Fitness Seller

dit heb ik gisteravond beleefd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een vriend van een vriend van me was in duitsland en had een flesje pepperspray meegenomen en aan een vriend van me gegeven. Nou wij in de lucht spuiten en met open ogen door de nevel heen rennen om te kijken hoe het voelde. Op een gegeven moment stonden mijn ogen ook echt in de fik dat was niet normaal hoe pijn dat deed, met water gespoelt maar dat hielp allemaal niks. En ik moest er ook erg van hoesten ,zo erg dat ik bijna moest kotsen

:roflol::haha::hahaha:
Die gozer steekt zijn arm uit het raam en houdt me aan me jas vast en trekt me zowat van de scooter af , niet normaal wat een lul. Tegelijkertijd is ie me aan het afsnijden tegen een stoeprand. Nou hij ons afgesneden en we stonden stil.

OWNED, hahaha stelletje ezels!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
erwin ik had je toch wat slimmer verwacht, maar ja, je bent nat. ook maar een hollander é :D
maar wel leuk verhaal :roflol::roflol::roflol:
 
Ik neem aan dat je nu wat normaler over de politie doet want ze hebben je verdomd soepel behandelt. Zeker met die scooter van je.
 
Een echte held spuit pepperspray in zijn pisbuis
 
Ik neem aan dat je nu wat normaler over de politie doet want ze hebben je verdomd soepel behandelt. Zeker met die scooter van je.

ik heb nog steeds een hekel aan ze, heb al zo veel gezeik gehad met politie die zijn werk niet deed dat ik ze misschien pas vergeef in een volgend leven.



en frutenier shut the **** up:p:D
 
erwin ik had je toch wat slimmer verwacht, maar ja, je bent nat. ook maar een hollander é :D
maar wel leuk verhaal :roflol::roflol::roflol:

waarom ? omdat hij andere uitlacht om de spelling van woorden ? of omdat hij anderen belachelijk maakt als ze een domme post posten? hij is precies hetzelfde.ook zo dom als een ezel maar verbergt dit.nu dus niet meer.;):D
 
ik heb nog steeds een hekel aan ze, heb al zo veel gezeik gehad met politie die zijn werk niet deed dat ik ze misschien pas vergeef in een volgend leven.



en frutenier shut the **** up:p:D

sneu
 
De helft van de Nederlanders is dommer als gemiddeld. Een keer raden bij welk deel jij hoort...
 
De helft van de Nederlanders is dommer als gemiddeld. Een keer raden bij welk deel jij hoort...

maargoed dat jij geen nederlander bent anders was het precentage nog hoger

jouw kunnen we dan ergens anders indelen
 
juist ja, de vraag luidt natuurlijk of er nog gepaald is met die agente?
 
Nou Erwin, hopelijk voel je je nu een hele bink.
 
Back
Naar boven