Fitness Seller

Dit is mijn idool! Check zijn pics!

Bezoekers in dit topic

Dwayne J, schitterende vent..goddelijk lijf. Lang niet zo droog, maar anatomisch mooie structuur van spieren en botten.

Ziet dr in elk geval beter uit dan die knakker uit die Net5 docu....

Waarom n superdroge 6-pack hebben als er geen symmetrie in zit.

Dboll zei:
Ziet dr in elk geval beter uit dan die knakker uit die Net5 docu....

Waarom n superdroge 6-pack hebben als er geen symmetrie in zit.

Omdat ie wedstrijden draait? Of omdat ie het zelf mooi vind? Bovendien zeggen wij toch ook niet: 'Mwah ik ga geen borst trainen, die ene pec is toch groter dan de andere' :p

CQ_Demolisher zei:
oh hehe, dat zag ik niet..herinner me alleen dat ik met hem had gepraat op bodybuilding.com..aardige jongen

Waar kan ik meer info over hem vinden? Heeft hij weleens gepost wat hij gebruikt en hoe hij zich voorbereid op een wedstrijd?

Enige wat ik van hem weet is dat hij vanaf zijn 14e traint :D

frietbakker zei:
Dude, jaje kan mensen dom noemen of je kan op een meer respectvollere manier vertellen dat het genetisch bepaald is. maar dat even terzijde.

Als je heel de discussie kent, zou je weten dat het over een koekje van eigen deeg ging. ;) Til er dus niet te zwaar aan. :D Mocht je dat toch doen kan je altijd terecht bij de dienst slachtofferhulp. :rolleyes:

Levrone@ zei:
Waar kan ik meer info over hem vinden? Heeft hij weleens gepost wat hij gebruikt en hoe hij zich voorbereid op een wedstrijd?

Weet niet, lijkt me niet dat hij post wat hij gebruikt, maar hij heet RENEGADE op bb.com forums dus check it out..

Over gyno beginnen als iemand zon lichaam heeft....vind ik maar slecht hoor. Vind het wel meevallen. Zijn 2002 fotos vind ik er goed uitzien, maar heb dat niet als doel voor ogen, iets te big ;).

Ik herken em van die docu ja, is een behoorlijk grote jongen geworden, dat verschil tussen 2001 en 2003 is echt enorm

Ken hem niet, maar eerlijk egzegd, persoonlijk zit ik niet op zo'n droog figuur te wachten. Zijn bi's zien er vréémd uit maar goed, aan mij schort er nog veel meer hehe
Punt is dat als je zo gortdroog bent valt het eerder op. Maar dat moet weer, wil je wedtrijden draaien. Kortom, ieder zijn smaak. Ik hoef niet droog iig. :D

Wie iemand misschien ook hoe het afgelopen is met die andere jongens van testoseron boys? Ik heb ook google even rond gezocht, maar geen resultaat...

greetz,
Ron

Levrone@ zei:

zou ik ook weleens willen weten hehe :D

Ik zag laatst nog foto's van Jason[winnaar npc teen] op een site van natural
bodybuilding waar die 1e was geworden bij een natural wedstrijd.

Ik heb het nu gevonden ja, voor de andere geïnteresseerden:
[Link niet meer beschikbaar]

Foto's zitten erbij, van Jason Croce & Shawn D'Aurelio van testosteron boys!

greetz,
Ron

Shawn is ook een favoriet van mij.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:)

Vraag me af hoe t met dat verwend sikje is verlopen die constant pissig tegen zn vriendin en moeder deed....hij is geloof ik bij de laatsten geeindigd.

Boontje om zn..... :D

Ligt 't aan mij of zijn Shawn's onderarmen ongelijk?

Terug
Naar boven