Fitness Seller

Dit is waarom je Steve O en Weeman nooit om een vuurtje moet vragen.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha eerst natuurlijk allemaal aan dr tieten zitten :D
dr slipje vloog in ieder geval niet in de fik
 
Dat stukje is uit die film van hun, wat een debielen ze had wel voor haar leven er wat aan overgehouden kunnen hebben, maargoed ze werkte zelf mee :rolleyes:
 
damn ze hadden haar beter gewoon kunnen gangbangen
 
Die meid toch wel uiteindelijk naakt gekregen aan het einde ... ene kant haar eigen schuld, ze had niet moeten bewegen,
daardoor kwam het vuur ook bij haar hoofd, en zo bijna d'r haren in de fik.

Dat gangbangen zal vast wel gebeurt zijn na die tijd.
 
ga ik ook uitproberen :D
ik laat jullie horen hoe het gegaan is :rolleyes:
 
Lekker sletje. Fake tieten.
 
dat aan die tieten zitten was gewoon insmeren met vaseline dat dat brandbare spul niet op haar huid gaat zitten want dan fikt ze wel letterlijk af :D
 
Wat een slet
 
oei oei. als dit mis was gegaan. dikke Law Suit!!

dat ze rare fratsen met zichzelf uithalen OK, maar laat een ander erbuiten.

EDIT: Owja, Lekker WIjf, geile body :woot:
 
vonnet niet echt vermakelijk om te kijken, toen dat meisje in de fik stond.

Aan de andere kant wel een raar wijf. laat ze een beetje een dikke 160kilo wegende endo, een 30 kilo wegende liliputter en een psycho ecto tegelijk aan dr tieten zitten. Nigga plz.
 
burned rubber :roflol:

eigenlijk is dit wel erg opwindend
 
"You're in good shape":eek: Die mening deel ik graag met die kerel tering.
 
Ze heeft in ieder geval een lekker lijf :p. Is die liliputter trouwens niet aan zijn einde gekomen toen hij kopte op een bowlingbal?
 
oei oei. als dit mis was gegaan. dikke Law Suit!!

dat ze rare fratsen met zichzelf uithalen OK, maar laat een ander erbuiten.

EDIT: Owja, Lekker WIjf, geile body :woot:

Ik denk geen dikke lawsuit. In Amerika is alles helemaal afgedekt hoor. Zeker met dit soort programma's.
 
Is die liliputter trouwens niet aan zijn einde gekomen toen hij kopte op een bowlingbal?

Yeah dude, do my trick with the bowlingball dude. Okay Steve-O, here we go. And those were Weeman's last words.
 
Bullshit. Wie zegt dat Wee Man dood is? Kom maar met bewijs graag. Is gewoon een hoax.
 
Back
Naar boven