MuscleMeat

Dit is toch niet goed

Bezoekers in dit topic

Supergeit

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
2
Waardering
0
Een vriend van mij die nog helemaal niet lang traint wil dinabol gaan gebruiken.
Die gozer is 17, ik heb al gezegd dat het niet echt goed was.
Maar ik heb er ook de ballen verstand van, maar dat is toch echt slecht op die leeftijd ?
 
Laatst bewerkt:
Om het even met een sticky te antwoorden:

"Ik ben nog geen 21, mag ik steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN STEROIDEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ... "

Die jongen zit waarschijnlijk nog in zijn puberteit en hij wil AAS gebruiken?? niet bepaald verstandig. Kan hij meteen wat heroine in zijn pootje spuiten, heb je nog wat plezier voor je jezelf verdoet.
 
Jeetje dan laat ik um dit maar es lezen.
Hij leip bezig dan zeg :-|
 
Back
Naar boven