MuscleMeat

Dit is mijn Bulkschema.

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
Okay zoals ik heb belooft aan sommige leden van het forum, hier is mijn eetschema (bulk)
Hij is alleen niet erg scherp 8)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

als ik jou was zou ik

ach wie hou ik voor de gek, jij hebt hier veel mee gewonnen:D

maar toch opmerking: voor trainen vetten is niet optimaal (zou m verhuizen naar laatste maaltijd met kwark)

en na trainen zou ik de vitamine (multivit?) verhuizen naar je volgende maaltijd aangezien de vitaminen grotendeels vetoplosbaar zijn en shake geen vetten bevat(voornamelijk de vitamine E)

en 1 l water bij de maaltijd? hoe krijg je t weg
beter dat je t verdeelt over de gehele dag, ook gezien de vertering van je voedsel

en hier een voorbeeld van iemnd die groeit zonder havermout..moet je nagaan als je dat in je dieetje opneemt:D:thumb:

ziet dr goed uitman,

1 vraagje alleen, je neemt 2 keer per dag 500 ml. kwark en voor het slapen gaan maar 250 ml. halve bak dus, waarom dat niet gewoon ook een hele bak, dan heb je het juist nodig lijkt mij? :)

Groeten Daan

Waarschijnelijk omdat het dan een beetje te duur word?

ik kan ook maar max 1 bak per dag eten, anders word het een beetje te duur voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
maar toch opmerking: voor trainen vetten is niet optimaal (zou m verhuizen naar laatste maaltijd met kwark)

Ik neem het bij het avondeten, vind ik lekkerder dan komt het s'avonds laat niet meer opboeren.

dandyman zei:
en na trainen zou ik de vitamine (multivit?) verhuizen naar je volgende maaltijd aangezien de vitaminen grotendeels vetoplosbaar zijn en shake geen vetten bevat(voornamelijk de vitamine E)

Ik weet dat Vitamine K, D, E, en A vet oplosbare vitamine zijn maar die neem ik dan ook s'morgens bij het lijnzaadolie. Na de training neem ik alleen vitamine C om de cortisol laag te houden.

dandyman zei:
en 1 l water bij de maaltijd? hoe krijg je t weg
beter dat je t verdeelt over de gehele dag, ook gezien de vertering van je voedsel

Ik heb er geen moeite mee, soms gebruik in plaats van water magere melk.

daanbreejen zei:
ziet dr goed uitman,

1 vraagje alleen, je neemt 2 keer per dag 500 ml. kwark en voor het slapen gaan maar 250 ml. halve bak dus, waarom dat niet gewoon ook een hele bak, dan heb je het juist nodig lijkt mij? :)

Groeten Daan

Het varieert meestal, soms neem ik 500gram en de andere dag weer 250 gram
ik weet niet waarom ik dat doe.:dunno:

Als ik geen trek heb in kwark dan neem ik het eiwit van 10 eitjes of ik maak een shake

als je al dat water in zou ruilen voor melk..
3 liter melk=1500 kcals en veel proteine..

ik zou alleen bereveel drinken bij je training[ik drink dan 2 liter]

Ik drink tijdens mijn training wel 1,5 tot 2 liter water dat lukt me wel :p
en slapen kan je genoeg doen als je dood bent :D

Ik slaap 5 - 6 uur per dag en in het weekend 12 uur

mooi schema.. lekker laag in de kh, hoog in de eiwitten.

Hoeveel ben je per week kwijt aan dit schema?

Big Steve zei:
Ik drink tijdens mijn training wel 1,5 tot 2 liter water dat lukt me wel :p
en slapen kan je genoeg doen als je dood bent :D

Ik slaap 5 - 6 uur per dag en in het weekend 12 uur
Zou doordeweeks toch proberen iets meer te slapen... liefst 8+ uur... maar voor de rest ziet het bulkschema er goed uit!

greetz,
Ron

Vinny zei:
mooi schema.. lekker laag in de kh, hoog in de eiwitten.

Hoeveel ben je per week kwijt aan dit schema?

Dat heb ik eigelijk nog nooit uitgerekend, volgens mij
kan ik dat ook niet beter niet doen anders word ik depressief :D

Terug
Naar boven