Fitness Seller

Dit is geen stomme vraag ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo jongens en meisjes.

ik ben net een beginnende BB'er zoals jullie al wisten maar nu heb ik weer een vraag over hoeveel je het eerste jaar groeit. LUISTER nou nog heel effe naar me ...... weet dat dit stom en kinderachtig klinkt maar ik vraag het niet omdat ik ongeduldig ben maar omdat ik met een probleempje zit.

Ik doe veel aan duiken en laat binnenkort een duikpak op maat maken. (kosten 3000 euro, Ja ik heb er LAAAAAAANGGG voor gewerkt en gespaard). En zo een pak gaat wel gemiddeld een jaar of 8 mee!

Maar goed nu vraag ik me af als ik train hoeveel groei ik in het eerste jaar? Hoe kan ik dat bij mij zelf schatten??? Of is dit een TOTALE verrassing? Kijk het is erg vervelend als dat pak na een jaartje niet meer past (nou ja ligt er aan hoe je het bekijkt :D ). Maar wat ik wil weten is dus hoeveel rekening ik ermee moet houden.

Kan iemand met ervaring me AUB hieruit helpen want als ik het vraag word ik niet serieus genomen en denken ze dat ik uit ongeduld deze vraag stel.

Groeten,

Xerxes
 
Hoeveel je groeit is natuurlijk moeilijk te zeggen, zelf als je kuurt weet je dat niet, hangt van zeer veel factoren af, noem bv aanleg.
Maar misschien dat Diver/Diverin je hierbij kunnen helpen, zij duiken ook.
 
Onmogelijk om te zeggen

Dat hangt van zoveel factoren af , je kan daar geen cijfer op zetten.
Het eerste jaar is wel het beste jaar, je krijgt dan de grootste gewichttoename, als je echt alles perfect doet dan is het geen uitzondering om als meso of endomorph 20 kg aan te komen.
Ik kan je meedelen dat ik van medium naar large ben gegaan voor bijna al mijn kledij en dus in niets meer pastte, ik had btw 15 kg erbij in 8 maanden.
 
Is erg moeilijk om te vertellen. Zelf heb ik mijn duikpak iets te groot gekocht. Ik kan nu rustig nog een kilo of 10 15 zwaarder worden voordat het te klein is. Voordeel van een droogpak is dat de romp wel iets groter mag zijn als je benen en voeten maar niet te ruim gaan zitten ivm het risico dat je dan op je kop gaat hangen. Maar ik koop al mijn kleding nu met het idee van ik zie wel hoelang ik er mee gaat doen. Zelf zou ik denk ik nog 1 jaar wachten met een maatpak.


succes
 
Was idd. geen stomme vraag ! :D
 
Back
Naar boven