Fitness Seller

Dit is mijn log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarom vroeg ik het ook...vaak heel commercieel die healthcenters. Maar aangezien er ook andere BB komen zal het ijzer wel te doen zijn ;)

Nog ff en dan komen de progressie pics...zal je log in de gaten houden ;)

Ja het is zeker commercieel maar het is het beste wat in de buurt is, hebben wel een powerrack, dumbbells t/m 50kg enzo dus het meeste kan ik wel doen. :)
Ja shit ik moet al bijna op de foto :p
 
Vandaag benen getraint, quads ging wel maar hams niet. Echt belachelijk gezweet.
Ik was 84kg op de weegschaal, in februari was ik nog 75kg maar ik zie eigenlijk geen verschil in de spiegel dat is wel bagger.
 
Oke hams ging dus eigenlijk wel goed want heb nu nog steeds spierpijn en gister kon ik nog niet normaal lopen. Blijkbaar bij de legpress ze hard aangepakt.

Vandaag borst, triceps en schouders. Erg lekkere training en pomp.
 
Hey luilak...niet meer getrained???
 
Hey luilak...niet meer getrained???

jawel maar niet gepost :)
Vandaag getraint: Benen
- Donkey Raises
- Leg press
- Lying Leg curls
- Leg extensions
- Romanian Deadlifts
- Full Squats
was wel ok..
Kwam met buikpijn terug en toen 4 XL eieren gebakt met 3 boterhammen, ik zag er erg tegenop weer eens maar ik kreeg ze er wel in.

84,5 kg ben ik atm ongeveer :)
 
veel geluk maar je weegt wel weinig voor 1.87.
vreten dus!!!!!!!!!!!
 
Hehe, heemskerk is dus echt geen healthcenter. Ze presenteren het alleen wel als een healthcenter, maar dat is het verre van ;). Staat alleen maar oud ijzer en lots of free weights! Maarja, misschien dat het wel veranderd is sinds randy is overleden.. Heb er niet meer getraind sinds hij er niet meer is, maar toen ik daar nog trainde was het behoorlijk hardcore te noemen!

En over de begeleiding moet ik je wel gelijk geven, die zuigt gewoon. Alleen van randy kreeg je goed advies als je liet zien dat je er echt voor wou gaan.. Probeer gewoon in contact te komen met de wedstrijdatleten en de grote jongens, dan zul je waardevol advies krijgen.

Ben je verder tevreden over de gym?

Hoor het van je!
 
Hehe, heemskerk is dus echt geen healthcenter. Ze presenteren het alleen wel als een healthcenter, maar dat is het verre van ;). Staat alleen maar oud ijzer en lots of free weights! Maarja, misschien dat het wel veranderd is sinds randy is overleden.. Heb er niet meer getraind sinds hij er niet meer is, maar toen ik daar nog trainde was het behoorlijk hardcore te noemen!

En over de begeleiding moet ik je wel gelijk geven, die zuigt gewoon. Alleen van randy kreeg je goed advies als je liet zien dat je er echt voor wou gaan.. Probeer gewoon in contact te komen met de wedstrijdatleten en de grote jongens, dan zul je waardevol advies krijgen.

Ben je verder tevreden over de gym?

Hoor het van je!

Leuk dat je reageert, je heb wel gelijk. Ze presenteren als een health center, maar omdat ik overdag train is het vaak rustig waardoor er ook niet veel bodybuilders trainen maar misschien gaat dat nog wel veranderen. De sfeer daar is wel veel beter dan in Castricum echt relax, en meer apparaten/powerrack/dumbbells dus ik ben verder wel tevreden eigenlijk, alleen de incline bench en nog wat kleine dingetjes vind ik wat minder ivm Castricum maar Heemskerk heeft meer voordelen dus dat compenseert het.
Train jij nog gewoon in Castricum of train je helemaal niet meer, ben wel benieuwd want je wou aan de YBF meedoen?
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je reageert, je heb wel gelijk. Ze presenteren als een health center, maar omdat ik overdag train is het vaak rustig waardoor er ook niet veel bodybuilders trainen maar misschien gaat dat nog wel veranderen. De sfeer daar is wel veel beter dan in Castricum echt relax, en meer apparaten/powerrack/dumbbells dus ik ben verder wel tevreden eigenlijk, alleen de incline bench en nog wat kleine dingetjes vind ik wat minder ivm Castricum maar Heemskerk heeft meer voordelen dus dat compenseert het.
Train jij nog gewoon in Castricum of train je helemaal niet meer, ben wel benieuwd want je wou aan de YBF meedoen?

Incline bench is idd wennen daar haha! Train zelf weer in cas idd, maar niet veel meer. Wedstrijdambities heb ik ver achter me gelaten, ben nu echt de helft van wat ik was hehe :o. Even kijken wat de toekomst brengt.
 
Incline bench is idd wennen daar haha! Train zelf weer in cas idd, maar niet veel meer. Wedstrijdambities heb ik ver achter me gelaten, ben nu echt de helft van wat ik was hehe :o. Even kijken wat de toekomst brengt.

Ah erg zonde, maarja gelukkig heb je nog spiergeheugen :)
 
Vandaag Borst, schouders, triceps getraint.
Benchen ben ik echt slap in, eigenlijk overal wel :p
Maar het was wel een lekkere training. Ook ff een oefening voor traps en een voor buik gedaan. Allebei al heel lang niet getraint.
Ik hoop op spierpijn morgen. Nu eten slapen....
mzzls.
Ook nog foto's gemaakt, alleen echt klote overbelichting dus dat is weer niks..
 
Vandaag Borst, schouders, triceps getraint.
Benchen ben ik echt slap in, eigenlijk overal wel :p
Maar het was wel een lekkere training. Ook ff een oefening voor traps en een voor buik gedaan. Allebei al heel lang niet getraint.
Ik hoop op spierpijn morgen. Nu eten slapen....
mzzls.
Ook nog foto's gemaakt, alleen echt klote overbelichting dus dat is weer niks..


Al s6 gehad met je foto's:rolleyes:
 
Al s6 gehad met je foto's:rolleyes:

Nee totaal niet :p

Vandaag getraint:
-Deadlifts
-BOR
-Pull Ups
-Low row/high row machine superset
-Incline Bicep curl
-Seated Calf Raises
-Donkey Raises

Best relaxt. Ik kwam er vandaag pas achter dat er een seated calf raise ding was en ook dat er een standing leg curl was. M'n sportschool is completer dan ik dacht :)
 
Heel veel succes met de contest!
Hoop dat het gelukt is met je foto's, wat een ellende he om een paar goede te maken :)
 
Heel veel succes met de contest!
Hoop dat het gelukt is met je foto's, wat een ellende he om een paar goede te maken :)

Dankjewel!
Ja foto's maken viel echt tegen, ik kon maar geen goede belichting vinden en ze zijn ook niet eens scherp. Ik had ook nog geen memorycard voor het fototoestel dus kon maar 3 foto's maken en toen was het intern geheugen vol..
:o
 
Dankjewel!
Ja foto's maken viel echt tegen, ik kon maar geen goede belichting vinden en ze zijn ook niet eens scherp. Ik had ook nog geen memorycard voor het fototoestel dus kon maar 3 foto's maken en toen was het intern geheugen vol..
:o


Ben benieuwd ;)
 
Back
Naar boven