XXL Nutrition

Dit is wat ik eet

Bezoekers in dit topic

Molen

Novice
Lid geworden
5 feb 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Goedemorgen BB'ers

Ik wil graag weten of mijn voedingsschema er een beetje goed uit ziet. Graag reacties. Ik ben 27, 191 cm en 84 kg. vetpercentage heb ik nog niet uitgerekend, maar ik kom van 98 kg dus ik ben al een eind op weg.

08:00 250 gr kwark
2 glazen melk

11:00 2 knackbrod
30 gr kip
40 gr Brie
1 banaan

13:30 75 gr Tonijn
1/8 komkommer
¼ tomaat
1 graanreep

16:00 75 gr Tonijn
1/8 komkommer
¼ tomaat
1 appel

18:30 150 gr gekookte aardappelen
75 gr Groenten (wisselt uiteraard per dag hiervoor pak ik gemiddelden)
100 gr Vlees (geld hetzelfde voor als de groenten)

21:00 75 gr Gemengde noten
Op traindagen 1 eiwit shake (gemaakt met 2 glazen melk)

Totaal E= 204,46 K= 204,55 V= 95,18
Graag reacties en/of opmerkingen.
 
Maaltijd van 11 uur gaat eigenlijk nergens over, 2 crackers tikt volgens mij niks aan, 30 gr kip is vrij weinig en die 40 gram brie is 1 brok vet toch?

Ontbijt is trouwens ook vrij magertjes, als je erop kan leven dan zal het wel prima zijn maar ik zou hier niet eens me bed voor uit kunnen komen.
Komkommers zijn volgens mij negatieve kcal, en dat betekent als het goed is dat je lichaam meer energie kwijt is aan het opnemen van de komkommer dan dat de komkommer zelf energie geeft. Dus zo precies hoef je niet te zijn met die 1/8 komkommer :).

Hoeveel kcal is dit in totaal? Wat is je onderhoud? wil je nog meer afvallen?
 
191 cm en 84 kg. vetpercentage heb ik nog niet uitgerekend, maar ik kom van 98 kg dus ik ben al een eind op weg.

Hoe mager wil je worden? Dit is amper 2500 kcal..

Wat is je doel?
 
08:00 250 gr kwark
2 glazen melk
Je kunt beter snelle eiwitten nemen 's ochtends (bijv. Whey, ook meer dan dit. + snelle KH's door die melk of eventueel nog een stuk fruit


11:00 2 knackbrod
30 gr kip
40 gr Brie
1 banaan
brie is idd niet volwaardig, maak daar bijv. 100g kip van met brood ipv knackbrod


13:30 75 gr Tonijn
1/8 komkommer
¼ tomaat
1 graanreep
ipv graanreep zou ik brood/(volkoren) penne/havermout whatever doen

16:00 75 gr Tonijn
1/8 komkommer
¼ tomaat
1 appel
je kunt ook rookvlees/eieren/zalm enzo doen ipv alleen tonijn

18:30 150 gr gekookte aardappelen
75 gr Groenten (wisselt uiteraard per dag hiervoor pak ik gemiddelden)
100 gr Vlees (geld hetzelfde voor als de groenten)

21:00 75 gr Gemengde noten
Op traindagen 1 eiwit shake (gemaakt met 2 glazen melk)
eet ook dextrose na de training + nog iets van eiwit een halfuur na je training.

Totaal E= 204,46 K= 204,55 V= 95,18
Graag reacties en/of opmerkingen.

als ik jou was zou ik 's avonds nog een meal inplannen. Verder kwark + noten direct voor het slapen gaan.

reken alles eens uit en tel het dan op
 
Super dit is wat ik kan gebruiken. Laten we zeggen dat ik mijn ontbijt verander in brinta, 11 uur 2 boterhammen met kip en een banaan. Uiteraard neem ik niet elke dag tonijn. Maar het geeft globaal een gemiddelde. Ik wissel af met tartaar of ander rundvlees. Wel mager uiteraard. Tonijn is handig voor op mijn werk. En dan savonds voor het slapen een halve bak kwark? Dan moet het er beter uitzien dacht ik.

@bossross mijn inname moet 3100 zijn. Ik denk dat ik niet helemaal volledig ben geweest. Dit was mijn dieet om af te vallen. Ik wil weten wat ik moet aanpassen.

@ DustBit3 ik wil inderdaad niet magerder worden. Maar ik moest wel eerst heel wat vet kwijt. Het is nu de bedoeling Om spiermassa te gaan aanzetten.

Verdere suggesties zijn van harte welkom.
 
Super dit is wat ik kan gebruiken. Laten we zeggen dat ik mijn ontbijt verander in brinta, 11 uur 2 boterhammen met kip en een banaan. Uiteraard neem ik niet elke dag tonijn. Maar het geeft globaal een gemiddelde. Ik wissel af met tartaar of ander rundvlees. Wel mager uiteraard. Tonijn is handig voor op mijn werk. En dan savonds voor het slapen een halve bak kwark? Dan moet het er beter uitzien dacht ik.

@bossross mijn inname moet 3100 zijn. Ik denk dat ik niet helemaal volledig ben geweest. Dit was mijn dieet om af te vallen. Ik wil weten wat ik moet aanpassen.

@ DustBit3 ik wil inderdaad niet magerder worden. Maar ik moest wel eerst heel wat vet kwijt. Het is nu de bedoeling Om spiermassa te gaan aanzetten.

Verdere suggesties zijn van harte welkom.
brinta met whey. of een andere snelle eiwitbron. Eieren zijn ook sneller dan kwark. Kwark is 1 van de traagste volgens mij.

ja een banaan is goed, zitten wel veel cals in. mss kun je beter bij het ontbijt een banaan doen en dan smiddags nog een appel.
 
Back
Naar boven