AndroidHealthClinic

Dit is ErEf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In je signature staat 18% en indien ik niet eens weet wat mijn % is kan ik het ook niet vergelijken en een gok doen...

Massa is wel aanwezig :) and big leggs :)
 
hahaha staat in mijn sig ja.. maar dat is ook een gok en een meting van een hele tijd terug.
omtrek bovenbeen is net 70 cm.
 
Originally posted by ErEf
hahaha staat in mijn sig ja.. maar dat is ook een gok en een meting van een hele tijd terug.
omtrek bovenbeen is net 70 cm.

Hoezo net?? Niet verkeerd hoor. Arnold had maar 66 cm en werd mr.O. Keep up the hard work!!
 
Hee man ziet er goed uit :thumb: Stevige benen :D
 
TOP bro en zoals ik bij 'ons' al zei : na cutten gaan we allebei weer een foto plaatsen :D

Keep on doin the good work :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by RichardV
.... Arnold had maar 66 cm en werd mr.O. ....

Arnold in TOP SHAPE Pretoria Zuid Afrika Olympia 1975 had een been omvang van 72 cm.
Idd. nog niet echt veel maar het was ook zijn 'zwakste' punt.

Groet Smalluser :thumb:
 
Wat is je lengt dan Eref?
 
ah ok, heb het gezien in je signature nu!!
 
Goede stevige basis zit er, als ik jouw was zou ik eens flinkt gaan cutten, je hebt een massief lichaam en als je lager in je vet zit komt alles mooier uit..
 
Originally posted by smalluser


Arnold in TOP SHAPE Pretoria Zuid Afrika Olympia 1975 had een been omvang van 72 cm.
Idd. nog niet echt veel maar het was ook zijn 'zwakste' punt.

Groet Smalluser :thumb:

Het zou kunnen dat hij later idd 72 cm heeft gehad, maar ik heb gelezen dat hij 1 olympia heeft gewonnen met 66 cm. Was misschien zijn 1e Olympia?
 
Originally posted by RichardV


Het zou kunnen dat hij later idd 72 cm heeft gehad, maar ik heb gelezen dat hij 1 olympia heeft gewonnen met 66 cm. Was misschien zijn 1e Olympia?

denk het..

In het begin had ie ook nog k*tkuiten :D

haha daar ging ie 1,5 uur p/dag aan werken enz..

Maja had hem wel geholpen...
 
Gewoon langzaam vetpercentage naar beneden brengen, dan zal het er een stuk beter uitzien.
 
Ziet er goed uit en zal als je bf wat lager ligt er beter uitzien.
 
ik bedoelde met net 70 eigenlijk 69, .. .nog wat.

bedankt voor de complimenten guys. Is eigenlijk best wel een stap je pics plaatsen (vond ik) maar ik raad anderen het ook aan te doen want het werkt echt motiverend wanneer je van anderen op en aanmerkingen (posi en nega) krijgt.
 
Idd goeie massa, ErEf, mooi been (dat was het eerste wat je geplaatst hebt op het board van Smalluser, ga ik natuurlijk niet meer vergeten ;)) Maar inderdaad: droger = mooier. Wanneer denk je trouwens te gaan cutten? En ga je daar weer een ketodieet voor gebruiken?
 
breng idd langzaam je vet% naar beneden en kijk waar je mindere punten liggen. Ga je daar op focussen en probeer te bouwen met zoveel mogelijk clean voedsel!

greetz, luca
 
Back
Naar boven