XXL Nutrition

Dit maakt internet dating zoooo geweldig !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sterrenbeeld ram?
naam jolie?

lolll.

verder hou ik mn bek, ben ook niet meer dan een gelijkenis met een Mondriaan-kunstwerk.
 
Huur een beeldhouwer in om wat vet weg te beitelen, dan is ze ook kunst. :D

Nee serieus, laat haar ff trainen en ze is de moeite waard :) Look beyond the fat
 
Iguana zei:
Hehe wist ik ik ga em ook editen;) Even shockeren;)

oh voor mij hoef je dat niet te doen hoor tstaat toch int GARE-hanenhok he, dus je mag lekker losgaan
:D

wat een viese-gore-ranzige-vette k*thoer dat soort wijfen mogen ze van mij dus echt afschieten , enige wat ze doen is al mijn vlees op eten en de straat bevuilen enzo(je weet wel) :mad: :mad: :mad:
 
tswhey zei:
oh voor mij hoef je dat niet te doen hoor tstaat toch int GARE-hanenhok he, dus je mag lekker losgaan
:D

wat een viese-gore-ranzige-vette k*thoer dat soort wijfen mogen ze van mij dus echt afschieten , enige wat ze doen is al mijn vlees op eten en de straat bevuilen enzo(je weet wel) :mad: :mad: :mad:
Ook al staat het nu in het gare hok, mag je je nog steeds wel een beetje blijven gedragen hoor. ;)
 
Waar ik zo enorm om moest lachen, die foto.. met die duimen en dan die naam.. Jolie..

En maar interesse hartjes sturen naar die leuke binkies ..

geweldig gewoon !!
 
jorasho zei:
adem in... adem uit...

maareuhm, ik vraag me af waar Testo z'n statement op baseert? hormoonspiegels?

Nee hoor.....niet zo moeilijk te bedenken dat er IRL mensen zijn die dat graag willen met een wat mollig type dus die zitten hier ook op internet....en ja ook op deze site! :eek:

Infinity durft het tenminste toe te geven... :D
 
Absolutely zei:
Waar ik zo enorm om moest lachen, die foto.. met die duimen en dan die naam.. Jolie..

En maar interesse hartjes sturen naar die leuke binkies ..

geweldig gewoon !!
:roflol: :roflol: :roflol: Je hoeft je niet te verklaren het spreekt voor zich.
 
Back
Naar boven