AndroidHealthClinic

Dit is het perfecte lichaam...

Bezoekers in dit topic

Er zijn mooie gespierde vrouwen, er zijn mooie normale vrouwen en er zijn mooie dikke vrouwen.
Mij om het even, als ze maar een leuk karakter hebben.
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen van het onderzoek:

Zelfde:
giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Er zijn mooie gespierde vrouwen, er zijn mooie normale vrouwen en er zijn mooie dikke vrouwen.
Mij om het even, als ze maar een leuk karakter hebben.

En als ze in bed doen wat ik van hun verwacht.
 
Zullen er weinig zijn? Ik bedoel... Of liggen jouw verwachtingen niet op dezelfde lijn als jouw verlangens? :D

giphy.gif

Vrouwen die op dat gebied saai zijn is niet mn ding :) Maar je zou er van verschieten hoeveel er toch meegaan in mn spelletjes :D

Maar ik heb bepaalde basisvereisten. En als die niet kunnen dan laat ik het gewoon.
 
Mijn ervaring is dat als een vrouw op zoek is naar fysieke bevrediging, ze de voorkeur hebben voor een zelfverzekerde man met een atletisch / gespierd lichaam en welke een vlotte babbel heeft. De overige eigenschappen van deze man zijn op dat moment minder belangrijk.

Is een vrouw op zoek naar een partner voor de lange termijn, dan is diezelfde voorkeur nog steeds wel aanwezig (voor een atletisch lichaam), Echter spelen dan de overige aspecten een grotere rol. Heeft de man een (goede) baan, kan hij financieel gezien een gezin onderhouden, kun je met hem lachen, Is hij te vertrouwen, heeft hij vergelijkbare normen en waarden, is hij wel / niet gelovig, hoe gaat hij om met vrouwen, is hij gul of juist gierig, wordt hij aardig gevonden door anderen, is hij intelligent, wil hij wel / geen kinderen, kan hij zich communicatief goed uitdrukken, etc etc etc.

Het is altijd de optelsom van de individuele eigenschappen, die het totaalplaatje aantrekkelijk of niet maken. Doordat er in dit geval zoveel factoren een rol spelen, is het relatieve belang van dat lichaam een stuk kleiner. Een intelligente bescheiden maar wel zelfverzekerde man met een zeer goed betaalde baan en een goed gevoel voor humor, zal waarschijnlijk ondanks een niet perfect lichaam, geen moeite hebben om hoge ogen te werpen bij de de vrouwen.

Omtrent gespierde mannen zijn er ook een hoop vooroordelen. Ze zijn minder intelligent, gaan vaker vreemd, zijn meer op zichzelf gericht, etc. Als je voldoet aan dit kliche, ben je voor veel vrouwen ondanks je goede lichaam minder interessant als partner. Echter als je de kans hebt om te laten zien dat je niet aan dit kliche beeld voldoet, helpt dat mooie lichaam echt wel om de vrouw in kwestie voor je te winnen.
-------------------------------

Bij mannen werkt dit precies hetzelfde.

Fysieke relatie --> Knap, sexy gekleed, slank lichaam.

Maar.. Als een vrouw ondermaats intelligent, werkeloos en lui is en je geen gesprek met haar kan voeren over onderwerpen met enige diepgang EN ze is materialistisch en niet te vertrouwen. Dan kan zo nog zo knap zijn en een perfect lichaam hebben... dan zul je geen langdurige relatie met haar hebben. Dus ook hier geldt dat het totaalplaatje doorslaggevend is (en lichaam en uiterlijk zijn enkel factoren in dit totaalplaatje).
 
Vrouwen die op dat gebied saai zijn is niet mn ding :) Maar je zou er van verschieten hoeveel er toch meegaan in mn spelletjes :D

Maar ik heb bepaalde basisvereisten. En als die niet kunnen dan laat ik het gewoon.

Ze moeten een hartslag hebben of als ze nog maar warm genoeg is?
 
volgens mij dikke onzin. Mijn ervaring zegt heel wat anders.

Je laat ook nooit de kans ontglippen om 'subtiel' van de daken te schreeuwen dat je sexueel zeer actief bent. Waarom heb je die behoefte om dit op een forum constant kenbaar te maken?

De vrouwtjes staan bij jou vast in de rij en lonken naar jouw prachtige lichaam :eek!:.
 
:D:D:D:D
.... leuke vlotte babbel werkt het beste...... En een dikke portemonnee.
 
Bied jij je nu aan bij Johny? Zo easy? :eek:
Euh nee xD me me me, in de zin van ikke ikke ikke en de rest kan stikken :P Komt mega egocentrisch over die gast :')
 
Je laat ook nooit de kans ontglippen om 'subtiel' van de daken te schreeuwen dat je sexueel zeer actief bent. Waarom heb je die behoefte om dit op een forum constant kenbaar te maken?

De vrouwtjes staan bij jou vast in de rij en lonken naar jouw prachtige lichaam :eek!:.

"Lengte: 1m64"

Overigens ook vrij belangrijk voor veel vrouwen.
 
Denk dat lengte voor 99% nog belangrijker is dan spieren :dunno:
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Voor mannen is dat natuurlijk ook zo. Veel mannen willen geen vrouw die langer is. Dat komt mooi uit want de meeste vrouwen willen geen man die kleiner is :D
 
Back
Naar boven