jaar...ben je wel helder? Ongezonder dan dat kun je het niet doen man. Je zit nog vol in de groei, testosteron giert door je lijf. Maak daar gebruik van...Doe jezelf een plezier en luister alsjeblieft naar de mensen met ervaring op dit forum, voordat je iets kapot maakt.
 
Back
Naar boven