XXL Nutrition

Dit kan toch niet echt zijn! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahahaha wat een losers "hij is zich anders gaan gedragen toen hij naar hip-hop luisterde, hij had vroeger een brilletje, en kleed zich nu zoals 50cent"
 
dit is echt erg, dat kak accent en dan praten over d_u str4t3n v4n d0kk\_/m
 
epic clip is epic:roflol:

hoe gaat zoiets in zijn werk dan om deelnemers te vinden voor zo'n programma? ik neem aan dat ze geen vrienden hebben, want als die hen in zo'n tv programma zo zien doen krijgen ze ongetwijfeld slaag:scratch:
langs de andere kant, als ze geen vrienden hebben gaan ze toch ook al niet meedoen in zo'n tv programma, want dan gaan ze er nooit vinden:roflol:
 
Hahaha maakt m'n dag weer goed. Huishoudstickers opplakken om hun "territorium" af te bakenen. 'Wie met ons ****t is er geweest'. Wat een kneuzen :roflol:.

Ik merk trouwens wel dat ze het altijd over pijn en moeilijke dingen in hun leven hebben. Zouden ze er zo uitzien, omdat ze gewoon totaal geen discipline en doorzettingsvermogen hebben?
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af welke DBB'ers dit zijn ???
 
Het is niet echt hoor, het was maar een nare droom.
 
Hahaha maakt m'n dag weer goed. Huishoudstickers opplakken om hun "territorium" af te bakenen. 'Wie met ons ****t is er geweest'. Wat een kneuzen :roflol:.

Ik merk trouwens wel dat ze het altijd over pijn en moeilijke dingen in hun leven hebben. Zouden ze er zo uitzien, omdat ze gewoon totaal geen discipline en doorzettingsvermogen hebben?
ben zeker dat ze het over de anale pijn hebben die ze kregen van oomlief in hun kinderjaren:)

(not to mention de nota in hun schoolagenda in het 4de leerjaar;))
 
Pfff, wtf. Wat een idioot.
 
Hahaha lig dubbel hier man , oh oh wat een sjappies eerste klas. Wigger 4 life homie
 
doet het jullie ook zo'n beetje pijn vanbinnen dat zulke mensen gelijke rechten hebben in onze maatschappij:o
 
dit is een grap, humor, lachen je kent het wel
 
doet het jullie ook zo'n beetje pijn vanbinnen dat zulke mensen gelijke rechten hebben in onze maatschappij:o

Ja en nog erger ze winnen er zeker ook nog wat mee of zelfs cash en een ****ing trip naar Amerika... maar goed het volk moet weer lachen om leedvermaak en dergelijke...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2s8396w.jpg
 
De straten in Nederland worden volgens mij zwaar onderschat.
 
Ik sluit me aan bij de topictitel: dit kan niet echt zijn.
 
het leven is hard op de streets van dokkum
 
Back
Naar boven