XXL Nutrition

Dit is ook een pro!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool zei:
In zijn jongere jaren

Hij zag er top uit dan! :thumb:

Vind dat je respect moet hebben voor het feit dat hij op zijn leeftijd nog op het podium durft te komen, zegt ook wat over hoe hij geleefd heeft, want menige bodybuilders zijn toch al hun massa kwijt op die leeftijd lijkt me, en deze kerel heeft toch nog redelijke armen en benen :)
 
Vind hem er echt niet meer uitzien. Ik zou me schamen voor mijn lichaam als ik er zo uitzag.
 
it's the age man!!! the age!!!!!!!!
ziet er inderdaad niet uit, maar hoezo respect dat hij nog op het podium durft te komen?? Als ik eerlijk moet zijn zou ik hem het advies geven NIET op het podium te gaan staan... vroeg zag hij er anders wel echt goed uit... maar zo? zijn huid ziet er ook heel vies uit..

Als ik er zo uitzou zien, zou ik nooit op het podium gaan staan, kerel heeft anders wel lef... en schijt denk ik
 
Zo als hij er nu bij staat, zag ik er voor 10 jaar geleden ook uit,
alleen niet zo lelijk :eek: :fu: :laugh:
 
Hij ziet er een beetje ziek uit.
 
Echt een schande voor de pro-scene. Als ie echt nog pro is wordt ie er dus nog voor betaald ook... :rolleyes:
Met zo'n lichaam win je hier nog niet eens een naturel wedstrijd!!
 
bende ****in' homo's
wacht tot je zelf zo oud bent
hij is tenminste prof niet zoals de meeste van jullie die het nooit zullen worden
assholes :mad:
 
willem9 zei:
Vind hem er echt niet meer uitzien. Ik zou me schamen voor mijn lichaam als ik er zo uitzag.

als jij zo oud bent spreken we nog wel eens...

natuurlijk is het schandalig dat hij meedraait in het profcircuit maar toch nog recpect voor de man, weinigen die nog zo'n lichaam hebben op die leeftijd
het is maar hoe je het bekijkt
 
de dikken zei:
bende ****in' homo's
wacht tot je zelf zo oud bent
hij is tenminste prof niet zoals de meeste van jullie die het nooit zullen worden
assholes :mad:

jij bent dus duidelijk ook zo'n geval..:P

nou ff serieus, als ik er zo ziek uit zou zien zou ik echt net op podium gaan.
kijk tulijk respect dat hij er nog zo uit ziet, maar op het podium staan strakke keiharde spierbundels en niet oude uitgezakte mannen.
hij moet er gewoon aan toe geven dat hij oud word en dat dit bij deze eindigd en eigenlijk al een tijdje gelden had moeten eindigen.
 
respect voor zn vorm op die leeftijd, maar ik deel de mening dattie niet meer op het podium moet staan. spijt me voor hem maar hij lijkt nergens meer op vergeleken met wie dan ook, de enige waarmee hij de strijd aan kan gaan is greg kovacs:D
 
Roy zei:
Echt een schande voor de pro-scene. Als ie echt nog pro is wordt ie er dus nog voor betaald ook... :rolleyes:
Prof zijn in de IFBB betekent niet automatisch dat je betaald wordt.
Je mag meedoen met de profwedstrijden met kansen op een geldprijs!!
Val je buiten de prijzen dan mag je de volgende keer weer op eigen kosten gaan voorbereiden (voeding, supps, vliegtickets, hotel, transport, je jaarlijkse abonnements geld om je proflicentie te behouden etc)

Sommige amateurs doen het financieel nog beter als sommige profs dmv sponsor contracten.
 
bestoldschool zei:
Prof zijn in de IFBB betekent niet automatisch dat je betaald wordt.
Je mag meedoen met de profwedstrijden met kansen op een geldprijs!!
Val je buiten de prijzen dan mag je de volgende keer weer op eigen kosten gaan voorbereiden (voeding, supps, vliegtickets, hotel, transport, je jaarlijkse abonnements geld om je proflicentie te behouden etc)

Sommige amateurs doen het financieel nog beter als sommige profs dmv sponsor contracten.
He bos, zo'n pro contract loopt dat niet een keer af? Jocelyn is een van de vele voorbeelden van mensen die ermee moeten stoppen.
 
Ik vind het geen schande dat hij een pro is.

Maar zijn fysiek kan zich niet meten met de rest.
 
ik vind dat jullie te snel oordelen. Deze jongen is nog maar een nieuwkomer, spierkwaliteit komt met de jaren, en hij heeft dus nog genoeg tijd om flink wat massa te pakken. Daarnaast doen foto's je altijd kleiner lijken. Wacht maar totdat je em in het echt ziet, dan praat je wel anders!

respect :cool:
 
andrew: nee zolang je je jaarlijkse fee betaald ben je pro.
Er was een regel vorig jaar ingevoerd dat pro's boven 45 jaar toestemming moesten vragen aan de federatie om mee te doen aan een pro wedstrijd als dit geen masters event is (40+ wedstrijd), maar ik weet niet of dat nog van toepassing is.

Dit was de regel:
Be it resolved that, at age 45 and over, if a Master competitor wishes to compete in a non-Master event, he shall first require the approval of the IFBB Pro Division.
 
Ik vind toch dat zijn fysiek niet meer om aan te zien is. Zeker niet in het profcircuit.

Volgens mij moet je zelfs nog op latere leeftijd een mooie fysiek kunnen hebben als je er wat voor doet?
 
kijk maar nou is naar sjaak van der steen 51 jaar en nog in hele goeie vorm die hier door niemand word gevenaard.
 
Back
Naar boven