XXL Nutrition

Dit is ook een pro!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool zei:
Prof zijn in de IFBB betekent niet automatisch dat je betaald wordt.
Je mag meedoen met de profwedstrijden met kansen op een geldprijs!!
Val je buiten de prijzen dan mag je de volgende keer weer op eigen kosten gaan voorbereiden (voeding, supps, vliegtickets, hotel, transport, je jaarlijkse abonnements geld om je proflicentie te behouden etc)

Sommige amateurs doen het financieel nog beter als sommige profs dmv sponsor contracten.

Aha, weer wat geleerd!!

Betekend dan waarschijnlijk dat ie zoveel moet betalen om mee te kunnen doen, dat ie het niet meer kan spenderen aan z'n lichaam. Beetje zielig vind ik dit worden...
 
de dikken zei:
bende ****in' homo's
wacht tot je zelf zo oud bent
hij is tenminste prof niet zoals de meeste van jullie die het nooit zullen worden
assholes :mad:

Yeah right... :rolleyes:
 
Wakaera zei:
Hij zag er top uit dan! :thumb:

Vind dat je respect moet hebben voor het feit dat hij op zijn leeftijd nog op het podium durft te komen, zegt ook wat over hoe hij geleefd heeft, want menige bodybuilders zijn toch al hun massa kwijt op die leeftijd lijkt me, en deze kerel heeft toch nog redelijke armen en benen :)

:D Zeer goede armen en benen ja!! Omvang van z'n armen staat op het bordje dat ie voor z'n pik heeft gehangen.. :p
 
Deze gast is denk ik wel rond de 60 hoor, of weet iemand zijn leeftijd?
 
Jocelyn Pelletier is geloof ik 43 en gewoon een aanfluiting. De Masters Olympia heeft tig keer meer kwaliteit en die zijn meestal nog een stuk ouder. Mijn favoriet blijft Albert Beckles, die werd op zijn 55ste gewoon even 2de op de Olympia en deed nog tot zijn 61ste mee aan wedstrijden. Ook mijn favoriet omdat hij volgens vele bronnen dat heeft bereikt als vegetarier ! :D
 
wow is hij pas 43 jaar :eek: ??? , de echte Dave Hawk is 42 jaar en probeert met
een dikke 112 kg plaatsing af te dwingen bij de Mr. O 2005 en ziet er top uit op dit
moment :cool: , dus het kan wel op die leeftijd :dance: .
Op het board staan wel wat pics van hem :)
 
de dikken zei:
bende ****in' homo's
wacht tot je zelf zo oud bent
hij is tenminste prof niet zoals de meeste van jullie die het nooit zullen worden
assholes :mad:

man die gast ziet er niet uit, en ook voor die leeftijd is pro zijn in die vorm een schande. dus 43 jaar oud hmmm hoe oud was coleman ik dach niet zo vreeeeeselijk veel jonger. eigenlijk zijn alle pros die op later leeftijd nog meedoen aan wedstrijden wel in 10 keer betere vorm plus dat ze vaak nog ff ouder als hem zijn ook.
 
Weer over het hoofd gekeken door de jury... :sad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe moeten de andere profs zich wel niet voelen als ze met hem in vergelijking moeten....
 
Als die Pelletier nou nog ultra ripped zou zijn dan viel het allemaal nog mee, maar zelfs dat nog niet eens het geval. Laat die een voorbeeld nemen aan Clarence Bass die ruim boven de 60 nog een top fysiek heeft, niet groot wel ripped :

HandsPocket65-1.jpg
 
bestoldschool zei:
Dit was de regel:
Be it resolved that, at age 45 and over, if a Master competitor wishes to compete in a non-Master event, he shall first require the approval of the IFBB Pro Division.
het word toch echt tijd dat hij 45 wordt. Ik geloof niet dat ze hem dan nog ergens toestemming voor zullen geven.
 
Roy zei:
Hoe moeten de andere profs zich wel niet voelen als ze met hem in vergelijking moeten....
dan zinkt je zelfvertrouwen je wel in de schoenen...
langs de andere kant zou ik wel eens een vergelijking willen zien met Ronnie Coleman :D:D ;)
 
bestoldschool zei:
Weer over het hoofd gekeken door de jury... :sad:

whahaha :roflol:

(Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan bestoldschool te geven.)
 
Roy zei:
Hoe moeten de andere profs zich wel niet voelen als ze met hem in vergelijking moeten....

Ach, je weet dan dat je in ieder geval niet de slechtste bent. :D
 
EricR zei:
Mijn favoriet blijft Albert Beckles, die werd op zijn 55ste gewoon even 2de op de Olympia en deed nog tot zijn 61ste mee aan wedstrijden. Ook mijn favoriet omdat hij volgens vele bronnen dat heeft bereikt als vegetarier ! :D

idd, RESPECT voor die man!!!!!! Een ware vega-warrior!

Albert Beckles

'For how popular Albert Beckles is there is surprisingly little information on him. He is still active in the bodybuilding world, judging IFBB shows. He has had a long successful career and his name will go down in bodybuilding history along with Sergio Oliva and Arnold Schwarzenegger. He has been on the covers of Iron Man, Muscle Up, and Muscle Mag International. He has been featured in Iron Man, Muscle Up, MuscleMag International, Muscle Digest, and Flex. One surprising tidbit of information is that Albert Beckles has had such a successful career while being a vegetarian!'
BRON: http://www.bodybuilders.com/albert.htm

ab61.jpg
 
Back
Naar boven